Kysymyksiä Milanoon matkaavalta

Viaggiatrice

Jos myöhästyn paluulennolta (herättävä klo 3 yöllä Milanossa!), miten toimia?
Voiko Ryanairin halpalipun ostaa kentältä?
Pitääkö lippu ym.lennollepääsyjutut olla tulosteena paperilla? Näin on aina ennen minulla ollut.
Lisäksi on Nokian älypuhelin. Voiko koneeseen päästä, vaikka hankitun lipun tiedot on vain puhelimen näytöllä? Voiko Lumialla ja siinä olevalla sähköpostilla tehdä check in'in?
Monissa hotelleissa ei ole tulostusmahdollisuutta. Luotan eniten paperilla oleviin dokumentteihin. On pieni riski, etten saa itseäni ylös kolmelta ollakseni Bergamossa varhaisaamulennolla, koska nukun enemmän kuin keskivertoihmiset.

10

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elohopeansyömä

Katsohan ulos ja yritä rohkaista itsesi ulos aurinkoon, mutta mikäli et siihen voi syystä tai toisesta niin jatka vain samaan tyyliin. Harmitontahan tuo on. Pieni kysymys: miksi ryan air vai onko niitä enemmänkin?

• ihanperverssiä

Älä hyvä ihminen öitäs valvo jonkun ryanairin takia. Valitse sellainen lentoyhtiö jolla pääset päiväsaikaan matkustamaan. Yöt on nukkumista varten.

• Matkustajas

Tässä taas nähdään ettei ole järkeä lentää ryanairilla kun lennot lähtevät yöllä kun ihmiset nukkuvat!!!!!

• Bergamo

Mä en taas ymmärrä miksei voisi viettää viimistä yötä lentokenttähotellissa. Se ei kuitenkaan mitenkään vaikuta itse Milanon oleskeluun. Milanossa voisi viettää iltaan asti ja sitten siirtyä lähelle lentokenttää yöksi.

• Viaggiatrice

Siinä Bergamon kentän vieressä on 10 min kävelyn päässä lentokenttähotelli, ja on muitakin, joten tuo on yksi ok mahdollisuus. Olen ollut myös varhaislentojen takia esim Milanon aseman seudulla hotellissa ja siitä voi kävellä nopeasti Terravision tms. lentokenttäbussiin joita lähtee jo aamuyöstä aseman (Stazione Centrale) vierestä ja muistaakseni puolen tunnin tai 30 min välein. Olen ratkaissut asiat ottamalla nukahtamislääkkeen varhain edellisenä iltana, sillä nukun n 6-7 tuntia. Kerran se ei tehonnut, ja otin sitten toisessa tlanteessa 1,5 tablettia myöhemmin varhaisheräämisen takia mutta jo 8 tuntia ennen herätysaikaa, toimi. Tämän konstin jälkeen on virkeä olo koko päivän.Nukahtamislääkkeitä kuten Imovane, Zopinox tms ei saa kuitenkaan missään tapauksessa käyttää kuin harvoin ja tilapäisesti koska jo viikossa voi kehittyä riippuvuus ja ties mistä syistä, lääkärit tietävät paremmin.

• popooo

puolen tunnin välein,tai 30min.mitäs eroo sillä on puoli tuntia/30 min?

• popooo

ei ole sinullakaan lääkitys kohdallaan!

• 222333

Olit ehkä jo käynyt matkallasi, mutta vastaisen varalle:

Voit vähentää stressiä kokeilemalla jo etukäteen kotimaassa, miten saat itsesi ylös, kun herätyskello soi. Riittääkö yksi kello vai tarvitsetko kaksi? Laita kello kauemmas sängystä, joten sinun on pakko nousta ylös sammuttamaan se. Laita heti valot päälle ja radio/tv auki, kun heräät.

Kun tiedät, että herääminen sujuu, stressi vähenee.

Jos minun on herättävä esim neljältä, juon tuopin vettä illalla. Herätyskellon soidessa on pakko lähteä vessaan - ja siinä herää.

• aaoooiiipooo

minä juon joka ilta 2 litraa vettä.sitten herään yöllä ja käyn emännän rahapussilla.............ja taas on rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      350
      4077
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      129
      3635
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      8
      2363
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      117
      1754
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1698
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      8
      1540
    7. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1379
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      129
      1098
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1010
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      905
    Aihe