Virhreä kurkku on ainut vihannes jota käytän. Sitäkin vain ikäänkuin lääkkeeksi. Kun tulee ilmavaivoja otan muutamia kurkkusiivuja sellaisenaan. Tarvittaessa otan lisää.
Yksinelävänä miehenä en käytä juurikaan muita vihanneksia. Niin se kikka. Kurkku säilyy kauemmin kun sen siivuttaa isompina lohkoina marinaadiliemeen. Minulta homehtui kurkkuja kunnes luin ton kikan.
Tietysti heti otan kurkuista sen suojakelmun pois. Sehän mädättää kaiken elollisen pian.
Jo loppui viherkurkun homehtuminen jääkaappiin
6
111
Vastaukset
- Vanhakokki
Mitä laitat marinaadiin?
- huono_vokki
Oikeasti kävi niin, että viileässä olleeseen maustekurkkuliemeen viipaloin ne kurkkuviipaleet. Säilyivät vaikka pinnoiltaan olivat haalistuneita.
Aikanaan tein marinaadin liotetuille islannin rasvasilleille. Keitin sitä litran kasarillisen.
Vettä sinapin siemeniä valko ja mustapippuria sipulia, sokeria. Tais kardemummaakin tulla mukaan.
Ihan ilmaislehestä ohjeen leikkasin. Hyvää oli, kävisi kyllä kurkullekin.
- MikserilläMehua
Kurkusta saa loistavaa tuoremehujuomaa mikserillä!
- kurkustamoneksi
kurkku käy myös dildosta, naisilla ja dildottamisen jälkeen kurkku säilyy aikas kauan.
- kurkustakiinni
http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakkaille/Kasvitieto/Vuoden_vihannes/Kurkku/Ruokaohjeita_kurkusta
Missä lämpötilassa tomaatit ja kurkut tulisi säilyttää?
Kurkun ja tomaatin säilytyslämpötilaksi suositellaan 13:a astetta. Kurkut ja tomaatit ovat tuoretuotteita ja tavoitteena tulisi olla, että niitä ei turhaan säilytetä missään vaiheessa.
Erittäin oleellista on, että kurkkua ei säilytetä samassa tilassa etyleeniä tuottavien hedelmien tai vihannesten kanssa, koska tuore kurkku on erittäin altis vioituksille jo alhaisissa etyleenipitoisuuksissa. Jos hiukan vaaleina kerättyjä tomaatteja säilytetään liian pitkään alle 13 asteen lämpötilassa, ne menettävät kykynsä kypsyä ja värittyä toivotulla tavalla.
- Killertomaatti
Ite olen tomaatteja säilyttäny huoneenlämmössä kaapissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674130Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363542Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163113Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342782En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm151427Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272- 801046