Mitä Jassu tarkoittaa hokemallaan "MUAH"?

pitkätisuprinsessa

Hänellä on tapana ollut toistaa tiettyjä hokemia aina kyllästymiseen saakka. Mitä tuo uusi hokema tarkoittaa?

11

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouskis

Se on märkä ja iso pusu kaikille miespuolisille ihailijoille, se lätsähtää suoran suuhun ja kuuluu mahtava muah. Jassu ei lähde treffeille mutta esittelee tissejään ja persettään mielellään julkisesti ja on siveästi loukkaantunut jos joku haluaa läheisempää kontaktia. En kyllä oikein ymmärrä miksi noita jylhiä ja massiivisia suloja pitää julkisesti kaikille tyrkyttää jos ne on vaan aviomiehen käyttöön varattuja. Mutta kerran luuska, aina luuska. Tai jakorasia.

• VoiPappaRaukkaa

Sepitettyä elämää elää... Naisen todellisuudentaju/älli on vähäistä. Pappa löi kädet ongelmakasaan.

• Oikosulku

Ensin oli Woohoo, sen jälkeen woop woop. Sitten tuli Shineshineshine, ja nyt tämä Muah. Ja HappyHappyHappy on ollut kestosuosikki. Aivot kiertää samaa kehää?

• köyhäelämä

"Muah" on ikään kuin naurahdus. Ei kuitenkaan varsinaista naurua, kuten "muahahahaa" vaan hyväntahtoinen, mutta hieman sarkastinen naurahdus kaikille Jasminin stalkkereille, joilla ei ole muuta elämää kuin miettiä jokaista Jasminin kirjoittamaa fraasia.

• riippautare

Ehhehe, niin just. Mitä vielä woopwoop? Niin suah, tuo lehmämäinen muah, muuu!

• hihheih

entäs Jassu mitä se`` hah`` meinaa, kun se tulee varsin tiukkaan kritiikkiin, samaa mieltä , melkein samaa mieltä, ei sinnepäinkään?

• KAUNISJASMIN

Älkää suututtako näitä Jasminin tyhjäpäisiä kiusaajia muuten pyhä stalkkerien veljeskunta kostaa!!! MUAH !!!

• ShineShineShine

Jassu on ehtymätön vitsilähde, ei nolaa pelkästään itseään vaan kaikki muutkin joiden kanssa on tekemisissä. Vieläköhän Hekla saa seksipaketteja postilaatikkoonsa ja jokohan skotti on sukeltanut sormukset järvestä, pappasta ei siihen hommaan ole, kelluu vaan pinnalla kuin vanha, eltaantunut korkki. Leipurit ajaa edelleenkin taxroombediä ja hopeakorut on Jassulla valkokultaa kunnes kultasepänliikkeessä toisin todistetaan. Engannissa paistaa aina aurinko ja sosialismi sopii Britteihin, mutta ei muualle. PR-ihmisen uusista haastista ja jutuista kuullaan aina huomenna lisää vaikka oikeesti ei kuulla ikinä mitään. Ouluun ja Kreikkaan ollaan menossa samaan aikaan vaan jäädäänkin jumiin Boroottiin. Rakkaus ja onni kukoistaa, mutta aina aidan toisella puolella.

• drsrwyy

Perjantaisin sillä on instassa tgif, rankan työviikon raadannan jälkeen.

• 3321

Miksköhän sen papsumurua ei enää näy insta- tai blogikuvissa? Laittoiko muru stopin "julkisuudelle" vai aiheuttiko suhdesotku ton...

• muahhh

Minua
        Uhkaa
        Ahdistus
        Help
        Äiten luo pitäs päästä
        Äite on kohta kuuluisampi kun mä
        Mä sentään se kaunotar oon, apua.
        Äitelle toi ukko oliskin ollut sopivampi.
        Kaiken näköstä sitä kännipäissään
        pitääkin tehtyä, muah.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17143
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4932
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2768
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1627
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      18
      1588
    7. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      26
      1567
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1303
    Aihe