Saatanan paska aivo joka soitat autossasi matalaa bassojumputusta lintula latolantie suunnalla häiritset ihmisiä.Lopeta se ennenkuin joku hermostuu oikein kunnolla!!!!!!!
Paska aivo.
32
166
Vastaukset
- jyrkialatyrki
se on kaiketi henkinen orkku kun siitä jumputuksesta tulee kun ei muuten saa pimperoa. karseeta kuultavaa juu.
- kyrvänjatke
Sama paska aivo taitaa eräässä kerrostalossakin häiritä musiikilla viikonloppu öisin muita ihmisiä.
- luuvitostapeliin
Lyökää se hiljaseksi!
- Anonyymi
Meillä soi aina Humppa täysillä kun nussin vaimoa Humpan tahtiin ja orkku lähtee tähtiin asti
- rupert3
Kannattaiskohan aloittajan käydä pyytämäs kallonkutistajalta jotain tapuja kun on hermot
noin kireällä että että toisten musiikinkuuntelu häiritsee.- otaittetabus
joopa jospa se oliskin musiikkia vaan on jotain saatanan metakkaa ja hirveetä bassokaikua.
- korvakuullokkeet
Kuunteliskin itte, mutta tana lahopää pakottaa muutkin kuuntelemaan
- amis
täytyypä tulla sinne latolantien suuntaa huudattaa bassoa oikein kunnolla!! jos niin tykkäät xD
- Joponen
Basson jumputtajat on kaikki. käteen tumputtajia
- kkikllkddgtthh
Joponen, salli mun nauraa sulle!
- naurattavaa
Bassojumbuttajat lähettävät kutsuja toisille hömötiaisille. Tietävät mistä saa, kun ei tytöt tykkää.
- naurattaaa
Bassojumbuttajat lähettävät homokavereilleen kutsuja että täältä saa kun tytöt ei tykkää.
- aivoton
juu peppureijäänpojjaat tykkää kovasta bassojumputusjumbasta.
- yryerdf
Se kirjoitetaan "paska-aivo." Vitun maalaismies
- ysyerdf
Tai paskakaivo. Muuta Hennaa nii rauhotut.
- Anonyymi
Vittu ,Maalaismaisema kirjoitetaan kahteen osaan, siis maalaismaisema
- TakaluukkuRämisee
Näitä tumputtajia on muutama pyörimässä kylällä. Ei kai sitä muu selitä kuin se että jos on vehkeet liian pienet, pitää hankkia jotain isoa korvikkeeksi. 112 auttaa, kun ilmoittaa rekkarin ja paikan sinne.
- jumpjumpjumpjumpjump
Vasta paikkakunnalle tulleena kiinnitin heti tuohon jumputukseen huomiota. On sitä pillurallia muillakin paikkakunnilla nähty, mutta todella mielenkiintoista täällä on tuo asinalueilla jumputtelu. Kävelin Latolantietä ja jo kaukaa jumputus kuului häisitsevän kovaa (ilmeisestikin Lintulan perukoilta). Toivottavasti kyseinen auto ratkeaa liitoksistaan tuommoisen jyminän johdosta, kuulo siinä kuskilta ainakin menee. Itse jumputtajalle säälivät terveiset, jos joku lukija tuntee. Jumputtajalla lukutaito on tuskin hallussa, kovin älykkään yksilön toimintaa tuommoinen kun ei ole...
- Carina______E
Joiku ajaa välillä sellaisella 90-luvun tummalla Toyotalla ja jumputus on perkeleenmoista, luulisi että tyypillä on jo jonkinasteinen kuulovamma.
- Herännyt
Toinen paska-aivo jakaa Etelä-Suomea aamulla punaisella Volvolla. Auton äänenvaimentajat on säädetty kiimaringin ajoon, pörisee kuin löysä pärsii ja herattää varmasti kaikki postilaatikoilla kaasutellessaan. Kyllä lehti jää tilaamatta.
- ent.nuori
Tänne vaan idiotti basso jumputtajien rekkarit näkyviin. Ei siitä linnaan jouvu. Muutama kusi aivo tassakin kylässä pilaa hommat. Köniin vaa.
- ent.nuori
Minusta on mukavaa kun nuoriso kuunteloo musaa . Miksei sit latolantilläkin uskollinen naapurisi tykkään Bassosssta Lisää Lisää Bassova!
- uskojo
ent.nuori kirjoitti:
Minusta on mukavaa kun nuoriso kuunteloo musaa . Miksei sit latolantilläkin uskollinen naapurisi tykkään Bassosssta Lisää Lisää Bassova!
vedä kuule kätösees. jos täällä koivulan myllylän alueella soi vielä bassot liikaa niin täältä tullahan, ple!
- Bopiuy6
Kuuntele Tomppaa aivo nisu BASSOLLA
- hyväjuttuon
On muuten auttanut nämä jutut täällä. Eipä enää jumputa basso niin paljon.
- basso25678
Kuunteles pöljönen aamu yöstä kyl jumpputtaa taas. Pistä rilli kuumak tullaan syömään?
- Paskaaivot
Terkkuja latolan tielle sinne tullaan Bassiilee koittakaas kuunnella kyl jumputtaa en yönä tai ...
- Anonyymi
Omaa kuuloaan tuhoaa. Tulee hyvää vauhtia "mitä, mitä" mies.
- Anonyymi
Yksi uskovainen kaapissa olija jumputtaa menemään viinin punasella pikkuavolavalla. Sauhua tulee putkesta enemmän ku Ohisalo sallii...
- Anonyymi
Oletko sinä homoseksuaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä homoseksuaali?
Huhujen mukaan saattaa sitäkin vikaa olla tossa kuskissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhujen mukaan saattaa sitäkin vikaa olla tossa kuskissa...
Ei muuta kuin pakoputken rassausta sitten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569