Olen nähnyt pari kertaa viikon sisään unta jossa faija ahdistelee mua.
Ekassa unessa se laittaa mun jalan sen haaroväliin kun se seisoo mun sängyn jalkopäädys ja mä makaan siinä sängyllä. Huudan että lopettais ja nousen sängyltä. Se istuu alas ja vetää mut väkisin syliinsä. " vihdoin mä pääsen maistamaan sua kunnolla ". Mä heräsin omaan huutoon.
Tokalla kerralla tyhjensin astianpesukonetta ja pääni oli sopivalla korkeudella niin faija rupes availee housujaan ja hyvä ettei laatta lentäny siitä ahdistuksen määrästä.
Nää unet on älyttömän todellisen tuntusia, ihmettelen herätessä miksi olen sängyssä että ehkä olen menettänyt tajuntani. Unien jälkeen menee monta päivää ennenkuin voin elää kuin se olisi ollut vain unta.
Onhan mulla vaikeuksii luottaa faijaa. Se on pettäny miljoonat kerrat huorien kaa mutsii, sillonki ku mutsi taisteli hengestää sairaalas. 24 vuotta naimisissa, 4 lasta.
Se on tuijotellu mun ja mun 12 vuotiaan pikkusiskon takapuolta. Aina suihkuun mennessä tarkistan ettei hän ole saunassa. Suihkusta lähtiessä menen pikakävelyä omaan huoneeseen kun pelkään että hän tulee perässä.
Ei faija kuitenkaa koskaa oo mitään tehny ku pienenä potkas perseelle. Sillonki se häiritsi monta kuukautta, en tiiä miks.
Oonhan mä ollu tekemisis miesten kaa jotka on osottautunu pedofiileiks myöhemmin. Ja neitsyyteni meni kännissä ja pilvessä sekä painostuksen alla, ei oo kultane muisto.
Oon aina ettiny vanhempaa miestä ihan kaveriks, semmoseks tukipylvääks. Oisko että etin jotain toista isähahmoa?
Oon tosiaan 16 vuotias tyttö. Oisko mielipiteitä, jotain kommenttia miten nää unet ei toistus? Kiitos jo etukäteen jos jotain tulee :)
Isä ahdistelee seksuaalisesti unessa
3
2327
Vastaukset
- Päihdelääkäri2
Facta ja fictio menevät usein sekaisin, mutta toisaalta, kuka voi määritellä, mikä on factaa ja fictiota.
Jos olet joutunut tuollaisen isäsi kohtelemaksi, niin voi hyvinkin olla, että sinun hyväksikäyttösi on tapahtunut hyvin nuorena ja alitajunta estää kuitenkin paljastamasta totuutta.
Toisaalta unet eivät petä, vaikkä niitä joudutaan tulkitsemaan aika tavallakin.
Unet traumaattisimmillaan voivat olla flasback:ejä sellaisesta tietoisuudesta, jonka oma tiedostavuus torjuu, mutta alitajunta hyväksyy.
Suosittelisin yhteydenottamista terveydenhuollon ammattilaisiin tai jos asut alueella, missä on psykiatrin palveluita saatavilla, niin puhu suusi puhtaaksi !!
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/unissa_taistelevat_pelot_ja_toiveet- Ghettoprinsessa
Voisiko tosiaan olla että mua on hyväkskäytetty lapsena? Sen pitäs olla kyllä tosi nuorena kun ei mul oo mitään sellasta muistissa. Silti mä en koe tällästä kammoa ketään muuta ihmistä kohtaan, ja se on jatkunut jo, vuosia. Näitä unia on vaan älyttömän harvoin.
En tiedä liittyykö tämä tähän millään tavalla mutta näin jostain 4 vuotiaasta noin 8-9 vuotiaaksi asti joka ikinen yö samaa painajaista josta en meinannut herätä ja huusin niin että koko perhe heräsi. Uni oli vain todella ahdistavan tuntuinen ja sekava. Ei siinä tapahtunut mitään järkevää. Kerran olin yöllä huutanut " mä yritin vaan tehä sitä palapelii ! "
Kuulemma toistuvat painajaiset voi viitata traumoihin, en osaa sanoa.
En ole kertaakaan lukenut, kuullut taikka muullakaan tavalla kokenut tapausta, jossa lapsuuden aikainen seksuaalinen hyväksikäyttö koettaisiin unessa sellaisena kuin se oikeassa elämässä olisi tapahtunut tai olisi täytynyt tapahtua.
Meillä kaikilla on fantasioita. Kiva, että jaoit sen kanssamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1182141Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1771706Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551404- 551188
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661175Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821