Ay-liikkeen johtajat kauhistelevat aina tarvittaessa yritysjohtajien korkeita palkkoja. Verotustietojen perusteella he itsekään eivät ole missään palkkakuopassa.
Toinen ihmettelyn aihe heillä on ollut yritysten verosuunnittelu ulkomaisia veroparatiiseja käyttäen.
Ay-liike itse on vapautettu jostain kumman syystä tuloveroista, kuten sen omistamat säätiötkin. Satoja miljoonia tai miljardeja on hankittu verovapaasti.
Lisäksi ay-jäsenmaksujen verovähennysoikeus merkitsee vuosittain mittavaa panostusta veronmaksajien kukkarosta. Työnantaja kerää myös ay-liikkeen puolesta
jäsenmaksut. Taitaisi olla paljon "luottotappioita", jos keräisivät itse.
Eli: ei tuo ay-liikkeen omatkaan hommat verojen osalta kestä kriittistä tarkastelua.
Ammattiyhdistysliike hurskastelee
Verorälssi
2
127
Vastaukset
- joiku-oiku
Yes, verottomia tuloja ja veroparatiisi-asiantuntijoita. Kuppaavat suoraan ja välillisesti jäseniäänkin; Omistavat ja hallinnoivat rakennusliikkeitä /rakennuttajaliikkeitä ja valtavia kiinteistömassoja, joissa härskit vuokrat ja ASO-maksut. Kirjanpidosta ei saa mitään selvää. NÄIN V. 2015!
- Manimaniii
AY:liike on johtoportaan bisnes , hyväveliverkosto työllistää " takaa palkantulon" vaikka virka vaihtuisikin . Siis duunarilta lypsety raha elättää ruhtinaallisen toimihenkilö kaartin , Hieno systeemi , tuollaiseen ei yksikään yrittäjä kykene .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940