Ei tukipaketeille. Ei turistimaahanmuutolle. Ei Liittovaltiolle. Ei pakkoruotsille. Ei vanhoille puolueille jotka ovat olleet jo kymmenissä hallituksissa ja silti mm. monet vanhukset joutuvat kärsimään yksinäisyydessään märissä vaipoissaan. Kyllä toivolle paremmasta huomisesta. Kyllä Perussuomalaisille !!!
uusin il gallup : Perussuomalaiset nosteessa
8
81
Vastaukset
- fuckitstubed
Laukaan ääliöt voi työntää persut ja Soinin pöhöttyneen pärstän perseeseen
- Ka-alle55
http://mvlehti.net/2015/03/25/human-rights-watchin-raportti-koskien-ruotsin-naisiin-kohdistuvaa-raiskausilmiota/
suomessa tuollaista 10-15 vuoden päästä SYY maahanmuutto joten ketä äänestät - zxcvvb
En ainakaan laukaan tuulitunnelia
- eehkä
Ei liikunnalle. Ei peseytymiselle. Ei hammashuollolle. Ei parturille. Ei raittiudelle. Ei savuttomuudelle. Ei alushousuille. Ei joolle. Ei hyvinvoinnille. Ei soinille.
- rehtionsöpö
Ja pitävät prikulleen vaalilupauksensa
- HitlerinOpit
Persut on niin populistipuolue kuin olla sattaa.
Timo Soini on itse tehnyt aikoinaan pro gradunsa aiheesta poliittinen populismi,-että tietoa aiheesta kyllä löytyy.
- näin
Kyllä taas näistä riittää puhetta lehdissä Jyväskylän tapahtuman jälkeen. On se sellaista touhua.
- uushippi
Olikohan persujen kannattajia kaikki uusnatsit? Siinä se taas nähtiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530