Yritin äkkiä katsottuna selata tätä palstaa, mutta ei oikeen Uttern;sta löytynyt keskustelua, ruotsalainen valmistaja, pitäisi olla laadukas, niin kuin kaikki ruotsalaiset merkit. Sellaista yli 6 metristä mielessä, olenko ymmärtänyt, että kuuluu luokkaan mm. Yamarin? Kokemuksia eri vaihtoehdoista (malleista).
Uttern veneet kokemuksia
8
4393
Vastaukset
- UtterNmyosTaalla
Yamarin luokkaan määrittäminen halventaa Utternin. ON selvästi parempaa. Erittäin merikelpoisia ja järkevästi suunniteltuja. Jos vain lompsa kestää niin Uttern tai boston whaler.
http://www.nettivene.com/moottorivene/boston-whaler/585937
http://www.nettivene.com/moottorivene/uttern/586067 - Ei_oo_kyhnyä
Uttern ihan ok vene, mercruiserin 1.7 ihmedieselillä menee todella pienellä kulutuksella, kelissä samaa luokkaa kun Yamarin vastaavat. Jos parasta haluaa ni sitten kyllä toi Boston Whaler ehdoton ykkönen, kerran uudehkon Outragen kyydissä istuneena kunnon kelissä niin kyllä siinä oli suomi pojalla ihmettelimistä kuinka hienosti vene voi mennä, heti ostaisin jos olis tarpeeksi kyhnyä!
- Anonyymi
Mulla ollu 4v ja ei tee mitään.
- 23523
Oispa rahaa tollaseen merten mersuun kuin uttern. Köyhänä joutuu tyytymään kotimaiseen paskaan..
- AnuSaukkonen
Jospa tänää tulis eurolotosta jotain niin pääsis kesäl ajelee saukol!
- BrunswickEMEA
Uttern on Quicksilveri eikä muuta. Brunswick valmistaa eri tarralla liukuhihnalta nopeasti väsättyjä malleja. Seurauksena on ollut että uuden arvo, oli sitten Quicksilver Uttern Bayliner Ryds, tippuu kuin ankkuri pohjaan.
- saukkolaatua
Selaileppa myynnissä olevia utterneja, ei todellakaan ole mitään alennuskamaa kuten esim terhit ja muut paskaveneet.
- faktatietoaveneilijoille
Uttern=EPOX, ei ruiskulaminoitua paskaa kuten yamarinit ja muut halppikset ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984