Haluan kirjoittaa tänne palautetta kun itse en löytänyt netistä mitään käyttökokemuksia tuotteesta ilmeisesti kun se on ollut niin vähän aikaa markkinoilla. Kärsin kroonisesta yskästä jatkuvista keuhkoputkentulehduksista ja lisäksi vielä astmasta ja siitepölyallrgioasta. Eli kaikki mahdolliset ongelmat jo vuosien ajan. Jatkuvasti lääkityksiä lääkityksien päälle. Kuulin ystävältäni Saltair-suolaterapia laitteesta joka tuo huoneen ilmaan suolahiukkaisia ja samalla kun nukkuu yöunia, hengittelee makuuhuoneessaan ilmassa leijailevia mikroskooppisen pieniä suolahiukkasia. Ystäväni suositteli laitetta minulle. Uskalsin tilata, koska nettikaupassa annettiin tyytyväisyystakuu. Tämä herätti luottamusta eikä siinä sitten käytännössä ollut mitään riskiä.. Nyt olen käyttänyt laitetta 3 viikkoa ja olen todella hämmästynyt. Jo ensimmäisen viikon aikana huomasin selvän eron. Yskiminen on nyt käytännössä loppunut kokonaan. Hengittäminen ja nukkuminen paljon helpompaa. Tuntuu aivan uskomattoman ihanalta saada aidosti näin suurta apua ilman niitä lääkkeiden haittavaikutuksia. Nyt en ole tarvinut allergialääkkeitä ottaa pariin viikkoon. Toivon ja uskon, että myös tuleva siitepölykausi menisi helpommin laitteen avulla. En voi kuin suositella tätä muille! Tuotetta myy ilmeisesti ainakin jotkut allergiakeskuskset ja lisäksi sen voi tilata netistä. Laitteen kotisivut www.saltair.fi.
Kokemuksia Saltair-laitteesta
Tyytyväinen
0
342
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257