Pun pystypalkki ohjelmaoppaassa

spietu

Ostin Topfield 1400 CrC, ja pientä pyyntöä. Olen saanut siihen pystypalkin pun, joka estää selauksen eteenpäin luettelossa. En löytänyt ohjeista, miten se on tullut, ja miten sen saa poistettua. Olen itse sen siihen saanut, kun sitä ei siinä ollut aikaisemmin

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • resetoi_boksi

      Mikä in pystypalkki pun? Täällä ei ole pakko lyhentää tekstiä, kun joka merkistä ei makseta. Saa laittaa pidempiä ja tarkempia kuvauksia. :-)

      Yleisohje digiboksien ja muidenkin vastaavien laitteiden kanssa on, että jos jotain outoa tapahtuu, niin kannattaa sammuttaa laite ja sitten ottaa virtajohto irti vaikka minuutiksi että resetoituu varmasti. Kun sitten käynnistää ja jos ei auttanut ja ongelma on edelleen päällä, niin vielä palautetaan tehdasasetukset, jonka jälkeen pitää virittää kanavat, laittaa asetukset, ohjelmoida ajastukset ym. uusiksi. Tehdasasetuksien palautus ei tyhjennä kovalevyä, se vaikuttaa vain asetuksiin.

      Asetuksien palauttamista voi helpottaa nettiin koottu lista:
      https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php/91154-Topfield-HD-boksiin-laittamani-asetukset-tehdasasetusten-palautuksen-jälkeen

    • 7654

      Ohjelmaoppaan punainen pystypalkki kertoo senhetkisen kellonajan. Kaukosäätimen keskellä olevan OK-näppäimen ympärillä on pyöreä navi-näppäin, jolla voit liikkua kaikkiin suuntiin paitsi ei välttämättä taaksepäin eli vasemmalle. Ohje puhuu selausnäppäimestä. Apinan raivolla painat oikeaa reunaa, niin ohjelmaopas liikkuu vikkelästi eteenpäin. Kokeile.
      Punainen palkki on sattunut tähän asti olemaan reunassa eikä sen takia huomattu.
      5.3 Ohjelmaoppaan katselu
      https://www.dropbox.com/sh/q28s2eqjvzhek9t/ahIukQcFXe#

    • spietu

      Punainen pystyraita on ohjelmaoppaan sen hetkisen ohjelma kuvakkeen lopussa. Se estää vierittämästä ohjelmakarttaa oikealle eli se ei liiku mihinkään. vaikka pari-kolme seuraavaa ohjelmaikkunaa on näkyvissä. Pitää palauttaa tehdasasetukset, mutta ajattelin kysellä täältä kun se on jämähtänyt jonkun painalluksen seurauksena.

      • spietu

        Homma hoitui. Apinan raivo auttoi. Jäin vain miettimän, miksi tuo punainen reunaviiva oli oppaan keskellä, eikä laidassa. Kiitos neuvosta nim. 7654


      • 7654
        spietu kirjoitti:

        Homma hoitui. Apinan raivo auttoi. Jäin vain miettimän, miksi tuo punainen reunaviiva oli oppaan keskellä, eikä laidassa. Kiitos neuvosta nim. 7654

        Jos on jokin pitkä ohjelma menossa ja ohjelmaoppaan aukaisee sen loppuvaiheilla, niin o-o näyttää kaikki ohjelmat tämän pitkän ohjelman alusta alkaen, josta syystä aikajana sijoittuu jonnekin muualle kuin vasempaan reunaan. Aamu-tv:n 3 tuntinen ohjelma merkitsee, että aikajana on ohjelman loppuvaiheissa aivan oikeassa reunassa. Totut, kun käytät enemmän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe