kaksi isä ehdokasta ?

upsssss

Mulla oli menkat viimeks 10.2 ja harrastin seksi 19.2 ja 24.2 molemmat laukesivat sisääni :D kumman lapsi voi olla ? Voiko sitä laskea jotenkin??? Rv 5 nytten menossa.

12

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_noilla_tiedoin

      Ei voi, ellet kerro seuraavia lisätietoja. Säännöllinen vai epäsäännöllinen kierto ja kolmen edellisen kierron pituus?

    • asdöahgöasljföasdkjg

      Kumman tahansa. Sperma voi elää viikonkin naisen sisällä.

    • nvsodnoi

      Testaukseen sitten ku lapsi syntynyt ja sitte viet miehen rahat.....

    • höhhh

      Olisit voinut säästää toisen lastin ja laittaa sen pussissa pakkaseen. Siten olisit voinut rahastaa molempia miehiä. Tyhmä tyttö.

    • kumpivain

      Periaatteessa kumpikin voi olla isä, mutta oletan että sinulla on normaali kierto noin 28päivää, jolloin todennäköisempi hedelmöityspäivä on ollut 24.2, ovis on yleensä kierron puolessa välissä, eli n. 14 päivää edellisistä menkoista.

    • kylpäsekelpasi

      Tyhmiä kyselet! Näytät vaan lapselle isäänsä kysyessä Suomen karttaa tai paikallisen jääkiekkojoukkueen kuvaa. Kyllä sossu omistaan huolen pitää!!

    • varmastitulee

      kaksoset. Toinen on toisen ja toinen toisen. Täten voit rahastaa kumpaakin miestä.

    • maksullinen.olet

      hyh hyi ja varmaan naimisissa olevia perheellisiä miehiä.

    • 266vrk

      Jostain netistä löysin joskus kolme vuotta sitten, että ihmisen normaali raskaus kestää tarkalleen 266 päivää. Ei enempää eikä vähempää. Etsin silloin tietoa milloin olen itse saanut alkuni. Osui pääsiäiseen.

    • xzxz

      Selvitä kiertosi pituus ja mahollinen ovis ajankohta. Netissä paljon laskureita avuksi :) koska herrat ovat noin lähekkäin nuo päivät on veikea sanoa varmempaa isäehdokasta ja sata varman vastauksen saat vain dna testillä.

    • xoxoxoM

      Niinkuin muutkin ovat sanoneet että jos sinulla normaali 28 päivän kierto niin todennäköisemmin isäehdokas on 24.2. Joskus siittiöt voivat elää naisen sisällä viisikin päivää joten ihan mahdoton ei siis tuo 19.2 ole! Laskurilla saat selville ovulaation ajankohdan ja jos ovulaatiosta pidempi aika kun 5 päivää ekasta yhdynnästä on jälkimmäinen isukki! :) Tsemppiä oikean isukin selvittämiseen!

    • timppe

      Joo mä muistan sun, mut tuskin sä mua ku olit niin kännissä molemmat kerrat. Oltiin silleen ekan kerran lähetyssaarnaajaa ja tokalla kerralla koiraa ja mulla lipsahti kakkosen.. Sori jos lapsi on perätilassa ja siitä tulee insinööri! Älä suotta huolehdi: Sossu kyllä maksaa ku mulla ei oo rahaa ku oon hampuusi..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe