Kokemuksia Saltair-laitteesta

Tyytyväinen

Haluan kirjoittaa tänne palautetta kun itse en löytänyt netistä mitään käyttökokemuksia tuotteesta ilmeisesti kun se on ollut niin vähän aikaa markkinoilla. Kärsin kroonisesta yskästä jatkuvista keuhkoputkentulehduksista ja lisäksi vielä astmasta ja siitepölyallrgioasta. Eli kaikki mahdolliset ongelmat jo vuosien ajan. Jatkuvasti lääkityksiä lääkityksien päälle. Kuulin ystävältäni Saltair-suolaterapia laitteesta joka tuo huoneen ilmaan suolahiukkaisia ja samalla kun nukkuu yöunia, hengittelee makuuhuoneessaan ilmassa leijailevia mikroskooppisen pieniä suolahiukkasia. Ystäväni suositteli laitetta minulle. Uskalsin tilata, koska nettikaupassa annettiin tyytyväisyystakuu. Tämä herätti luottamusta eikä siinä sitten käytännössä ollut mitään riskiä.. Nyt olen käyttänyt laitetta 3 viikkoa ja olen todella hämmästynyt. Jo ensimmäisen viikon aikana huomasin selvän eron. Yskiminen on nyt käytännössä loppunut kokonaan. Hengittäminen ja nukkuminen paljon helpompaa. Tuntuu aivan uskomattoman ihanalta saada aidosti näin suurta apua ilman niitä lääkkeiden haittavaikutuksia. Nyt en ole tarvinut allergialääkkeitä ottaa pariin viikkoon. Toivon ja uskon, että myös tuleva siitepölykausi menisi helpommin laitteen avulla. En voi kuin suositella tätä muille! Tuotetta myy ilmeisesti ainakin jotkut allergiakeskuskset ja lisäksi sen voi tilata netistä. Laitteen kotisivut www.saltair.fi.

0

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
        Ikävä
        85
        2370
      2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
        Ikävä
        43
        1960
      3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
        Haapavesi
        82
        1765
      4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
        Ikävä
        81
        1554
      5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
        Kuhmo
        26
        1264
      6. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
        Ikävä
        49
        1260
      7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
        Ikävä
        77
        1221
      8. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
        Sysmä
        46
        1218
      9. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
        Ikävä
        59
        1111
      10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
        Ikävä
        48