MIKSI emme saa asuntoa!!!!!!!!! stadin asunot"!!!
jep. no onnea sinne ***** sossupummi. meidän perhe 7 lasta 2 aikuista olen työkyvytön eikä saaada asuntoa TÄÄLTÄ niin ******** kun ollaan nyttenkin 3h tpk KERROSTALOSSA EIKÄ PÄÄSTÄ POIS.
että onnea helvetisti
näköjään ns. "slummiutumista" yritetään välttää rasistisilla valinnoilla ELI työttömiä / pakon takia työttömänä olevia ei oteta ******** ollenkaan, koska ei haluta tehdä "alueesta huonoa",
sitten vain valitaan tuollaiset luikerot jotka ovat 2 aikuista ja saavat NELIÖN, kun me olemme 3h tpk ! kerrostalossa! tarvitsemme isomman apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joo ******** onnea jos saat jotain senkin sossuPUMMI, olen itse työkyvyttömyyseläkkellää koska en voi työtapaturman takia kävellä enää hyvin EIKÄ meille anneta mitäänn asuntoa tai MITÄÄN PELKKÄÄ RASISMIA!
olemme iso perhe 5 2 aikuista ( kirrjoitin väärin viime postissa) ja ASUMME kontulassa nyt 3h k 75m2 KERROSTALOSSA MIKÄ EI RIITÄ
jos on 5 lasta aikuista 2 niin aikuisille 1 huone, ja 5 lasta mihin laitetaan, olohuone ja toinen huone vai ?E i onnistu etenkin kun on muutama murrosikäinen!
esim. TUO 5h k olisi täydellinen MEILLE mutta kun tuollaiset loiset jotka ovat TOIMEENTULOTUEN varassa saavat ne eivätkä maksa mitään!niin menee hermot!!!!!!!!!!!!!
joo haistakaa ***** vaan te sossuPUMMIT, MINULLE ei ole VIELÄKÄÄN tullut ilmoitusta että olisimme saaaneeeet 5h k s parveke ASUNNON viitakruunulta miksi? ei varmaan kiinnosta MEIDÄN asuinolot kontulassa 3h k olemme 5 LASTA 2 AIKUISTA mitä teemme!!!
ja erittäin kiireellisinä ja täällä saavat turhat opiskelijat kaksioita ja mitä lie!! hyvä asumistuen kittaajat, *******!!!!!!!!!!!
joo haistakaa ***** vaan te sossuPUMMIT, MINULLE ei ole VIELÄKÄÄN tullut ilmoitusta että olisimme saaaneeeet 5h k s parveke ASUNNON viitakruunulta miksi? ei varmaan kiinnosta MEIDÄN asuinolot kontulassa 3h k olemme 5 LASTA 2 AIKUISTA mitä teemme!!!
ja erittäin kiireellisinä ja täällä saavat turhat opiskelijat kaksioita ja mitä lie!! hyvä asumistuen kittaajat, *******!!!!!!!!!!!
mitä TEEMME täällä KONTULASSA pummien keskellä meille pitäisi ANTAA asunto viitakruunulla! 5 h K SAUNA ! NYT!
ole SINÄ törkyTURPA hiljaa, olet itse varmaankin blondi BIMbo katutyttö virosta JOKA on tullut hakemaan asumistuella KAUPUNGIN ILMAISIA asuntoja - ******* mene takaisin mistä olet TULLUT - me OLEMME kontulaSSA jumissa 3h K Mitä teeemme?? olemme Jo tehneet HAKEMUKSEN WWW.STADINasunnot.fi mutta ei KUULU VIELÄ että tuleeko 5h K Sauna P arveke varasto mitä kuvissa oli? ei tule? ei!!!!!!! eli ole sinä saatanan helmahutsu hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIKSI emme saa asuntoa!!!! Stadin asunnot!!!
Tiina-a-74
1
118
Vastaukset
- länkkkä
Ostakaa teltta, kyllähän siellä idässä metsää löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850