Heippa ja hyvät jatkot palstalaisille. Toistaiseksi ei huvita tänne kirjoitella. Jos jolla kulla on jotain asiaa tms, niin pistä mailia:
[email protected]
Tähän ketjuun en tarvitse kommentteja. Mailissa voit laittaa, jos kiinnostaa.
Heippa!
8
1009
Vastaukset
- vaan
Ei kiinnosta.
- kultainennoutaja
Älä nyt Leenu on symppis.
- käppäilijä
Minäkin olen moneen otteeseen meinannut lopettaa kokonaan kirjoittelun.
Täällä käy paljon panettelevia kirjoittelijoita saatanan synagogasta, jotka haluavat olla rikkomassa uskovaisten välistä rakkautta.
Totisen todellisia uustöröläläisiä ja he aihettavat paljon pahennusta.
Minä voin päätellä kirjoituksistasi, että sinä "Leenu.n" olet vilpittömästi matkustamassa tällä taivastiellä. Ainakin vilpittömämpi kuin minä.
Et menetä mitään, kun lopetat tämän palstan seuraamisen. Mutta palstan muut lukijat menettävät vilpittömän kirjoittajan.- joopajoo
Kunpa täällä voitaisiin vilpittämällä ja avoimella mielellä keskustella uskonasioista niin että se olisi kaikille meille rakennukseksi.
Onhan se raskasta että joukkoon mahtuu niin paljon herjaajia ja sekaannuksen aiheuttajia. - uuno
ketä he ovet? Mistä he tulevat?
- joopajoo
kun olen lukenut näitä viestejä, olen huomannut, että Sinun kohdallesi eräältä nimeltä mainitsemattomat henkilöt ovat lähetelleet ikäviä viestejä.
Se on erittäin ikävää.:(
Sanoinkin eräässä aiemmassa kirjoituksessani, että tämä on kai aikuisten ihmisten keskustelupalsta eikä mikään lasten hiekkalaatikko.
Toivon ,että keskustelu täällä pysyisi asialinjoilla eikä mentäisi henkilökohtaisuuksiin eikä herjattaisi ihmisiä.
Toivottelen tässä kaikkea hyvää Sinulle, Leenu, olet symppis!:) - vl2003
Jos tosiaan jäät pois palstalta, niin jään kyllä kaipaamaan kirjoituksiasi.
- mar--ge
...mutta kommentoimpa kuitenkin.
Olet saanut tuolla alempana aika tiukkasävyistäkin palautetta kirjoituksistasi. Lienevätköhän nämä vieneet sinulta kirjoittamishalut?
Pyytäisin sinua kuitenkin pysymään palstalla ja kirjoittelemaankin tänne. Eihän tämä palsta, hyvä ihme, ole mitään ilman Leenua. Voin sanoa näin, vaikka olenkin monesta asiasta eri mieltä kanssasi. Minähän en ole veeällä, kun taas sinä taidat olla tämän palstan "tiukimpia" ;-) veeälliä.
Mielestäni kommenttisi ovat kuitenkin usein niin herttaisia ja vilpittömiä, että niihin on melkein mahdotonta loukkaantua. Jos joku niistä pahoittaa mielensä, se voinee johtua siitä, että hän on vasta hiljattain löytänyt tämän palstan, eikä näin ollen tunne sinunkaan kirjoituksiasi pidemmältä ajalta.
Vielä yksi rohkaisun sana: Jos minun täytyisi nimetä yksi aito ja lapsen lailla uskova ihminen tältä palstalta, nimeäisin epäilemättä sinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702489- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191704Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 901026
- 66947