Ostaako kepu ne lukuisat kalliit pskapöntöt takaisin ihmisiltä, haja-asutusalueille pakotettiin rakentamaan turhia pyhättöjä paskan säilöntään. Onko kepun ihmiset, paula lehtomakäki ja uuniperuna vanhanen, nyt ostamassa ne tarpeetomat kalliit p.pömpelit takaisin? Siis kun gallupit lupaa hallitukseen menoa? Sillon on mun mielestä ainakin kannettava vastuu omista vanhoista typeryyksistä puolueen!
Samalla sopii maksaa takas veronmaksajille Talvivaaran kaivoksella aiheutetut rahanmenot ja ympäristövahingot; kun mennään aluepolitiikkana tollasia alottamaan sekä annetaan vapaat sotkuoikeudet samaan aikaan, kun ihmisten saunamökeillekin kalliit puhdistamopakot, on kyseisen puolueen mun mielestä omilta jäseniltään & omasta kassasta korvattava vahingot!
Ostaako kepu pskapöntöt takas valtaan päästessään?
Pskapönttökoplarit
4
109
Vastaukset
- PutinlandiaanKeskustaVie
EI, Keskusta ajaa tämän maan konkurssiin ja tuon jätevesimokan aikaansaanut Suomi-Venäjä -seuran nykyinen pj Lehtomäki liitättää tämän kaupan päälle Putinlandiaan.
Kepuli-kokkeli-sosu-hippi-suru-puolue ajaa tämän maan konkkaan, eli kaikki EU ja €uro -kiimaiset.
- Kepukool
Ostaa. Niitä tarvitaan Helsingin herrojen, eli muun Suomen tuhoajien paskapuheita varten.
- Nousevatverot
Ei osta takasin; sen sijaan lisää saat veroja tai maksuja Keskustan noustessa valtaan. Ei muuten riitä kaikkiin koplauskytkyihin tai jyväjemmarikantturanpaimentajatukiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784