Suden kannanhoidollinen suden metsästys tuotti 17 suden kaatoa! (HIENOA TYÖTÄ SUDEN METSÄSTÄJILTÄ). Luontoliittolaisten ja muiden "ituhippien" ITKUVIRSI on alkanut mm. Risto SULKAVA ihmettelee pantasuden ampumista se on kuulemma veronmaksajien rahan tuhlausta! Eiköhän tämä suden pannoitus, ylenpalttinen tutkiminen ja suojelu ole sitä veronmaksajien rahojen tuhlausta!!!
Itkuvirttä suden suojelijoilta!
4
122
Vastaukset
- järkipää
Joskus näilläkin palstoilla näkee järkevien ihmisten kirjoituksia.Hyvä!
- muuituhippi
HIENOA TYÖTÄ? Arvostuksia on monenlaisia. Tutkimuksen merkityksen ymmärtäminen voi myös olla vaikeaa jos ainoa mieleen tuleva asia on eläinten tappaminen.
- oikea_luonto_ihminen
Olen luonnonsuojelija omalla laillani, en pidä tappamisesta, mutta järkevä luonnonsuojelija suojelee luontoa pedoilta. Siksi sudet ja karhut tulee poistaa kärsimystä aiheuttamasta muille eläimille. Lasten tulee saada rauhassa kulkea koulutietä. Marjastajat ja muut luontoa rakastavat haluavat myös liikkua metsissä ilman pelkoa pedoista.
Petojen liiallinen suojelu on fanaattista hörhöilyä. Jos on kerran sen asenteen ottanut, niin kantaa ei voi näköjään muuttaa vaikka kuinka väärässä olisi.
Hai ei ole vaarallinen, mitä nyt joskus jonkun uimarin nappaa. Samoin karhut ja sudet. Mitä muutamasta ihmisestä, kun vain suojelijat saavat riittävän välimatkan päästä kameroineen ihaille noita petoja. - Katoppa...peiliin
Aloittaja on ilmeisen tyhmä paskaturpeennielijä, luontoraiskari, ympäristörikollinen ja vaikka mitä muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845