Moi laita viestiä jos verkkomarkkinoisti kiinnostaa ja haluat tietää alasta enempi. Jos kannawayn tuotteet taas kiinnostaa niin pääset tutustumaan niistä tästä:) https://my.kannaway.com/store_eu/?sponsorid=4946659
Onko kelläkään kokemusta tuleeko kummastakaan järvestä kalaa ja mitä kalaa tulee jos joku saanut? Hirvijärvellä kävin kääntymässä ja vaikutti aika rauhalliseltä paikalta, myös muita pikku lätäköitä voi antaa ilmi jos va…
Moro kaikille jotka tänne vaivautui lukemaan tätä mutta nyt suoraan asiaan. Elikkäs Hopes of finland lyhenteeltään H.O.F etsii joukkoonsa vielä 2-3 aktiivista pelaajaa. Joukkue on täysin suomalainen ja meitä on tällä he…
Tässä on vielä profiili sivulle linkki josta löytää kuvan,ihannekumppanin jne http://treffit.suomi24.fi/profile/245694 Jaahas sitten tämän täyttö ja kuten huomaatte en ole mikään haka tässä mutta yritänpä silti joten as…
Kuulostaahan tää vähän tyhmältä mutta mitäs tässä menettää joten tässä joitakin tietoja:) Jaahas sitten tämän täyttö ja kuten huomaatte en ole mikään haka tässä mutta yritänpä silti joten asiaan. Eli olen 23 v mies tääl…
Eli ostetaan eläviä rapuja tai otetaan vastaan ja sekä myös ahvenia:) Itse asun nousiaisissa joten olisi hyvä jos haku paikka olisi max 60 km päässä:)
Elikkäs mistä mahtaa johtua että joudun vääntämään mankkarista volumen 30-40 asteeseen ennen kun saan äänen kuulumaan kaijuttimista tarpeeksi hyvin (kokoonpano 6 tiskanttia 4 varsinaista kaijutinta sekä basso takaluukus…
Elikkäs olen tossa pohtinut että kerran vuodessa olisi kansanedustajan erottamisäänestys,vaikka joka puolueesta koska nykyään vaalien alla kansanedustajat puhuvat niin paljon paskaa kun kerkiävät. Esimerkkinä vaikka päi…
Eli ostetaan halvalla aitaverkkoa tai puutarha verkkoa tai no itseasiassa ihan mitä vain verkkoa kunhan pitäisi 40-60 kg koiran pihassa:) aitaverkkoa voidaan ottaa myös ilmaitteeksi jos joku sitä viittisi antaa:)
eli olis tarkoitus hankkia tehokkaampi prossu ja pohtisin että meneekö am3 kantaan am3 prossu? emolevy on crosshair iv formula sekä tätä prossua meinasin http://tietokonekauppa.fi/product/141021/processor/AMD/FX-6300 6C…
Elikkäs törmäsin tälläseen ongelmaan ettei kyseinen emolevy tunnista kaikkia kampoja:/ Elikkäs muisti on ddr3 ja 12gigaa pitäisi olla ramia mutta tunnistaa vaan 8 gigaa joten ilmeisesti uudet käytetyt kammat eivät siis …
Elikkäs onko muilla ollut kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa ongelmia asentaa näytönohjaimen ajureita? Itselläni on Radeon hd 4800 serieksin kanssa joten osaisiko joku auttaa vai mistä vika mahtaa johtua???????
Eli etsin yhteistyöstä kiinnostunutta. Sinulla ei tarvitse olla perjaatteessa mitään kokemusta koska olen itsekkin täysi lapanen tässä jutussa ja aihe meinasi unohtua mutta syöpä jne jne . Viestiä voit laittaa sähköpost…
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/703 eli tuolta vaan kannattamaan!! kaikki tiedot löytyvät sieltä...
Vaikka luotani olet poissa , aina silti tulet olemaan ajatuksissani, sinua koskaan tule unohtaa , sielusi taivaalla tähtenä hohtaa, mut vielä tulee luoksesi johtaa siihen asti kuvittelen uudestaan kahdestaan tänne maan …
Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-suomesta muuta en tähän keksi laittaa mut kysykää jos haluatte tietää enempi jostain:)
Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-suomesta muuta en tähän keksi laittaa mut kysykää jos haluatte tietää enempi jostain:)
moi tarvitsisin apua! seurustelin tosi mukavan naisen kanssa melkein 1v ja nyt haluan teidän kokemuksia ja mielipiteitä. Aloitetaanpa vaikka näin että meidän suhde meni hyvin alussa sitten rupesin tekemään typeriä asioi…
Moi mistä johtuu että kun asennan pelin jä käynnistän sen,niin nään alku valikossa vain pelkät tekstit ja kun siirryn multiplayer puolelle ja menen pelaamaan toisten kanssa niin pelistä näkyy puolet eli puolet näytöstä …