Vapaa kuvaus

Aloituksia

34

Kommenttia

45

  1. Etsitään jälleenmyyjiä kannawaylle.

    Moi laita viestiä jos verkkomarkkinoisti kiinnostaa ja haluat tietää alasta enempi. Jos kannawayn tuotteet taas kiinnost
    Työpaikkailmoitukset
    0
    44
  2. Kokemuksia hirvijärvestä/savojärvestä? (Mynämäki)

    Onko kelläkään kokemusta tuleeko kummastakaan järvestä kalaa ja mitä kalaa tulee jos joku saanut? Hirvijärvellä kävin kä
    Kalapaikat
    0
    1316
  3. Hopes of finland etsii dota 2 pelaajia

    Moro kaikille jotka tänne vaivautui lukemaan tätä mutta nyt suoraan asiaan. Elikkäs Hopes of finland lyhenteeltään H.O.F
    Pelit
    0
    50
  4. Elämänkumppani/treffiseuraa 23 v miehelle:)

    Tässä on vielä profiili sivulle linkki josta löytää kuvan,ihannekumppanin jne http://treffit.suomi24.fi/profile/245694
    Sinkut
    0
    22
  5. Treffi/tyttöystävä hakusessa

    Kuulostaahan tää vähän tyhmältä mutta mitäs tässä menettää joten tässä joitakin tietoja:) Jaahas sitten tämän täyttö j
    Rakkaus
    0
    25
  6. Ostetaan/otetaan vastaan eläviä rapuja/ahvenia

    Eli ostetaan eläviä rapuja tai otetaan vastaan ja sekä myös ahvenia:) Itse asun nousiaisissa joten olisi hyvä jos haku p
    Kala ja äyriäiset
    0
    42
  7. Mankkari ongelma

    Elikkäs mistä mahtaa johtua että joudun vääntämään mankkarista volumen 30-40 asteeseen ennen kun saan äänen kuulumaan ka
    Autohifistit
    5
    45
  8. kansanedustajan erottamisäänestys kerran vuodessa?

    Elikkäs olen tossa pohtinut että kerran vuodessa olisi kansanedustajan erottamisäänestys,vaikka joka puolueesta koska ny
    Yhteiskunta
    0
    24
  9. ostetaan/otetaan vastaan Aitaverkkoa

    Eli ostetaan halvalla aitaverkkoa tai puutarha verkkoa tai no itseasiassa ihan mitä vain verkkoa kunhan pitäisi 40-60 kg
    Pihapiirin rakennukset
    0
    53
  10. Meneekö Am3+ am3 kantaan?

    eli olis tarkoitus hankkia tehokkaampi prossu ja pohtisin että meneekö am3 kantaan am3 prossu? emolevy on crosshair iv
    Yleistä tietokoneista
    14
    435
  11. Asus formula iv emolevy

    Elikkäs törmäsin tälläseen ongelmaan ettei kyseinen emolevy tunnista kaikkia kampoja:/ Elikkäs muisti on ddr3 ja 12gigaa
    Apua aloittelijalle
    27
    66
  12. Windows 8.1 (Näytönohjain ongelma)

    Elikkäs onko muilla ollut kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa ongelmia asentaa näytönohjaimen ajureita? Itselläni on Rad
    Näytönohjaimet
    4
    127
  13. Etsitään Yhteistyöstä kiinnostunutta

    Eli etsin yhteistyöstä kiinnostunutta. Sinulla ei tarvitse olla perjaatteessa mitään kokemusta koska olen itsekkin täysi
    Rap
    1
    47
  14. Kannabis lailliseksi

    https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/703 eli tuolta vaan kannattamaan!! kaikki tiedot löytyvät sieltä...
    Terveys
    0
    38
  15. Valmiit/keskene eräiset riimit (mielipiteitä ja paranus ehdotuks

    Vaikka luotani olet poissa , aina silti tulet olemaan ajatuksissani, sinua koskaan tule unohtaa , sielusi taivaalla tä
    Lyriikka
    0
    91
  16. ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

    Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s
    Sinkut
    0
    54
  17. kaveri-treffi seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

    Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s
    Treffeillä
    0
    141
  18. ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

    Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s
    Kajaani
    6
    105
  19. parisuhde,ero ja lopulta ymmärtäminen

    moi tarvitsisin apua! seurustelin tosi mukavan naisen kanssa melkein 1v ja nyt haluan teidän kokemuksia ja mielipiteitä.
    Parisuhde
    1
    175
  20. age of empires the asian dynasties ongelma apua

    Moi mistä johtuu että kun asennan pelin jä käynnistän sen,niin nään alku valikossa vain pelkät tekstit ja kun siirryn mu
    Yleistä tietokoneista
    5
    44