Seksikäs sijainen

HessuboyMonster

Huom. tarina perustuu osittain tositapahtumiin

Mä koputin luokan oveen, valmiina jälki-istuntooni. Odotin, että oven tulisi avaamman vanha, kurttuinen opettajani, mutta olin väärässä. Oven avasi nuori, hoikka, kaunis, ruskeatukkainen tyttö, päällään musta lyhyt hame ja tiukka valkoinen T-paita, josta nännit näkyivät läpi. "Terve, mä olen Kristiina. Pirjo on tänään kipeenä, joten vahdin sua tänään", tyttö sanoi hymyillen. Me käveltiin luokkaan ja Kristiina pysähtyi. "Mä kaivan vaa nää mun paperit täältä laukusta", hän sanoi ja kumartui. Kumartuessaan Kristiinan hame nousi paljastaen ihana ison perseen, jota peitteli vain pienet stringit. Mä tunsin kun muna alko sykkimään. Se kasvo hirveen kokoseksi pullotukseksi housuissani. "Voit käyä jo tonne istumaa...", Kristiina sanoi kääntyessään ympäri. Hän katsoi kiven kovaa munaani ja punastui. "On sillä kivasti kokoa, etenkin noin 13 vuotiaalle, heh", hän naurahti vaivalloisesti. "Täällähän on kuuma", hän sanoi. "Niin on. Ei kai haittaa jos otan vähän pois päältä?", mä kysyin. "Siitä vaan", sain vastaukseksi. Otin kaikki vaatteni pois ja menin istumaan. Kristiina tuijotti pöytänsä takaa minua, samalla kun runkkasin. Lopulta Kristiina käveli mun luokse ja istui mun viereen. Laitoin toisen käteni hänen hameen alle ja aloin hieromaan reittä. Tartuin stringeistä ja vedin ne pois. Sanoin Kristiinalle: "Ota säkin vähän vaatteita pois". Kristiina nosti pois paitansa ja alta paljastui kaksi terhakkaa isoa DD-kupin tissiä. Hän laski hameen päältään ja esiin tuli hiukan karvainen ja märkä pillu. Tartuin Kristiinaa lantiolta ja vedin hänet mun syliin. Kristiina katsoi valtavaa munaani, ennen kun hän laittoi sen sisäänsä ja alkoi ratsastamaan mua. Mä tartuin hänen pakaroistaan ja työnsin mun sormen hänen persreikäänsä. Kristiina äänteli voimakkaasti. Me vaihettiin asentoa ja mä panin häntä takaapäin. "Mä mällään koht!!", mä huusin. Vedin kyrpäni ulos hänen perseestään. "Mällää mun suuhun", Kristiina sanoi ja avas suunsa. Mällini lensi Kristiinan naamalle ja suuhun. "Milloin uudestaan?", mä kysyin. "Ihan milloin vaan", hän vastasi iskiessään silmää. Lähtiessäni otin Kristiinan vaatteet lattialta ja sanoin: "Näitä sä et tarvii". Heitin Kristiinan vaatteet läheiselle parkkipaikalle. Kristiina joutui juoksemaan alasti, tissit hyppien, koulun pihan läpi kaikkien katsoen.

0

2026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        58
        5524
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        195
        3537
      3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        22
        2355
      4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        18
        2348
      5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        9
        1118
      6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
        Ikävä
        102
        1038
      7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        62
        1017
      8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
        Ähtäri
        18
        992
      9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
        Ikävä
        79
        955
      10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        80
        947
      Aihe