Entäs pappien omat lapset

AARRRGGGG_55

Maailma on täynnä erillaisia uskomuksia. Ilmeisesti näitä kaikkia saa opettaa pappien lapsille absoluuttisena totuutena.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilapou

      Tottakai pappien perheet saavat opettaa arvoja lapsilleen niin kuin muutkin perheet. Ateistien perheissä varmaan opetetaan lapsille ateistisia uskomuksia. Muhamettilaiset opettavat muhamettilaisuutta.

    • ilapou

      Joopa joo. Ateistit vastustavat Jumalaa, jota eivät kuitenkaan usko olevan olemassakaan. Miksi vastustaa sellaista jota ei ole? Siinä meillä on uskomusten aate.

      • kuis_tää_on

        Jaa. Voiko ateistisuuttaa osoittaa selvemmin kuin rikollisen kristinuskon itse hankkimalla historialla osoitetaan?


    • Grillijuhlat

      Papit antaneet omalla esimerkillään luvan että kaiken maailman uskomuksia voi heidän lapsille opettaa.

    • Maan-Neito

      En pystyisi olemaan pappi, koska omaan rehellisen luonteen.

      • Isäylpee

        Minä pystyn olemaan pappi! Kolme aikuidts lastani opettavat kristinuskon asiat samoin kuin mie aiksnaan. Lspset jo omassa elämässään perheineen ja tyytyväisis sksteemisia.


      • Hei nimimerkki, Maan-neito
        Elämme vapaassa maassa, joten saat valita ammattisi ihan itse. Toivottavasti olet siihen tyytyväinen ja tykkäät työstäsi. Minä olen rehellinen, pidän tosi paljon työstäni ja olen motivoitunut ja iloinen saadessani toimia pappina. Hyvä juttu siis, meille molemmille. Papit ovat erilaisia aivan kuten muissakin ammateissa toimivat. Pappien perheet ovat erilaisia kuten muissakin ammateissa olevien. Ja pappien perheissä tavat ovat erilaisia. Voi silti ajatella, että pappi kuten muukin seurakunnan työntekijä haluaa itse elää kristillisiä arvoja noudattaen ja samaa pyrkii kotona myös edistämään. Se meille suotakoon.

        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi


      • ujhygtf
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei nimimerkki, Maan-neito
        Elämme vapaassa maassa, joten saat valita ammattisi ihan itse. Toivottavasti olet siihen tyytyväinen ja tykkäät työstäsi. Minä olen rehellinen, pidän tosi paljon työstäni ja olen motivoitunut ja iloinen saadessani toimia pappina. Hyvä juttu siis, meille molemmille. Papit ovat erilaisia aivan kuten muissakin ammateissa toimivat. Pappien perheet ovat erilaisia kuten muissakin ammateissa olevien. Ja pappien perheissä tavat ovat erilaisia. Voi silti ajatella, että pappi kuten muukin seurakunnan työntekijä haluaa itse elää kristillisiä arvoja noudattaen ja samaa pyrkii kotona myös edistämään. Se meille suotakoon.

        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi

        Omanvanhurskautta edustavana pappinan esiinnyt.!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        (syntisyys = rikollisuus)

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".


      • Hei.
        Kiitos kommentistasi, jota en sikäli ymmärtänyt, etten missään kohtaa väitä, en kirjoituksessani enkä ajatuksissani olevani synnitön. Ymmärrän kyllä aivan hyvin oman ja ihmisen syntisyyden, jonka kanssa elän.
        Pirkko-pappi


      • nmhgt
        Isäylpee kirjoitti:

        Minä pystyn olemaan pappi! Kolme aikuidts lastani opettavat kristinuskon asiat samoin kuin mie aiksnaan. Lspset jo omassa elämässään perheineen ja tyytyväisis sksteemisia.

        Oletko uskontunnustuksen ja pappislupauksen antanut pappi?


      • mnbvu7yt
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Kiitos kommentistasi, jota en sikäli ymmärtänyt, etten missään kohtaa väitä, en kirjoituksessani enkä ajatuksissani olevani synnitön. Ymmärrän kyllä aivan hyvin oman ja ihmisen syntisyyden, jonka kanssa elän.
        Pirkko-pappi

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13292187
        "Hei.
        Äläpäs yleistä, että papit sitä tai tätä. Et ole ollut pappien esim. rippikoulutunneilla, ehkä kerran, omalla rippileirilläsi, jos sen olet käynyt, mutta muuten sinulta ei sitten olekaan asiasta kokemusta. Joten, älä sano mitä me papit teemme tai emme tee. Viimeksi tänä aamuna totesi n. 30 nuoren kuullen, että on kyse uskonasioista, ei tiedon. Uskossa on kyse sydämen tiedosta, ei järjen. Uskossa on kyse sellaisesta mitä emme kykene selittämään, todistamaan.
        Kaikkea hyvää sinulle, toivon,
        Pirkko-pappi"

        Jeesus yleisti:
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        SIIS TUOMITSET JEESUKSEN YLEISTÄJÄKSI MUTTA ET OLE AINOA PAPPI JOKA ASETTAA ITSENSÄ JEESUKSEN herraksi!


      • kjnjhy
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Kiitos kommentistasi, jota en sikäli ymmärtänyt, etten missään kohtaa väitä, en kirjoituksessani enkä ajatuksissani olevani synnitön. Ymmärrän kyllä aivan hyvin oman ja ihmisen syntisyyden, jonka kanssa elän.
        Pirkko-pappi

        Uskontunnustuksen ja pappislupauksen antaneet väittävät ja valehtelevat väärää todistusta jakamalla ammatikseen. Jos toisin väität niin senkin valehtelet.
        Mutta
        hyvä että tunnustat sitä sanomatta, että Jeesuksen ihmisille antama varoitus on tarpeellinen, erityisesti nuorille joita papisto on rippikouluissa johtamassa pois syntyissään saamistaan Jumalan Valtakunnan kaltaisuuksistaan ja ihmisyyksistään. Se on törkeää aivopesu rikollisuutta.


      • Aikuinen_Minä
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei nimimerkki, Maan-neito
        Elämme vapaassa maassa, joten saat valita ammattisi ihan itse. Toivottavasti olet siihen tyytyväinen ja tykkäät työstäsi. Minä olen rehellinen, pidän tosi paljon työstäni ja olen motivoitunut ja iloinen saadessani toimia pappina. Hyvä juttu siis, meille molemmille. Papit ovat erilaisia aivan kuten muissakin ammateissa toimivat. Pappien perheet ovat erilaisia kuten muissakin ammateissa olevien. Ja pappien perheissä tavat ovat erilaisia. Voi silti ajatella, että pappi kuten muukin seurakunnan työntekijä haluaa itse elää kristillisiä arvoja noudattaen ja samaa pyrkii kotona myös edistämään. Se meille suotakoon.

        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi

        "" Minä olen rehellinen ""
        Pirkko-pappi

        HEH HEH HEH .... Rehelliset ihmiset eivät tuputa satuja totena niin kuin sinä teet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5814
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3004
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2476
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1123
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      37
      1085
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1084
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      813
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    Aihe