Romulaatua Lada

Eurosamara

Ostin Ladanräppänän kokeillakseni,miten sellaisella pärjää "koiran ilmalla",ja vaikeaa on. Käynnistysongelmia, valo ongelmia, lämpöpuhallin toimii, tai ei, useinmiten ei, ikkunat huurtuu. Akku tyhjenee, sähkötoimiset lasit, ja lukko ei toimi, on myös ollut ongelmia abs,s kanssa.ym.Ja tietenkin pohjaa joutuu hitsaamaan ennen suraavaa katsastusta.

Katto on kyllä,mutta kastun siitäkin huolimatta,kun joutuu usein menemään konepellin alle korjaamaan.

Entä kun parinkymmen asteen pakkanen tulee,ei ole kyllä ollut tarkoituskaan ajaa sillä,kun on lämmin,ja varma oikea auto käytössä.

Maksoi tietysti vähemmän kuin oikea auto.

Onni kuitenkin kun Ladojen maahantuonti loppui jo yli kymmen vuotta sitten.

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runko

      Ostin Länsiräppänän kokeillakseni,miten sellaisella pärjää "koiran ilmalla",ja vaikeaa on. Käynnistysongelmia, valo ongelmia, lämpöpuhallin toimii, tai ei, useinmiten ei, ikkunat huurtuu. Akku tyhjenee, sähkötoimiset lasit, ja lukko ei toimi, on myös ollut ongelmia abs,s kanssa.ym.Ja tietenkin pohjaa joutuu hitsaamaan ennen suraavaa katsastusta.

      Katto on kyllä,mutta kastun siitäkin huolimatta,kun joutuu usein menemään konepellin alle korjaamaan.

      Entä kun parinkymmen asteen pakkanen tulee,ei ole kyllä ollut tarkoituskaan ajaa sillä,kun on lämmin,ja varma oikea Lada käytössä.

      Maksoi tietysti enemmän kuin oikea auto.

      Olisi kuitenkin onni jos tämän länsiräppänän maahantuonti loppuisi jo.

    • Kanto

      Älkää nyt enää murehtiko Ladan tuhansia ongelmia. Eihän niitä ole myyty vuosiin. Siitä meidän kaikkien on syytä olla iloisia.

      • Runko

        Olet oikeassa. Ladassa ei ole vikoja, joita pitäisi murehtia. Länsiräppänässä niitä sitten piisaakin vaikka muille jakaa.


    • ryhtipäälläleukaylhäällä

      Onko oikein mersu tullu hommattua jostain kaatopaikan reunalta. Kyllähän siinä vähän ylpistyy, ymmärtäähän sen.

      • neuvostoauto

        Jos ihan oikeasti aiheesta keskustellaan, niin 25 vuotta vanha Mersu tonnilla on autona parempi kuin uusi Kalina. Ajokilomtrejäkin Mersulla on edessä enemmän kuin Kalinalla. Mutta emmehän me neuvostoautoja siksi osta, että ne olisivat hyviä.


      • Eikö_kokemusta
        neuvostoauto kirjoitti:

        Jos ihan oikeasti aiheesta keskustellaan, niin 25 vuotta vanha Mersu tonnilla on autona parempi kuin uusi Kalina. Ajokilomtrejäkin Mersulla on edessä enemmän kuin Kalinalla. Mutta emmehän me neuvostoautoja siksi osta, että ne olisivat hyviä.

        Et ole varmaan koskaan ajanut Lada Kalinalla. Korkeintaan se Mersu on kalissut välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe