Mistä saan tietää mikä on wifin salasana puhelimessa kun siirrän nettiä myös toiseen laitteeseen ja se pyytää salasana. ??
sony xperia z3 salasana
4
135
Vastaukset
- oslakgf
Kysymys on vaikeasti esitetty,ei ymmärrettvä.Ei kännyssä itsessään ole salasanaa. Mikä sen Wi-Fi verkosi salasana on? Jos on määritellyt itse laitteelleen langattoman yhteyden eli Wlan,wifi käyttöönsä kotona niin siinä yhteydessähän pitää antaa,keksiä verkolleen salasana. Yksi henkilö käyttää,yksi tukiasema ja yksi salasana käy kaikkiin :kannettava,tabletti,känny. Tukiaseman kaikilla laitteilla täytyy olla sama salasana.
- salasanahukassaa
Iphonessa ainakin näkyy se salasana siellä oma yhteyspiste, z3 ei oo sama juttu. Haluan siis puhelimesta netin tablettiin ja saan sen siihen asti että kysyy salasanaa. Et mistä sen salasanan sit oikeen näkis?
- salasanahukassaaa
Löysinkin sen itse
- Kulmat
salasanahukassaaa kirjoitti:
Löysinkin sen itse
Mistä löytyi itsellä sama juttu en tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673