MIKSI emme saa asuntoa!!! stadin asunnot!!!!!!!!!1

tiina-a-74

MIKSI emme saa asuntoa!!!!!!!!! stadin asunot"!!!

jep. no onnea sinne ***** sossupummi. meidän perhe 7 lasta 2 aikuista olen työkyvytön eikä saaada asuntoa TÄÄLTÄ niin ******** kun ollaan nyttenkin 3h tpk KERROSTALOSSA EIKÄ PÄÄSTÄ POIS.

että onnea helvetisti

näköjään ns. "slummiutumista" yritetään välttää rasistisilla valinnoilla ELI työttömiä / pakon takia työttömänä olevia ei oteta ******** ollenkaan, koska ei haluta tehdä "alueesta huonoa",

sitten vain valitaan tuollaiset luikerot jotka ovat 2 aikuista ja saavat NELIÖN, kun me olemme 3h tpk ! kerrostalossa! tarvitsemme isomman apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joo ******** onnea jos saat jotain senkin sossuPUMMI, olen itse työkyvyttömyyseläkkellää koska en voi työtapaturman takia kävellä enää hyvin EIKÄ meille anneta mitäänn asuntoa tai MITÄÄN PELKKÄÄ RASISMIA!

olemme iso perhe 5 2 aikuista ( kirrjoitin väärin viime postissa) ja ASUMME kontulassa nyt 3h k 75m2 KERROSTALOSSA MIKÄ EI RIITÄ

jos on 5 lasta aikuista 2 niin aikuisille 1 huone, ja 5 lasta mihin laitetaan, olohuone ja toinen huone vai ?E i onnistu etenkin kun on muutama murrosikäinen!

esim. TUO 5h k olisi täydellinen MEILLE mutta kun tuollaiset loiset jotka ovat TOIMEENTULOTUEN varassa saavat ne eivätkä maksa mitään!niin menee hermot!!!!!!!!!!!!!

joo haistakaa ***** vaan te sossuPUMMIT, MINULLE ei ole VIELÄKÄÄN tullut ilmoitusta että olisimme saaaneeeet 5h k s parveke ASUNNON viitakruunulta miksi? ei varmaan kiinnosta MEIDÄN asuinolot kontulassa 3h k olemme 5 LASTA 2 AIKUISTA mitä teemme!!!

ja erittäin kiireellisinä ja täällä saavat turhat opiskelijat kaksioita ja mitä lie!! hyvä asumistuen kittaajat, *******!!!!!!!!!!!

mitä TEEMME täällä KONTULASSA pummien keskellä meille pitäisi ANTAA asunto viitakruunulla! 5 h K SAUNA ! NYT!

ole SINÄ törkyTURPA hiljaa, olet itse varmaankin blondi BIMbo katutyttö virosta JOKA on tullut hakemaan asumistuella KAUPUNGIN ILMAISIA asuntoja - ******* mene takaisin mistä olet TULLUT - me OLEMME kontulaSSA jumissa 3h K Mitä teeemme?? olemme Jo tehneet HAKEMUKSEN WWW.STADINasunnot.fi mutta ei KUULU VIELÄ että tuleeko 5h K Sauna P arveke varasto mitä kuvissa oli? ei tule? ei!!!!!!! eli ole sinä saatanan helmahutsu hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsunnotonX

      Jos noin rumasti huutaa, niin ette tule koskaan saamaankaan...

    • hakekaa_erikseen

      Hakekaa erikseen asuntoja:
      1 2
      1 3
      Niin voitte saada 2 kpl kolmiota.

    • as.laivoja

      Helsingissä asustelee huomattavan paljon henkilöitä joitten ei tarvitsisi välttämättä olla siellä ollenkaan. Kaupungin kannattaisi tukea joutoväkeä hakeutumaan muualle Suomeen jolloin heillekkin jäisi enemmän valuuttaa jokapäiväisiin menoihin. Toinen mahdollisuus on että Kaupunki kaavoittaa perusinfralla varustetun vaunualueen tilapäisasumiseen, niin pitkäksi aikaa että asuntomarkkinoilla vallitseva keinotekoinen vahvemmanlaki kumoutuu.

    • Armoton_totuus

      Ei valkoisten kuulukaan saada suuria kaupungin asuntoja, ne on tarkoitettu mamuille ja mustalaisille tai ainakin juopoille. Äänestä edelleen demareita, vihreitä tai vasemmistoliittoa niin varmistat että sama meno jatkuu. Tai menee vain pahemmaksi koska nuo tahtovat pk-seudulle lisää mamuja.

      • yritävähänparemmin

        Minne maahanmuuttajat asutetaan, siinä ei ole paljon poliitikoilla sananvaltaa. Onneksi.
        Stadissa on ollut iänkaiken oikeistovalta.


    • minävaine

      Toivoin teille tsemppiä asunnon hakuun :) voimia.. Ei se helppoa ole

    • jgjgkjbj

      Vittuako täällä meuhkaat, ostat sellaisen asunnon kun tarvitset, tai sitten vain ryhdyt siihen mitä sulle annetaan. Näin se vaan menee.

    • bvbjcmhb

      Ei ryhdyt, vaan tyydyt

    • pois_kaupungista
    • Korruptiokämpät

      Maksatte jollekin Stadin asuntojen tyypille lahjuksia tai olette heidän sukulaisiaan/tuttaviaan. Niin se menee.

      • Kohta_Asunnoton

        Näinköhän..? Onko sulla jotain todisteita tällaisesta menettelystä?


      • Läpinäkyvyyttä

        Samaa olen kuullut luotettavalta taholta, lahjuksia ja tuttavankauppaa. Siksi olisi tärkeää, että joku valvoo toimintaa.Nyt valvonta olematonta tai tehotonta, joten ei ihme, että "tilaisuus tekee varkaan". Jos asunnonhaku olisi läpinäkyvää, kuten esim.Ruotsissa, ei tällaista pääsisi käymään ja luottamus toimintaan kasvaisi. Asuntolautakunnan tulisi valvoa siis paremmin yksittäisten asuntosihteerien toimintaa!


    • työtävierroksuvalle

      No olihan vuodatus. Nyt vaan rahaa sukanvarteen ja isoon asuntoon säätämään.

    • Köyhyysonvalinta

      Te olette elämänne ajaneet tuohon jamaan ihan omilla päätöksillänne. Onks esim. pakko ruveta porsimaan tota tahtia jos oman talouden fundamentit ei ole kunnossa.

    • HraOMISTAJA

      Laitoin pari kk. sitten asuntohakemuksen Stadin asunnoille. Asun omistusasunnossa kehyskunnassa, mutta miksipä en minäkin olisi jonon hännillä odottelemassa.
      Jos tärppää Stadin asunto, niin markkinavuokralla eteenpäin alivuokrasopimuksella.

      • Kohta_asunnoton

        Tuon laillisuus on kyseenalaista. Ja ainakaan se ei olisi kannattavaa. Kela ei maksa alivuokrasopimuksiin tukea kuin 350 € vuokraan asti, eli tuki muutamia kymppejä. Ei kukaan halua asua alivuokralaisena. Työssäkäyvätkin asuvat mieluummin paremmissa asunnoissa päävuokralaisena rauhallisten naapurien seurassa.


    • Tarveharkintaa

      En ymmärrä kenelle oikein osoitat tuon viestin kun puhut jostain hutsusta? Mutta siis näyttää olevan eriäviä mielipiteitä siitä että kenelle helpoiten annetaan näitä Stadin asuntoja. Jotkut sanovat että maahanmuuttajille, jotkut sanovat että työttömille sossun eläteille, jotkut sanovat että yksinhuoltajille..
      No itse olen taas huomannut ja kuullut vähän erisuuntaista eli sitä että varsinkin näihin uusiin pyritään kai valitsemaan lähinnä työssäkäyviä jotka maksavat lähinnä vuokran itse. Tämä taas on syrjivää juuri työttömiä kohtaan.

      Itse olen esim. opiskeleva yksinhuoltaja ja toki saan asumistukea paljon koska tulojakaan ei tällä hetkellä ole paljon mutta tilanne tulee toki muuttumaan heti kun valmistun ja pääsen töihin. Ei minunkaan mielestäni ole reilua että edelleni menee asuntojonossa esim. perhe jossa on pienempi henkilömäärä ja joka ei sitä asuntoa tarvitse yhtä kiperästi kun minä ja lapset. Ja tuo perhe voidaan valita vain sen takia että saadaan sitä "parempaa" aineista joka ei tule niin kalliiksi kaupungille. Tuntuu että on unohtunut koko idea eli kyllä kaupungin asuntojen pitäisi olla vain ja ainoastaan niille joiden tulot ovat niin pienet että eivät pysty ostamaan omaa tai maksamaan markkinakorkoista vuokraa tai toisin sanoen eivät pysty maksamaan vuokraa joka menee asumistuen rajojen yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe