Edellinen asukas ei tehnyt muutosilmoitusta.

eipostimies

Lain mukaan muutosilmoitus pitäisi tehdä viimeistään viikko sitten, nyt on mennyt jo 3kk ja vieläkin tulee posti ja tänään tuli kyseisen henkilön äänioikeuslappu maistraatista. Nyt on ilmeistä, ettei hän tehnyt muuttoilmoitusta vieläkään.

Mihin voi käräyttää edellisen asukkaan? Olen jo kyllästynyt viemään hänen postit, en ole postimies!

4

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsds

On ilmeisesti tehnyt ilmoituksen vain taloyhtiöön.

• Ilmoita_jos_vaivaa

Lakkaa pohtimasta tuollaista. Minäkin saan vielä silloin tällöin tässä huoneistossa asuneen vuokralaisen postia, vaikka ostin asunnon jo puolenkymmentä vuotta sitten. Enkä välitä vähääkään.

Jos asia kuitenkin vaivaa, palauta äänioikeuskirje maistraattiin ja ilmoita, ettei kaveri enää asu huoneistossa. Sillä ainakin työnnät vastuun viranomaiselle.

• Hyvät-neuvoni-kalliit

Asukkaalla ei ole taustat kunnossa, pakoilee viranomaisia tai kyylii toisten nurkissa ja pakoilee velkojia. Joten hänelle tulevien postien oikea paikka on sakset, silppuri tai roskis suoraan. Kirjeet kannattaa avata, jos vaikka joku sen rikas sukulainen on lähettänyt rahaa, ne kuuluu sinulle. Mutta taidat olla liian nynny tekemään raakoja ratkaisuja ja kyselet tyhmiä täällä. Itse olen menetellyt neuvomallani tavalla. 90 luvulla sain joululahjaksi 500 markkaa kun edellisen asukkaan joku vanha mummo oli lähettänyt joulurahaa. Se raha meni kyllä kapakkaan ja olin iloinen.

• 333kk33

Unelmat on elämän suola.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      374
      2046
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1326
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1087
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      956
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      129
      909
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      818
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe