Kysymyksiä Milanoon matkaavalta

Viaggiatrice

Jos myöhästyn paluulennolta (herättävä klo 3 yöllä Milanossa!), miten toimia?
Voiko Ryanairin halpalipun ostaa kentältä?
Pitääkö lippu ym.lennollepääsyjutut olla tulosteena paperilla? Näin on aina ennen minulla ollut.
Lisäksi on Nokian älypuhelin. Voiko koneeseen päästä, vaikka hankitun lipun tiedot on vain puhelimen näytöllä? Voiko Lumialla ja siinä olevalla sähköpostilla tehdä check in'in?
Monissa hotelleissa ei ole tulostusmahdollisuutta. Luotan eniten paperilla oleviin dokumentteihin. On pieni riski, etten saa itseäni ylös kolmelta ollakseni Bergamossa varhaisaamulennolla, koska nukun enemmän kuin keskivertoihmiset.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elohopeansyömä

      Katsohan ulos ja yritä rohkaista itsesi ulos aurinkoon, mutta mikäli et siihen voi syystä tai toisesta niin jatka vain samaan tyyliin. Harmitontahan tuo on. Pieni kysymys: miksi ryan air vai onko niitä enemmänkin?

    • ihanperverssiä

      Älä hyvä ihminen öitäs valvo jonkun ryanairin takia. Valitse sellainen lentoyhtiö jolla pääset päiväsaikaan matkustamaan. Yöt on nukkumista varten.

    • Matkustajas

      Tässä taas nähdään ettei ole järkeä lentää ryanairilla kun lennot lähtevät yöllä kun ihmiset nukkuvat!!!!!

    • Bergamo

      Mä en taas ymmärrä miksei voisi viettää viimistä yötä lentokenttähotellissa. Se ei kuitenkaan mitenkään vaikuta itse Milanon oleskeluun. Milanossa voisi viettää iltaan asti ja sitten siirtyä lähelle lentokenttää yöksi.

      • Viaggiatrice

        Siinä Bergamon kentän vieressä on 10 min kävelyn päässä lentokenttähotelli, ja on muitakin, joten tuo on yksi ok mahdollisuus. Olen ollut myös varhaislentojen takia esim Milanon aseman seudulla hotellissa ja siitä voi kävellä nopeasti Terravision tms. lentokenttäbussiin joita lähtee jo aamuyöstä aseman (Stazione Centrale) vierestä ja muistaakseni puolen tunnin tai 30 min välein. Olen ratkaissut asiat ottamalla nukahtamislääkkeen varhain edellisenä iltana, sillä nukun n 6-7 tuntia. Kerran se ei tehonnut, ja otin sitten toisessa tlanteessa 1,5 tablettia myöhemmin varhaisheräämisen takia mutta jo 8 tuntia ennen herätysaikaa, toimi. Tämän konstin jälkeen on virkeä olo koko päivän.Nukahtamislääkkeitä kuten Imovane, Zopinox tms ei saa kuitenkaan missään tapauksessa käyttää kuin harvoin ja tilapäisesti koska jo viikossa voi kehittyä riippuvuus ja ties mistä syistä, lääkärit tietävät paremmin.


      • popooo

        puolen tunnin välein,tai 30min.mitäs eroo sillä on puoli tuntia/30 min?


      • popooo

        ei ole sinullakaan lääkitys kohdallaan!


    • 222333

      Olit ehkä jo käynyt matkallasi, mutta vastaisen varalle:

      Voit vähentää stressiä kokeilemalla jo etukäteen kotimaassa, miten saat itsesi ylös, kun herätyskello soi. Riittääkö yksi kello vai tarvitsetko kaksi? Laita kello kauemmas sängystä, joten sinun on pakko nousta ylös sammuttamaan se. Laita heti valot päälle ja radio/tv auki, kun heräät.

      Kun tiedät, että herääminen sujuu, stressi vähenee.

      Jos minun on herättävä esim neljältä, juon tuopin vettä illalla. Herätyskellon soidessa on pakko lähteä vessaan - ja siinä herää.

      • aaoooiiipooo

        minä juon joka ilta 2 litraa vettä.sitten herään yöllä ja käyn emännän rahapussilla.............ja taas on rahaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe