Abdulin tarina

AbdulinTarina

Tiedättekö leikin, jossa pesäpallomaila hetetään ilmaan ja otetaan koppi sattumanvaraisesti, jatkaen loogista tarttumista käsillä, kunnes mailan pään peittävä viimeinen käsi on voittanut, niin tarina kertoo yhdestä kaverista, jonka kulli on niin iso, niin iso, että se oli liian iso. Kaverivoimalla kopitettiin sitä helkusti, eikä loppua näkynyt.

No, se oli painajaisuni.

Herään aina hiessä. En poltanut mitään, en juonut, mutta uni vaivaa. Katsoin vieressä nukkuvaa isokokoista vaimoa. Hän sopersi kuin karhu. Pussasin hanta. Hän sopersi jotakin vastaan. Käänsin hanta kyljelleen varovasti. Avasin kädellä pikkusen viidakon maisemia, jotta kokonaisena työntyisi sisälle, mutta tarina kertookin kaverisuhteista, eikä vaimosta.

Yritin nukkua. Ja nukahdin onneksi.

Helkutti, joskus saan siitä kullista vielä kiinni. Tom sitä vetää pidemmän korren.

3

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro lisää. Voit laittaa viestiä myös suoraan minulle.

• Tyttöystävä vei meidän yhden Ahmedin luokse kylään. Se halus että mennään käymään viikonloppuna se mökillä. Sillä on kanssa tuollainen liiansuuri. Se halus että me yhdessä pidetään siitä kiinni. Minä alempaa ja tyttöystävä ylemtää. Välillä vaihdettiin paikkoja. Sillä on oudon iso.

• Tyttöystävä suuteli Abdullin kanssa sellaisia pitkiä kielareita. Mä suutelin sitä alempaa. Sitten Abduli käski mut sänkyyn selälleen. Tyttöystävä tuli siihen mun päälle kuusysiin. Sen piti imee mua kun Abdul nai sitä takaa päin. Mä sit nuolisin kaiken mikä menee sisään ja tulee ulos. Mä imin sen kiveksiä, nuolin sen vartta. Näykin hampaillani tytön klittaa. Mut tyttö se vaan huusi eikä imenyt yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      122
      5585
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4831
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4784
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2235
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      122
      2136
    6. 108
      1827
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1587
    8. 373
      1328
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1161
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      224
      1160
    Aihe