Aviomiehet mitä mielessä kun ...

Innokaatsonnit

Mikä saa miehen suostumaan siihen, että oman rakkaan puolison pyhintää käy jyystämässä mies toisensa jälkeen.

18

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biologiaa

Kyllä se johtuu geeneistä, ja geenit olemme perineet jo kaukaa esi-isiltämme. Mies joka kiihottuu siitä, että toinen mies on nussinut hänen vaimoaan, pyrkii todennäköisesti myös yhtymään vaimoonsa. Kyrpä pumppaa 90 % pois vieraan miehen spermasta, joten hänellä on 10-kertainen mahdollisuus tuulla tulevan lapsen isäksi. Jos hän ei kiihotu, vieraan miehen sperma voi hedelmöittää naisen, joten oman miehen kiihottumiseen johtavat geenin eivät periydy.

Toiset seikat taas tekevät tällaisen käyttäytymisen haitalliseksi, joten geenimuunnelmien määrä vakiintuu optimikohdalle ihmiskunnassa. Vaikka koko joukossa se on saavuttanut optimin, yksilö saa sattunoisin eri määrään tällaiseen kiihottumiseen johtavista geenimuunnelmista. Siksi joillakin käyttäytyminen voi olla hyvin voimakas, toisilla olematon.

• huoripukki

Oman kullan on saatava mahdollisimman paljon kyrpää. Naiseni vittu ja perse on niin täynnä kiimaa, että sitä on nussittava koko ajan. Hän on itse sanonut tarvitsevansa mahdollisimman paljon mulkkua ja siksi kaverini käyvät vuoroin köyrimässä häntä. Parastahan on katsoa, kun vaimolla ajetaan, ja päästä vaikka kolmanneksi laskemaan mällit liukkaaseen hyvin nussittuun vittuun, uih.

• Nain

En ole harrastunut mieheheni kanssa. Olen 17v pimu ja haluja riittää, vanhat ukot kimpassa naivat muna pystyssä Montakin tuntia antaa ja jotenkin vain nautin kun käyttävät hyväkseen.

• 18v

Kaverini ehdotti toista naista sänkyyn, en suostunut. SUUTUIN ja olin sen kuuden kaverin naitavana mistä ei tiennyt. Siitä tuli tapa.

• Siis kuuden. Yhtä aikaa vai erikseen?

Terveisin Vain Viiden

• Miten niin suostumaan ? Hienoahan se on että rouva kelpaa muillekin :)

• Hieno asenne, tykkään!

• avioparimyös

On niin ihana seurata vaimoani kun hän hykertelee tyytyväisenä, kun tietää että saamme 15 vuotta nuoremman, komean ja hyväkäytöksisen miehen kimppaan. Vaimo käyttäytyy hassusti ja laittaa itseään sekä ostaa vaatteita. Eihän sitä voi muuta kuin myötäelää hänen onnessaan. Tämähän ei sovi kaikille pikkusieluiselle ja mustankipeille, mutta kyllä tämä on antanut meille tosi pitkään liittoon niin paljon hyvää.

• rikkautasekärakkautta
      • Me ollaan keskitetty kanssa maahanmuuttajiin. Siinä pysyy arki ja juhla kivasti erillään. Tuntee samalla tekevänsä jotain hyödyllistä.

• ScoupleM

Minusta se vaimon katse kun hän nauttii useamman miehen koskettelusta ja nauttii omasta mielestään siitä että hän on se haluttu kohde. Onhan se kiihottavaa kun nainen on orgasmin lähellä ja pyytää ainavain lisää.

• Se on se nautinto minkä vaimo saa?

• nöyräpalvelija

Onha se kiva pitää muija tyytyväisenä ja antaa sen panna muitakin. Ite olen sitä myöskin joskus katsonut. Kerran oli kolme lisä kaveria ja muija halus et osallistun miesten tyydytkseen olin alistettuna alasti olkkarin lattialla vuorotellen miehet kävi panee mua suuhun ja välillä muijaa ja lopuks nuolin munat puhtaaks spermasta ja pillu nesteestä ja pillusta nuolin valuvat spermat. Kiva kokemus vaikkakin siinä lattiällä alasti muna pystyssä olin nolona ja nöyränä ja ite sain itteni runkata... joskus otetaa uusiks;)

• etyjetyje

Sano se - en todellakaan ymmärrä!!!!!!

• biologiaa

Edellä käyvä biologinen selitys on kyllä validi. Kiihottuminen ei ole intellektuaalista toimintaa. Jos sitä yrittää selittää jollekin, joka ei jostakin kiihotu, tulos on nolla. Ihan sama kuin selittäisi värisokealle, mitä on punainen.

Voimme kuitenkin geenierolla selittää, miksi joku kiihottuu jostakin, joku ei. Samoin voimme geenierolla selittää toisen paremman, toisen huonomman, värinäön. Niinkuin värisokeus on periytyvä, niin myös kiihottuvuus jostakin on periytyvä. Tosin syitä voi olla muitakin kuin geenit, mutta siltikään ei voi vastata "mikä siinä kiihottaa".

• Nain

Mulla on työpaikklta nuori poika (17) pelkkä seksi pano. Joskus kun on puutteessa olevia rouvia kylässä saunomassaa, niin esittelen seisovaa kyrpää kaikille. Saavat mennä kimpassa sänkyyn ja on kiva katsella kun naivat. Aamulla kuitenkin seisoo ja saa vaikka on yön pannut.

• Käyttö

Meittä on puutteessa olevia naisia 50-70. Illan istuvaisin hommataan joku 18v poika mikä hoitelee kaikki. On kiva katsoo kun viittäkin naista yrittäät tyydyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe