Lain mukaan muutosilmoitus pitäisi tehdä viimeistään viikko sitten, nyt on mennyt jo 3kk ja vieläkin tulee posti ja tänään tuli kyseisen henkilön äänioikeuslappu maistraatista. Nyt on ilmeistä, ettei hän tehnyt muuttoilmoitusta vieläkään.
Mihin voi käräyttää edellisen asukkaan? Olen jo kyllästynyt viemään hänen postit, en ole postimies!
Edellinen asukas ei tehnyt muutosilmoitusta.
4
479
Vastaukset
- dfsds
On ilmeisesti tehnyt ilmoituksen vain taloyhtiöön.
- Ilmoita_jos_vaivaa
Lakkaa pohtimasta tuollaista. Minäkin saan vielä silloin tällöin tässä huoneistossa asuneen vuokralaisen postia, vaikka ostin asunnon jo puolenkymmentä vuotta sitten. Enkä välitä vähääkään.
Jos asia kuitenkin vaivaa, palauta äänioikeuskirje maistraattiin ja ilmoita, ettei kaveri enää asu huoneistossa. Sillä ainakin työnnät vastuun viranomaiselle. - Hyvät-neuvoni-kalliit
Asukkaalla ei ole taustat kunnossa, pakoilee viranomaisia tai kyylii toisten nurkissa ja pakoilee velkojia. Joten hänelle tulevien postien oikea paikka on sakset, silppuri tai roskis suoraan. Kirjeet kannattaa avata, jos vaikka joku sen rikas sukulainen on lähettänyt rahaa, ne kuuluu sinulle. Mutta taidat olla liian nynny tekemään raakoja ratkaisuja ja kyselet tyhmiä täällä. Itse olen menetellyt neuvomallani tavalla. 90 luvulla sain joululahjaksi 500 markkaa kun edellisen asukkaan joku vanha mummo oli lähettänyt joulurahaa. Se raha meni kyllä kapakkaan ja olin iloinen.
- 333kk33
Unelmat on elämän suola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917