MIKSI emme saa asuntoa!!!! Stadin asunnot!!!

Tiina-a-74

MIKSI emme saa asuntoa!!!!!!!!! stadin asunot"!!!

jep. no onnea sinne ***** sossupummi. meidän perhe 7 lasta 2 aikuista olen työkyvytön eikä saaada asuntoa TÄÄLTÄ niin ******** kun ollaan nyttenkin 3h tpk KERROSTALOSSA EIKÄ PÄÄSTÄ POIS.

että onnea helvetisti

näköjään ns. "slummiutumista" yritetään välttää rasistisilla valinnoilla ELI työttömiä / pakon takia työttömänä olevia ei oteta ******** ollenkaan, koska ei haluta tehdä "alueesta huonoa",

sitten vain valitaan tuollaiset luikerot jotka ovat 2 aikuista ja saavat NELIÖN, kun me olemme 3h tpk ! kerrostalossa! tarvitsemme isomman apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joo ******** onnea jos saat jotain senkin sossuPUMMI, olen itse työkyvyttömyyseläkkellää koska en voi työtapaturman takia kävellä enää hyvin EIKÄ meille anneta mitäänn asuntoa tai MITÄÄN PELKKÄÄ RASISMIA!

olemme iso perhe 5 2 aikuista ( kirrjoitin väärin viime postissa) ja ASUMME kontulassa nyt 3h k 75m2 KERROSTALOSSA MIKÄ EI RIITÄ

jos on 5 lasta aikuista 2 niin aikuisille 1 huone, ja 5 lasta mihin laitetaan, olohuone ja toinen huone vai ?E i onnistu etenkin kun on muutama murrosikäinen!

esim. TUO 5h k olisi täydellinen MEILLE mutta kun tuollaiset loiset jotka ovat TOIMEENTULOTUEN varassa saavat ne eivätkä maksa mitään!niin menee hermot!!!!!!!!!!!!!

joo haistakaa ***** vaan te sossuPUMMIT, MINULLE ei ole VIELÄKÄÄN tullut ilmoitusta että olisimme saaaneeeet 5h k s parveke ASUNNON viitakruunulta miksi? ei varmaan kiinnosta MEIDÄN asuinolot kontulassa 3h k olemme 5 LASTA 2 AIKUISTA mitä teemme!!!

ja erittäin kiireellisinä ja täällä saavat turhat opiskelijat kaksioita ja mitä lie!! hyvä asumistuen kittaajat, *******!!!!!!!!!!!

joo haistakaa ***** vaan te sossuPUMMIT, MINULLE ei ole VIELÄKÄÄN tullut ilmoitusta että olisimme saaaneeeet 5h k s parveke ASUNNON viitakruunulta miksi? ei varmaan kiinnosta MEIDÄN asuinolot kontulassa 3h k olemme 5 LASTA 2 AIKUISTA mitä teemme!!!

ja erittäin kiireellisinä ja täällä saavat turhat opiskelijat kaksioita ja mitä lie!! hyvä asumistuen kittaajat, *******!!!!!!!!!!!

mitä TEEMME täällä KONTULASSA pummien keskellä meille pitäisi ANTAA asunto viitakruunulla! 5 h K SAUNA ! NYT!

ole SINÄ törkyTURPA hiljaa, olet itse varmaankin blondi BIMbo katutyttö virosta JOKA on tullut hakemaan asumistuella KAUPUNGIN ILMAISIA asuntoja - ******* mene takaisin mistä olet TULLUT - me OLEMME kontulaSSA jumissa 3h K Mitä teeemme?? olemme Jo tehneet HAKEMUKSEN WWW.STADINasunnot.fi mutta ei KUULU VIELÄ että tuleeko 5h K Sauna P arveke varasto mitä kuvissa oli? ei tule? ei!!!!!!! eli ole sinä saatanan helmahutsu hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • länkkkä

Ostakaa teltta, kyllähän siellä idässä metsää löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      128
      1653
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      199
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      843
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      837
    Aihe