Minkälaista asua Juontotiellä?

äkkiäkertokaa

Millasta siellä Juontotie ysin taloissa on asua? Missä niistä taloista on tapahtunu eniten kaikkee ja missä pahimmat jutut?

36

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juontitie

      Huom !! Se on muuten Juontitie oikea osoite .... kuten myös Ryyppysuo siellä puijon takana.

      • tollasiivajakkej

        Joo mä en nää tos alotukses sellasta kysymystä johon sä vastasit! Voitko vastata vaikka oikeeseen aiheeseen????


      • naurattaaa

        Sain päivän naurut: ) Juontitie ja Ryyppysuo. Kiitos :) Voi kun joillakin lanttu ns leikkaa:)


      • hgdrggdrf
        naurattaaa kirjoitti:

        Sain päivän naurut: ) Juontitie ja Ryyppysuo. Kiitos :) Voi kun joillakin lanttu ns leikkaa:)

        Samaan sarjaan kuuluu myös Männistö eli Kännistö.


      • hierontaaaa

        Rypysuosta tulee mulle mieleen muuan hierojatar, josta tuttuni kertoi kun oli käynyt ko naisen luona hieronnassa, ilmootus oli ollut lehes... nainen oli hieronut oikkeen intiimisti pikkumiehen. Miten tuleekin ryppysuo mieleen? Lieneekö vielä ko hierojatar samoissa hommissa? Jossain palstalla oli muutama vuos sitten juttua, tais joku nimetä naisen legendaariseks ja tunnetuksi persoonaks ryppysuolla... kjääh...heehee...


    • häpeäitseäsi

      taas sama julkulan potilas kirjoittelee. Ei enää hermo kestäny niin piti tehdä uusi aloitus juontotiestä. Varmaan itse vastaileekin itselleen..olet sairas ihminen, toivottavasti saat tarvitsemaasi apua!

      • tollasiivajakkei

        Ja siinä toinen joka ei osaa kysymyksiin vastata vaan turisee p*skaa!


      • 172017

        Mikä sai sinut hermostumaan tuosta kysymyksestä? Asutko kenties Juontotiellä ja pelkäät negatiivisiä vastauksia? Onko sinulla niin huono itsetunto että jos joku sanoo negatiivisia asioita asuinalueestasi niin otat ne henkilökohtaisesti? Nouseeko verenpaineesi paljonkin tästä? Onko heikon itsetuntosi taustalla suurempiakin ongelmia? Oletko harkinnut keskustalua asiasta lääkärin kanssa?


      • niimpähhää

        Jos asiallisesti kyselee, ni miksei vaan voi saada asiallisia vastauksia vaan jotain että oikee osoite on juontitie ja nytkö siellä se joku potilas kirjottelee ym!

        Miks on niin vaikeeta vastata kysymykseen?


    • häpeäpilkku

      Olen kuullut että siinä talossa on paljon narkkareita, skitsofreenikkoja, pedofiilejä ym. muita joista haluaa lapsiperhe pysyä satojen kilometrien päässä. Niiden kuvia löytyy netistä, kun tietää mistä hakee.

      • näin

        Eka asiallinen vastaus kysymykseen, vaikka vastauksia jo aikasta monta!

        Kiva olis tietää missä niissä taloissa on ne pahimmat jutut tapahtunu.


      • vaiettäjuontitie

        Joo narkkeja on kyllä tavattu ja viime viikolla parin tunnin ajalta, joka ikinen joka sen talon pihaan käveli, kantoi kainalossaan kaljalaatikkoa. Yks häirikkö on ainakii hiljentynyt tässä lähiaikoina.. Mut sekin tartti muutaman jutun ennenku lopetti häiriköinnin.


      • myrkytönsavuton

        Kyl meilkii kaljalootii kannetaa ja meidän taloon, vaikka ei Juottotiellä asutakaan. Niin kauan kannetaan, kun laillisesti saa kaupasta ostaa! Juu, tupakkia poltetaan myös, eihän siinä mitään myrkkyä oo, koska valtiohan sitä myö ja varsinkin verot kerää. Niin kauan myös poltetaan, kun Hyssälä tupakkia myy!!!


      • oimiksoimiks
        näin kirjoitti:

        Eka asiallinen vastaus kysymykseen, vaikka vastauksia jo aikasta monta!

        Kiva olis tietää missä niissä taloissa on ne pahimmat jutut tapahtunu.

        No paas laittaen oma osoittees, että tiedetään, kuka kysyy! Kerro myös, miksi haluat keskustelunaiheeksi mustamaalata nim.omaan niitä/sitä taloa/katua???


    • Tähhähhöh

      Ramones kävi ainakin kylässä siellä.

    • trolli_mikä_trolli

      Olet päässyt avphoitoon? Sossu maksaa nettiliittymän ja tarjottu kämppää juontotieltä?

      V...u mitä idiootteja täällä kyselee tyhmiä. Hanki trolli elämä.

      • hahaaa

        Et sinäkään järin fiksulta vaikuta. Ootko sit ennen ollu suljetun potilas ku nyt ovat sut ihmisten ilmoille päästäneet??


      • gfklgopd

        "Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa."
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli


    • nettah

      Aivan kauhea paikka... Huumeneuloja löytyy pihalta lähes viikottain. Joku löi viime talvena kirveellä kiinni kotioveeni valituksen, kun olin kuulemma katsonut pahasti.

      • alkuperäinen

        Missä talossa? Voitko kertoo? Ite oon asunu tääl jonkin aikaa ja oon katunu muuttoo ekasta viikosta lähtien...

        Asutko vielä Juontotiellä?


      • nettah

        Asun, en pysty kertomaan, kun pelkään liikaa naapureitani. En enää uskalla juuri mennä ulos, kun siellä on näitä paikallisia hulluja ja narkkareita.


      • alkuperäinen

        En kyllä yhtään ihmettele ettet voi kertoo, iteki pelkään erästä tyyppiä... Olis kiva jotain kautta saada tietää, vois vaik tutustua, ku kuulostat sellaselt normaalilta :) , täällä ku ne naapurit on sellasii vähän öhöm... Tai no en oo jutellu kenenkäänkaa..
        Ongelmia on aiheutunu tähän asti vaan yhestä, mut sitäkii enemmän siitä...

        Se joka iski sen kirveen sun oveen, ni asuuko se viel näis talois? Tuli vaan mieleen ettei se olis yks tästä talosta, toiv ei!!


      • nettamusketti

        Ihan oikein sulle! Opitpahan, miten ihmisiä kuuluu katsoa.


      • näinbä

        Vissiin suakii on joku "kattonu väärin" ku noin risoo!?!
        Ne eräät häiriköt häiriköi normaaleja ihmisiä ihan ilman syytäkii.. Ja se että "kattoo väärin" ei oo mikään syy siihen että kirves on ovessa...


    • vitunpellehermannit

      Nyt vitun vajukki apinat lopettakaa tämä jatkuva Suomi24 Kuopio -palstalle paskan kirjoittelu ja HANKKIKAA ELÄMÄ SUOMI24 KESKUSTELUN ULKOPUOLELTA, TE SÄÄLITTÄVÄT NILKIT!

      • kutittaakonenuas

        Mikäs sua nyt noin paljo risoo jos ihmiset kyselee asuinpaikoista kokemuksia? Ei luulis sun nenääs sellanen kutkuttavan :D


      • 138

        Kato se asuu ite Juontotiellä ja sillä on niin heikko itsetunto että jos joku vähäkään sanoo pahaa sen asuinalueesta niin sitä alkaa itkettää :) Ja näitähän maailmassa riittää. Antaa niitten mesota, niillä ei elämässään paljoa tolkkua taida olla jos on itsetunto asuinalueensa maineessa kiinni :D


    • Onneevaan

      "vitunpellehermannit" juttus sitten osui typeryyttäs omaan nilkkaas! Sitä se viina tekee!

    • turpakiinnisaatnan

      vittu mä oon känissä mutta vittu mä vedän teitä tuubaan ja kaadan koko talon ja heitän koko korttelin autsraaliaan jos vittu ette pidä tyrpaanne kiinni ja vittu ja bilebakun vittu kaadan kanssa ja potkasen keskelle ens keskiviikkoa onko selvä saatana vai haenko halon perkele

    • varokaahan

      Juontotiellä tiedetään tämä yksi tapaus joka aina lapsia katselee ja tiedetään haluavan raiskata niitä. En ikinä päästäisi lapsia siellä alueella ulos yksinään.

    • Voevoevoe

      "turpakiinnisaatnan" osoitit säälittävästi heikkoutes. Ainoastaan kännissä uskallat uhota. Todellisuudessa et pärjäisi kenellekkään!

    • asdfdsasdsd

      Olen edelleen homo, homo, homo...

    • Suomi_nousuun

      On kyllä tosi asiallista keskustelua jälleen kerran. :-)
      Laaja sanavarasto: homo, vittu, perkele, saatana, vedän turpaan ym...
      Voi vaan kuvitella ketkä näitä kirjoittelee...

      • Anonyymi

        Vaikuttiko kirjoitus yksijuosteiselta vai kaksijuosteiselta myllytykseltä, onko että jos tehosteen olisi käyttäneet vieläkin piristyneempiä.


    • Anonyymi

      Laukkuuttaako siellä suunnalla useinkin

    • Anonyymi

      Siellä asuu toimittajia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe