Mersu joko tosielämässä tai mielikuvituksessa

8mersua

Tuntuu olevan kateus se kantava voima ja idioottimaisiin aloituksiin kiihottava polttoaine täällä palstalla. Säälittävät pikku kaverit ottaisivat Mersun milloin tahansa jos tarjottaisi, mutta kun heille ei tarjota. Toisin sanoen ei ole rahaa sellaista näillä turvenuijilla hankkia. Mielikuvituksissaan sitten kruisailevat Mersuilla, mutta kun silmät provopanu aukaisee niin kateuden oikea naapurin Mersu laukaisee.... Sitten taas kirjoitellaan tarinoita tosina, vaikka provopanu ne yksinäisyydessään keksinyt tyhjässä, kylmässä ja pimeässä huoneessa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateelliset

      Olen aivan samaa mieltä ja kokenut tuon mersu kateuden. Aina ajattelin ettei naiset ole kateellisia autoista mutta näköjään ovat. Kun mieheni osti minulle ensimmäisen mersuni minut haukuttiin kaikille sukulaisille. Emmepä ole juurikaan tekemisissä ko. ihmisen kanssa ja nyt kun sain ihan uusinta uutta mallia olevan mersuni niin eipä onneksi ole tuo kateellinen akka näkemässä.

    • uhih

      Monen unelmana on Mersu, mutta kun selviää ajan kuluessa, ettei monelle tuo unelma toteutunutkaan niin alkaa hitonmoinen lässytys ja kateellisuuden kasvu.

    • Nouhad

      Taas minua naurattaa jos sinä ylpeä mercedes,veli korjata paljon mercedes ja myydä suomalainen,jos sinä elvìsteĺe vanha romu,minä naura lisää, veli Ahmed nauraa Saksassa. Toimittaa taas uusi romu sinulle.

      • mersuista_kateelliset

        hyvä esitys, mutta valitettavasti kateus paistaa läpi, vaikka yritätkin sitä juonessasi hyvin peitellä.


    • mersedespysyy

      Jep oon ajellu 20 v mersuilla ja oon todennut ajat sitten että kateus automerkkiä kohtaan on valtava on erottunut ystävät ja ns kaveritkin

      • fanifanimese

        Jep Jep Niin mullakin ollut lähes 20Kpl mersuja ja aina vaan ajan niillä paras saavutus oli 200D -89 vanha taksi jolla oli ajettu 1117000 ku se multa lähti ja auto oli kunnossa ja on vieläkin liikenteessä, pyrkikööt siihen toyotillaan. jos laskee niin tuolla mersulla on jo ajettu hautaan 6 toyotaa


    • 220cdi

      Kyllä kai Mersuista kateellisiakin ollaan, mutta tuntuu, että toisaalta myös kunnioitetaan. Syksyllä vaihdoin viitosbemarin E-sarjalaiseen. Väri on melkein sama, kummassakaan autossa ei ole ulospäin näkyviä provosoivia elementtejä. Liikenneympäristö kuitenkin muuttui täysin. Bemarin kanssa ei mennyt päivääkään ettei joku roikkunut motarilla persiissä ja vilkutellut valoja tai tehnyt kamikazeohituksia. Mersun ympärillä sellaista ei tapahdu.

    • nouhad

      Minä sanon totta ja miksi sinä vain kehuja vanhat romut, minä naura taas ja sinä aja romu.

      • fanifanimese

        Aja sinä vaan romuilla sinä et ymmärrä autojen päälle. ne on autoja ei aaseja


    • nouhad

      On minulla kokemus aasi,Turkissa ajoin paljon Aasilla, nyt aasi ostaa minun veli Ahmed laittanut mercedeksen ,naurattaa taas paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2742
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      241
      2668
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2366
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      201
      1857
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe