Haluan kirjoittaa tänne palautetta kun itse en löytänyt netistä mitään käyttökokemuksia tuotteesta ilmeisesti kun se on ollut niin vähän aikaa markkinoilla. Kärsin kroonisesta yskästä jatkuvista keuhkoputkentulehduksista ja lisäksi vielä astmasta ja siitepölyallrgioasta. Eli kaikki mahdolliset ongelmat jo vuosien ajan. Jatkuvasti lääkityksiä lääkityksien päälle. Kuulin ystävältäni Saltair-suolaterapia laitteesta joka tuo huoneen ilmaan suolahiukkaisia ja samalla kun nukkuu yöunia, hengittelee makuuhuoneessaan ilmassa leijailevia mikroskooppisen pieniä suolahiukkasia. Ystäväni suositteli laitetta minulle. Uskalsin tilata, koska nettikaupassa annettiin tyytyväisyystakuu. Tämä herätti luottamusta eikä siinä sitten käytännössä ollut mitään riskiä.. Nyt olen käyttänyt laitetta 3 viikkoa ja olen todella hämmästynyt. Jo ensimmäisen viikon aikana huomasin selvän eron. Yskiminen on nyt käytännössä loppunut kokonaan. Hengittäminen ja nukkuminen paljon helpompaa. Tuntuu aivan uskomattoman ihanalta saada aidosti näin suurta apua ilman niitä lääkkeiden haittavaikutuksia. Nyt en ole tarvinut allergialääkkeitä ottaa pariin viikkoon. Toivon ja uskon, että myös tuleva siitepölykausi menisi helpommin laitteen avulla. En voi kuin suositella tätä muille! Tuotetta myy ilmeisesti ainakin jotkut allergiakeskuskset ja lisäksi sen voi tilata netistä. Laitteen kotisivut www.saltair.fi.
Kokemuksia Saltair-laitteesta
Tyytyväinen
0
299
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852370- 431960
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!821765- 811554
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 491260
- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 591111
- 481108