Ottaa päähän, kun pitäisi mennä lähiaikoina synnytyksen käynnistykseen ja aika ei tunnu yhtään oikealta vielä. Sen lisäksi käteeni isketty informaatio on ihan ristiriitaista tilanteeni kanssa, jossa ei ole yhtään mainittua syytä ja siinäkin sanotaan, ettei sikiön iso koko ole syy vaan päinvastoin, itsestään käynnistynyt synnytys on toivottavaa. Sikiö on huonossa asennossa, mutta tietenkin, kun eihän vielä ole oikea aika repiä sitä väkisin ulos. Nyt on kuitenkin niin, että pelkään itsekin sen kasvavan todella liian isoksi, kun se jo nyt on iso, tosin olen itse painanut samanverran syntyessäni. Joten kysynkin miten isoja lapsia olette pystyneet normaalilla tavalla synnyttämään ja jos sitä myöhemmin ei saataisi kääntymään oikeaan asentoon niin onko sektio silloin väistämättä edessä ja pitempi toipuminen? Tekisi todella mieli olla menemättä ja odotella luonnollisten supistusten alkamista, koska paperissa myös väitetään, ettei käynnistetty synnytys muka ole luonnollista synnytystä kivuliaampi, joka ainakin minun kohdallani on täyttä potaskaa. Olen aiemmissa synnytyksissäni seurannut käyrää joka niitä mittaa ja luonnollisessa se nousi noin puoleenväliin käynnistetystä.
Iso lapsi ulos
josenmenis
2
112
Vastaukset
- aaaaaabbuu
En ottaisi riskiä toimimalla vastoin lääkärin ohjeita.
- susiekuuuuuu
Mulla menny ihan normisti ja hyvin kaksi synnytystä, ilman repeämiä tikkejä tms. Ja lapset 4240 g & 4080 g, molemmat 52 cm pitkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?363924- 993493
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103427- 783185
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m873170Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862835- 352620
- 692503
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472499- 902206