Ay-liikkeen johtajat kauhistelevat aina tarvittaessa yritysjohtajien korkeita palkkoja. Verotustietojen perusteella he itsekään eivät ole missään palkkakuopassa.
Toinen ihmettelyn aihe heillä on ollut yritysten verosuunnittelu ulkomaisia veroparatiiseja käyttäen.
Ay-liike itse on vapautettu jostain kumman syystä tuloveroista, kuten sen omistamat säätiötkin. Satoja miljoonia tai miljardeja on hankittu verovapaasti.
Lisäksi ay-jäsenmaksujen verovähennysoikeus merkitsee vuosittain mittavaa panostusta veronmaksajien kukkarosta. Työnantaja kerää myös ay-liikkeen puolesta
jäsenmaksut. Taitaisi olla paljon "luottotappioita", jos keräisivät itse.
Eli: ei tuo ay-liikkeen omatkaan hommat verojen osalta kestä kriittistä tarkastelua.
Ammattiyhdistysliike hurskastelee
Verorälssi
2
168
Vastaukset
- joiku-oiku
Yes, verottomia tuloja ja veroparatiisi-asiantuntijoita. Kuppaavat suoraan ja välillisesti jäseniäänkin; Omistavat ja hallinnoivat rakennusliikkeitä /rakennuttajaliikkeitä ja valtavia kiinteistömassoja, joissa härskit vuokrat ja ASO-maksut. Kirjanpidosta ei saa mitään selvää. NÄIN V. 2015!
- Manimaniii
AY:liike on johtoportaan bisnes , hyväveliverkosto työllistää " takaa palkantulon" vaikka virka vaihtuisikin . Siis duunarilta lypsety raha elättää ruhtinaallisen toimihenkilö kaartin , Hieno systeemi , tuollaiseen ei yksikään yrittäjä kykene .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251180Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902