Kuuluuko lipun hintaan ateriat, jos ei, niin voiko tilata maksua vastaan? Ei ole aiempaa kokemusta kyseisestä lentoyhtiöstä.
Vueling ja lennot Barcelonasta Banjuliin.
6
286
Vastaukset
- mathiss
Ei halpalennoilla kuulu ateriat lipun hintaan, sen tiedän. Itsekin ensimmäistä kertaa kohta lähdössä Barcelonan kautta Gambiaan, ja kiinnostaisi tietää, onko mahdollista varata jotain syötävää ennakkoon, vai miten homma toimii. En löydä mistään minkäänlaista varaussysteemiä heidän sivuiltaan.
- julbrewisbad
ota eväät. Mulla on aina mukana pähkinöitä, leipiä ja muuta sellasta, ja vesipullot täytän vessassa eneen koneeseen menoo.
- Matleena65
Olen lentänyt 4 kertaa ja mielestäni syötävää voi tilata vain lentokoneessa, en tosin ole käyttänyt, kun olen syönyt kentällä lähtiessä:)
- Lokakuu15
Ei ole ruoka tarjoilua edes maksusta. Ainoastaan pikku syötävää ;sämpylä/patonki tms.
- Lokakuu15
Lokakuu15 kirjoitti:
Ei ole ruoka tarjoilua edes maksusta. Ainoastaan pikku syötävää ;sämpylä/patonki tms.
Lisäys edelliseen, ilmaiseksi ei mitään.
- tietämätön
Kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256