Olet laittanut Suomen uuteen nousuun,kaikki puhuvat sinusta
Pauli Aalto- Setälä
9
185
Vastaukset
- hiekkapillu-oona
Aaltopahviaivo haluaa pitää häiriköt palstalla, ja poistaa kaikki asialliset viestit.
- Aaltopahvi.kierrätykseen
"Voittajat ovat poikkeuksetta niitä, jotka heittäytyivät rakentamaan uutta, eivätkä puolustamaan vanhaa."
– Pauli Aalto-Setälä
Vanha Suomi24 heitettiin kaatopaikkakuormaan ja nyt ihmetellään vuosia ennenkuin uudesta on saatu edes vanhan veroinen. Olisiko Pauli jo aika heittäytyä???- järjen_köyhyyttä
Tuo on jonkinlainen yleinen mielenhäiriö, että kaikki toimiva on vain PAKKO tuhota ihan vain sen uudistamisen ilosta.
- veisin
Saunan taakse...
- sinisiä.unia____________
Hyvä kuvakin Paulista pompsahtelee täällä sivustoilla tämän tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24-kehitysversio- hghghghghghghghghghghggh
Hyvät naurut tästä LOL
- Anonyymi
On vaan aika yleinen viisaus.
"Pahus. Sivua ei löytynyt."
Siinä oli varmasti ollut jotain viisasta. Meni vaan yli joidenkin ymmärryksen.
- Yandex-rulaa
Yandexin vaikutusta.
- Anonyymi
fmqwäöegbfls d,. älöög gigi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838