Palstakeskusteluja hallitsevat "monityydyttämättömät mummot".
Tallaiset häirikkömäiset käyttäytymiset eivät olisi tulleet kuuloonkaan vielä muutama vuosi sitten, jolloin itsekin vierailin palstoilla ja nautin suuresti todella hyvistä keskusteluista, joissa ei ollut ainoatakaan torailevaa puheenvuoroa.
Mistä moinen muutos mahtaa johtua?
Monityydyttämättömät mummot
201
5643
Vastaukset
- exR
Vähemmän täällä mummot häiriköivät. Ja missähän mielessä sanot 'monityydyttämättömät'?
Sanasta saan mielleyhtymän, joka viittaa ruoanlaittoon. Naisten toimia yleensä sekin.
Tämä ei sitten ole tarkoitettu ilkeilyksi eikä siihen provosoivaksi.- tutkiskelija
Nimenomaan mummojen käyttäytymisessä on hyvin selkeästi havaittavissa muutos huonompaan suuntaan. Tämä on havaittavissa kun olen "tutkiskellut" nimenomaan tämän palstan keskusteluja usean vuoden ajalta.
- exR
tutkiskelija kirjoitti:
Nimenomaan mummojen käyttäytymisessä on hyvin selkeästi havaittavissa muutos huonompaan suuntaan. Tämä on havaittavissa kun olen "tutkiskellut" nimenomaan tämän palstan keskusteluja usean vuoden ajalta.
Että kysymyksessä ovat samat mummot?
- tutkiskelija
exR kirjoitti:
Toisaalla jo taisin vastatakin tähän.
Yllätyksekseni huomasin eräitten "keskustelijain" käyttäneen pitkään samoja nikkejä ja käsiala paljastaa kyseessä olevan samojen henkilöitten.
Hyvät keskustelijat, joita palstalla tapasin ovat poissa
eikä haulla saa sen aikaisia keskusteluja esiin eli "sirkuslaisia." - linkittyä
exR kirjoitti:
Täällähän on hakutoiminto ja uuttera linkittäjä .
Nikit ja käsiala ovat kovin tutunomaisia, eikös vain?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000 000000016&conference=563&posting=20500000000162597
- -60
...et ole laittanut Galleriaan ikääsi ja sitä, oletko mies vai nainen?!! Olisi kiva tietää, oletko mies vai nainen? Minä veikkaisin Sinun olevan nainen. Taidan olla oikeassa....? -58v.-
- lukijana
Ei Kai de puuta ole kukaan häiriköinyt koskaan,
vaan hän on häiriköinyt kaikkii toisii,niinkauan
kun minä muistan hänen tekeleitään lukeneeni,mummot on saaneet kuulla kaikki haukkamanimet typeryksistä kanoihin ja apinoihin plis muita eläin nimityksii,sekä pöntöist tynnyrehi voi herraisä ei niit kaikkee nimityksii ees muista valehtelijoiks varkaiks
ai,ai ei piä kaie de puu lähtee syyhyttä saunaan. - päättele
En todellakaan tule itse aina ajatelleeksi keskusteluissa kumppaneitani vaikka merkillisiä asioita matkan varrella on paljastunutkin.
Yksityisyyttä pyrin kunnioittamaan ja kunkin nikin oma asia on kertoa, mitä haluaa kertoa.
Luulen, että chatissa sukupuoli paljastuuu ja meilatessa uskon KaidePuunkin kertovan kaiken
tarpeellisen.
Meilaten ja muuten syntyy monesti hyviä vuosikausia kestäviä keskusteluyhteyksiä - näin luulen kaiden kohdallakin käyneen. - v. 2000
päättele kirjoitti:
En todellakaan tule itse aina ajatelleeksi keskusteluissa kumppaneitani vaikka merkillisiä asioita matkan varrella on paljastunutkin.
Yksityisyyttä pyrin kunnioittamaan ja kunkin nikin oma asia on kertoa, mitä haluaa kertoa.
Luulen, että chatissa sukupuoli paljastuuu ja meilatessa uskon KaidePuunkin kertovan kaiken
tarpeellisen.
Meilaten ja muuten syntyy monesti hyviä vuosikausia kestäviä keskusteluyhteyksiä - näin luulen kaiden kohdallakin käyneen.Olisi mukava tietää palstalla keskustelevista, että kuka teistä oli mukana jo v. 2000 tai aiemmin?
- hyh, hyh!
lukijana kirjoitti:
Ei Kai de puuta ole kukaan häiriköinyt koskaan,
vaan hän on häiriköinyt kaikkii toisii,niinkauan
kun minä muistan hänen tekeleitään lukeneeni,mummot on saaneet kuulla kaikki haukkamanimet typeryksistä kanoihin ja apinoihin plis muita eläin nimityksii,sekä pöntöist tynnyrehi voi herraisä ei niit kaikkee nimityksii ees muista valehtelijoiks varkaiks
ai,ai ei piä kaie de puu lähtee syyhyttä saunaan.Mummojen ilkeyden lisäksi heillä on hyvin likainen mielikuvitus, joka ei millään tunnetulla pesuaineella puhdistu.
- varteenotettava
selitys lienee se, että täällä palstalla aikansa pörräiltyään ja todettuaan härskiä kielenkäyttöä, asiattomuuksia ja tahallista ilkeilyä lähtee pois ja tännehän jäävät siinä tapauksessa vain ne tarkoittamasi kirjoittajat (miehiä ja naisia) toisiaan sättimään. Joskus käydään vilkaisemassa, onko tilanne parantunut. Valitettavasti ei ole.
- tutkiskelija
Kävin tässä tutkiskelemassa "arkistojani" ja käynti vain vahvisti tuota käsitystä. Varteenotettava, olet kanssani samoilla linjoilla eli fiksut kirjoittelijat ja hyvää keskustelua kaipaavat ovat käyneet palstoilla, mutta poistuneet todettuaan asiallisen keskustelun mahdottomuuden.
Viimekevään korvalla muutama koki mahdollisuuden avoimeen keskusteluun 80 palstalla, mutta välittömästi sinne tultiin patistamaan pois.
Mummojen mukana tuli Ruuneperi Maalaismies matkassaan hätistelemään.
Kun poistuimme eivät hekään jatkaneet, eivät olleet palstalla aiemminkaan olleet juuri mukana, Ruuneperi ja Maalaismies eivät olleet aiemmin avanneet ainoatakaan keskustelua eikä sen jälkeenkään kun tihutyö oli suoritettu loppuun samojen mummojen avustuksella, jotka "huseeraavat" edelleen.
- Mummi
Käytät usein sanaa "mummo" halventavassa mielessä. Miksi?
- "halveksivaako"
Kerrohan,
millä pesuohjelmaalla voisimme saada mielikuvituksenne edes hieman puhtaammaksi.
Sinunkin likainen mielikuvituksesi synnyttää tuollaisia "mielikuvituksettomia" vastauksia.
Kotipuolessa oli monia nimityksiä isoäideille ja -isille, mitä nimitystä toivoisitte käytettäväksi?
Tiedätkö mikä on isu ? - rouva 1
"halveksivaako" kirjoitti:
Kerrohan,
millä pesuohjelmaalla voisimme saada mielikuvituksenne edes hieman puhtaammaksi.
Sinunkin likainen mielikuvituksesi synnyttää tuollaisia "mielikuvituksettomia" vastauksia.
Kotipuolessa oli monia nimityksiä isoäideille ja -isille, mitä nimitystä toivoisitte käytettäväksi?
Tiedätkö mikä on isu ?isu on isoäiti jotkut sanovat iso-iso äitiä isuksi,että se siitä,tämä nimitys kuuluu yleensä
sukulaisille, samaten kuin mummuttelukin ja paappa sanonnat.Ei siis vieraille eihän Hän ole sinun isusi eikä sinun mummosi eikä paappasi.
Sinä olet vieras heille,joten siksi se tuntuu
haukkuma nimeltä sinun sanomanasi.
Täällä on rouva,herrat,neidit,kyllä iäkkään ihmisen pitäisi tietää miten kutakin puhutellaan,
Yksi pikkupoika kerran kysyi kaupassa eräältä naiselta,että antaako täti minun vanttuuni,
nainen tokaisi että en minä ole sinun tätisi.
Pojalle olisi pitänyt opettaa että antaisiko rouva minulle sen vanttuun,siis rouvittelemaan ei tädittelemään. - tutkiskelija
rouva 1 kirjoitti:
isu on isoäiti jotkut sanovat iso-iso äitiä isuksi,että se siitä,tämä nimitys kuuluu yleensä
sukulaisille, samaten kuin mummuttelukin ja paappa sanonnat.Ei siis vieraille eihän Hän ole sinun isusi eikä sinun mummosi eikä paappasi.
Sinä olet vieras heille,joten siksi se tuntuu
haukkuma nimeltä sinun sanomanasi.
Täällä on rouva,herrat,neidit,kyllä iäkkään ihmisen pitäisi tietää miten kutakin puhutellaan,
Yksi pikkupoika kerran kysyi kaupassa eräältä naiselta,että antaako täti minun vanttuuni,
nainen tokaisi että en minä ole sinun tätisi.
Pojalle olisi pitänyt opettaa että antaisiko rouva minulle sen vanttuun,siis rouvittelemaan ei tädittelemään.Sinulla eikä kenelläkään palstalla keskustelevalla ole mitään aihetta moittia
kdp;n puhuttelutapaa.
Teidän keskusteluissa käyttämänne nimittelyt ovat
alkuaankin olleet hyvin törkeitä valitettavasti ja nimittely on alkanut a i n a teidän taholtanne ! - Rouva1
tutkiskelija kirjoitti:
Sinulla eikä kenelläkään palstalla keskustelevalla ole mitään aihetta moittia
kdp;n puhuttelutapaa.
alkuaankin olleet hyvin törkeitä valitettavasti ja nimittely on alkanut a i n a teidän taholtanne !Kerrohan yksi nimittelysana minkä kohteeksi olet joutunut,että et ole sitä itse aiheuttanu.
- tutkiskelija
Rouva1 kirjoitti:
Kerrohan yksi nimittelysana minkä kohteeksi olet joutunut,että et ole sitä itse aiheuttanu.
Löytäisin tuhansia, jotka rikkovat hyviä tapoja, netikettiä, Suomen lakia ja Ihmisoikeuksien julistustakin.
Tänäänkin niitä on löydettävissä jopa omissa puheenvuoroissasi. - Joukoko
tutkiskelija kirjoitti:
Sinulla eikä kenelläkään palstalla keskustelevalla ole mitään aihetta moittia
kdp;n puhuttelutapaa.
alkuaankin olleet hyvin törkeitä valitettavasti ja nimittely on alkanut a i n a teidän taholtanne !Mitä PÖNTTÖ taas jauhaa. Pelkää paskaa !
- Rouva1
tutkiskelija kirjoitti:
Löytäisin tuhansia, jotka rikkovat hyviä tapoja, netikettiä, Suomen lakia ja Ihmisoikeuksien julistustakin.
Tänäänkin niitä on löydettävissä jopa omissa puheenvuoroissasi.Olihan kyse sinun nimittelystäsi,montako kertaa sinua on nimitelty,jos et ole aihetta itse antanut?Sinä se jaksat nimitellä kaikki jotka
tänne kirjottavat,jopa melkein itsesiäkin.
Sanoit että minä olen nimitellyt useasti tänäpäivänäkin,voi hyvä ystävä kun en ole täällä kirjotellukkaan onkahan tää toinen tai kolmas kerta.Pitää osata lukeekkin jos aikoo vastata,
ja kirjottaa siivosti,vastata kysymykseen eikä sen viereen.Hyvät yöt sinulle. - ohjeet
Rouva1 kirjoitti:
Olihan kyse sinun nimittelystäsi,montako kertaa sinua on nimitelty,jos et ole aihetta itse antanut?Sinä se jaksat nimitellä kaikki jotka
tänne kirjottavat,jopa melkein itsesiäkin.
Sanoit että minä olen nimitellyt useasti tänäpäivänäkin,voi hyvä ystävä kun en ole täällä kirjotellukkaan onkahan tää toinen tai kolmas kerta.Pitää osata lukeekkin jos aikoo vastata,
ja kirjottaa siivosti,vastata kysymykseen eikä sen viereen.Hyvät yöt sinulle.Kaivelijain tiedossa on selvät ohjeet.
Kun havaitsee jotain korjattavaa niin siihen on puututtava välittömästi perustellen ja yksilöiden asian, joka on omasta mielestä väärin.
Henkilöön meneviä nimittelyjä rodun, maailmankatsomuksen, sairauden tms. suhteen palstalla ei pitäisi ensinkään sallia milloinkaan. Tällaisia viestejä en koe milloinkaan esittäneeni. Jos joku tällaisen huomaa niin mielelläni korjaan erheeni.
Jos mummot käyttäytyvät kuin kanalauma (sopulilaumaan presidentti Koivisto vertasi lehtimiehiä) niin sille en voi mitään.
Kanoilta lausumaani olen pyytänyt anteeksi useitta kertoja rotuun katsomatta. - Rouva1
tutkiskelija kirjoitti:
Tänäänkin niitä on löydettävissä jopa omissa puheenvuoroissasi.väität niin että on löydettävissä minun puheenvuoroissani tänäänkin,enkä löydä yhdessäkään mitä olen kirjoittanut,ei sanaakaan
sinun nimittelyäsi.Eiks se ollut niin että pitää heti julki tuoda eikä viidestoista päivä,nyt olen julki tuonut mutta et kommentoi mitenkään niinkuin pitäisi.solvausten kera vain,
mutta huvää illan jatkoa vain sinullekkin. - tutkiskelija
Rouva1 kirjoitti:
väität niin että on löydettävissä minun puheenvuoroissani tänäänkin,enkä löydä yhdessäkään mitä olen kirjoittanut,ei sanaakaan
sinun nimittelyäsi.Eiks se ollut niin että pitää heti julki tuoda eikä viidestoista päivä,nyt olen julki tuonut mutta et kommentoi mitenkään niinkuin pitäisi.solvausten kera vain,
mutta huvää illan jatkoa vain sinullekkin.Vastasin tuolla toisaalla juuri sinulle.
Tutkiskelen erästä vanhaa radio- ja tv-opin kirjaa.
Massakommunikaatiosta, jolloin pyritään vaikuttamaan suurten joukkojen mielipiteeseen,
asenteisiin ja käyttäytymiseen. Käännytystyö ei ole kovin yksinkertaista ja helppoa.
Läheisissäni on joitakin vuosikausia lähetyskentilläkin toimineita ja sitä sivusin tuossa pitkän illan keskustelussa, josta kerroin.
Keskustelukumppanini oli eräs parhaita mitä olen tavannut. Hänellä oli taito ottaa keskustelukumppaninsa.
Meidän ihmisten asenteissa rodun kulttuuria, uskonnollisia ja poliittisia vakaumuksia on kaikkein vaikeinta muuttaa.
Usein käy niin, että käännyttäjä päinvastoin tulee vain vahvistaneeksi niitä yrittäessään käännyttää toista omallle käsityskannalleen.
Kokeilehan !? - Kertoisitko
tutkiskelija kirjoitti:
Tänäänkin niitä on löydettävissä jopa omissa puheenvuoroissasi.Tätäon jatkunutjo liian pitkään. Rouva1 on palstalla tunnettu yhden kirjoittajan syyttelijä.
Ei ainoatakaan kohtaa tai asiaa kykene nimeämään.
Asiatonta hrjaa nämä puheenvuorot.
Olisiko mahdollista, ettäesittäisitsen keskustelun ja puheenvuoron yhteydessä, jossa näin on tapahtunut? Tmä myös muille herjaajille tiedoksi. - Rouva1
Kertoisitko kirjoitti:
Tätäon jatkunutjo liian pitkään. Rouva1 on palstalla tunnettu yhden kirjoittajan syyttelijä.
Ei ainoatakaan kohtaa tai asiaa kykene nimeämään.
Asiatonta hrjaa nämä puheenvuorot.
Olisiko mahdollista, ettäesittäisitsen keskustelun ja puheenvuoron yhteydessä, jossa näin on tapahtunut? Tmä myös muille herjaajille tiedoksi.sinä nimeämään ketä ja miksi olen nimitellyt ja syytellyt haluan kerrankin että pystyt tunnustamaan myös omat virheesi,sillä et ole mikään toisia kummempi ihminen,tyhjinä tänne olemme syntyneet ja tyhjinä täältä lähdemme.
näytä yksi kohta tällä palstalla missä olen sinua tai ketään nimitellyt. - tutkiskelija
Rouva1 kirjoitti:
sinä nimeämään ketä ja miksi olen nimitellyt ja syytellyt haluan kerrankin että pystyt tunnustamaan myös omat virheesi,sillä et ole mikään toisia kummempi ihminen,tyhjinä tänne olemme syntyneet ja tyhjinä täältä lähdemme.
näytä yksi kohta tällä palstalla missä olen sinua tai ketään nimitellyt.Ymmärryskykysi lienee olematon. Rouva1 nikillä' kirjoittamasi puheenvuorot osoittavat, että et ole "eilisen teeren poika" palstalla.
Minkäänlaista asiaa sinulta on turha odottaa. Mikä lie herneen nenuusi laittanut.
Lukemattomia kertoja jopa ruusuja tarjoten olen pyytöänyt, että kun asiaton tai virheellinen viesti huomataan palstalla niin huomautus siitä tehtäisiin VÄLITTÖMÄSTI siinä keskustelussa tai jos se ei ole mahdollista niin esim. linkillä kuten teen nyt sinun puheenvuoroosi tässä keskustelussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000005655276
josta kysyn taas kerran että kerro yksilöiden ja perustellen missä keskustelussa ja puheenvuorossa olen kertomallasi tavalla loukannut?
Minulla ei ole mitään syytä olla korjaamatta tekemiäni virheitä kun ne esitetään ymmärrettävällä tavalla. Sinun kykysi eivät riitä edes näin toimimaan.
Näytä ihmeessä itse missä olen nimitellyt sinua tai jotain muuta ! ! tutkiskelija kirjoitti:
Ymmärryskykysi lienee olematon. Rouva1 nikillä' kirjoittamasi puheenvuorot osoittavat, että et ole "eilisen teeren poika" palstalla.
Minkäänlaista asiaa sinulta on turha odottaa. Mikä lie herneen nenuusi laittanut.
Lukemattomia kertoja jopa ruusuja tarjoten olen pyytöänyt, että kun asiaton tai virheellinen viesti huomataan palstalla niin huomautus siitä tehtäisiin VÄLITTÖMÄSTI siinä keskustelussa tai jos se ei ole mahdollista niin esim. linkillä kuten teen nyt sinun puheenvuoroosi tässä keskustelussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000005655276
josta kysyn taas kerran että kerro yksilöiden ja perustellen missä keskustelussa ja puheenvuorossa olen kertomallasi tavalla loukannut?
Minulla ei ole mitään syytä olla korjaamatta tekemiäni virheitä kun ne esitetään ymmärrettävällä tavalla. Sinun kykysi eivät riitä edes näin toimimaan.
Näytä ihmeessä itse missä olen nimitellyt sinua tai jotain muuta ! !taaskaan olla puuttumatta.
Rouva1 tarkoittaneen samaa,mitä olemme jo puolen vuoden ajan sinulta tivanneet.
Sinä et ole nimitellyt mielestäsi.
Mitä on "kana","mummo" "tyhmä" "tyhjä tynnyri"
"räksy",muitakin samankaltaisia,mutta tuo muisti on huonontunut ja linkkejä en tähän osaa vetää.(en haluakkaan)
Tiukkaat aina vain,että korjaat tekemäsi virheet,tässä näitä nyt on, et voine väittää,että ei olisi tuttuja.
Näitä vanhoja on tietenkin turha muistella,mutta kun, aina vaan jaksat olla niin "muistamaton "
tahtoo ruveta ärsyttämään,et jatkaisi samaa.- tutkiskelija
SkillaN kirjoitti:
taaskaan olla puuttumatta.
Rouva1 tarkoittaneen samaa,mitä olemme jo puolen vuoden ajan sinulta tivanneet.
Sinä et ole nimitellyt mielestäsi.
Mitä on "kana","mummo" "tyhmä" "tyhjä tynnyri"
"räksy",muitakin samankaltaisia,mutta tuo muisti on huonontunut ja linkkejä en tähän osaa vetää.(en haluakkaan)
Tiukkaat aina vain,että korjaat tekemäsi virheet,tässä näitä nyt on, et voine väittää,että ei olisi tuttuja.
Näitä vanhoja on tietenkin turha muistella,mutta kun, aina vaan jaksat olla niin "muistamaton "
tahtoo ruveta ärsyttämään,et jatkaisi samaa.Olen pyytänyt kanoilta anteeksi, että vertasin niitä mummoihin, ja tuo puheenvuorosi osoittaa asian olevan näin.
Lausumani perustuvat sinun ja muitten kertomaan. Vertauksena olen monesti käyttänyt emeritus-presidentti Mauno Koiviston juhlapuheessaan lausumaa"sopulilauma" kuvausta toimittajista.
Ei kenellekään tullut mieleen närkästyä.
Mainintai perustuvat keskustelupuheenvuoroihin niissä keskusteluissa - ei henkilöön sinänsä.
Tilanne korjaantuu kun itse ala muiden kanssa keskustelemaan kuin sivistyneiden ihmisten kuuluu. Rouva1, sinä ja monet muut mummot ovat parin huru-ukon kanssa osoittaneet omalla k i r j oi t t e l u l l a a n että tilanne taitaa olla yhtä toivotonta kuin jos täytetty lintu hautoisi tyhjennettyjä munia.
Yhtään palstalla kirjoittamaani viestiä, joka olisi netiketin vastainen et sinäkään löydä. Minä taas voin osoittaa tuhatmäärin teidän kirjoittamianne !! - ha, ha, haa
tutkiskelija kirjoitti:
Olen pyytänyt kanoilta anteeksi, että vertasin niitä mummoihin, ja tuo puheenvuorosi osoittaa asian olevan näin.
Lausumani perustuvat sinun ja muitten kertomaan. Vertauksena olen monesti käyttänyt emeritus-presidentti Mauno Koiviston juhlapuheessaan lausumaa"sopulilauma" kuvausta toimittajista.
Mainintai perustuvat keskustelupuheenvuoroihin niissä keskusteluissa - ei henkilöön sinänsä.
Tilanne korjaantuu kun itse ala muiden kanssa keskustelemaan kuin sivistyneiden ihmisten kuuluu. Rouva1, sinä ja monet muut mummot ovat parin huru-ukon kanssa osoittaneet omalla k i r j oi t t e l u l l a a n että tilanne taitaa olla yhtä toivotonta kuin jos täytetty lintu hautoisi tyhjennettyjä munia.
Yhtään palstalla kirjoittamaani viestiä, joka olisi netiketin vastainen et sinäkään löydä. Minä taas voin osoittaa tuhatmäärin teidän kirjoittamianne !!Tässähän on viriteltävä vanhaa lastenlaulua:
"Mummo kanasensa niitylle ajoi..." - pölhö
ha, ha, haa kirjoitti:
Tässähän on viriteltävä vanhaa lastenlaulua:
"Mummo kanasensa niitylle ajoi..."...kuin tässä ketjussa nähtäisiin jotain päättymätöntä ryhmäpainajaista, jossa taustalta kuuluu asiaan kuulumaton karmiva nauru?
- sanonta
pölhö kirjoitti:
...kuin tässä ketjussa nähtäisiin jotain päättymätöntä ryhmäpainajaista, jossa taustalta kuuluu asiaan kuulumaton karmiva nauru?
"Hullut on huokeeta!" kuuluu eräs sanonta.
Pölhö voisi piristää keskustelua hyvällä huumorilla ja sydämen pohjasta tulevalla naurulla.
Kokeilehan !? - pölhö
sanonta kirjoitti:
"Hullut on huokeeta!" kuuluu eräs sanonta.
Pölhö voisi piristää keskustelua hyvällä huumorilla ja sydämen pohjasta tulevalla naurulla.
Kokeilehan !?Minähän täällä suorastaan kiemurtelen naurusta, mutta siitä ei taida olla teille paljonkaan iloa?
Painajainen saisi kyllä päättyä onnellisesti, olethan samaa mieltä? - solvattu
pölhö kirjoitti:
Minähän täällä suorastaan kiemurtelen naurusta, mutta siitä ei taida olla teille paljonkaan iloa?
Painajainen saisi kyllä päättyä onnellisesti, olethan samaa mieltä?kerrankos taas tämä yksi on lähös,
eiks enää koneelle saa mennä laitoksissa?
Ol vain hyvästelyn aika tuolla uuelleen
alotetussa keskustelusa,mina ainaski itkettää ihan kauheesti ku hää jättää meijät,kukaha meit mummoja nyt solvais. - Tilput on
pölhö kirjoitti:
Minähän täällä suorastaan kiemurtelen naurusta, mutta siitä ei taida olla teille paljonkaan iloa?
Painajainen saisi kyllä päättyä onnellisesti, olethan samaa mieltä?Onko sinulla sama painajainen kuin minullakin ?
Mitenkähän minusta tuntuu, että meillä on sama painajainen ?
Ennättääkö sensori ennen punaista tilppua ? - tutkiskelija
solvattu kirjoitti:
kerrankos taas tämä yksi on lähös,
eiks enää koneelle saa mennä laitoksissa?
Ol vain hyvästelyn aika tuolla uuelleen
alotetussa keskustelusa,mina ainaski itkettää ihan kauheesti ku hää jättää meijät,kukaha meit mummoja nyt solvais.Täältä ovat poistuneet moneen kertaan useat hyvät keskustelijat vain yhden takia, mutta järjestään palanneet.
Anu, Ruuneperi. Klara, MdK, Senora, ja nyt viimeksi taisi olla don Quiote ? tutkiskelija kirjoitti:
Olen pyytänyt kanoilta anteeksi, että vertasin niitä mummoihin, ja tuo puheenvuorosi osoittaa asian olevan näin.
Yhtään palstalla kirjoittamaani viestiä, joka olisi netiketin vastainen et sinäkään löydä. Minä taas voin osoittaa tuhatmäärin teidän kirjoittamianne !!vain ,voi hitsi sinun kanssa .
Oman panoksen lisään,siihen tärkeään TIPLUN saantiin.- Päästäinenköhän?
SkillaN kirjoitti:
vain ,voi hitsi sinun kanssa .
Oman panoksen lisään,siihen tärkeään TIPLUN saantiin.Minusta täällä on selvästi myskin haju,
ettei vaan päästäisiä liikkeellä ?
Millä päästäisistä pälkähästä päästäisiin,
kateillekaan ei kelpaa ? Päästäinenköhän? kirjoitti:
Minusta täällä on selvästi myskin haju,
ettei vaan päästäisiä liikkeellä ?
Millä päästäisistä pälkähästä päästäisiin,
kateillekaan ei kelpaa ?sillä päästään.
- Myskihärkä
SkillaN kirjoitti:
sillä päästään.
Päästäisinkö päästäisen pälkähästä.
Täällä riittää nokkavia tuoksuttajia nokkahiiren
poistuttuakin. Myskihärkä kirjoitti:
Päästäisinkö päästäisen pälkähästä.
Täällä riittää nokkavia tuoksuttajia nokkahiiren
poistuttuakin.voi mitään lajia tuhota,jospa tuoksut paranisivat.
Mene ja tiedä.
Viedään ketju historiaan ,loppuvat siltä osin puheet tyydyttämättömistä "mummoista",ainakin voi toivoa.- metsäpäästäinen
SkillaN kirjoitti:
voi mitään lajia tuhota,jospa tuoksut paranisivat.
Mene ja tiedä.
Viedään ketju historiaan ,loppuvat siltä osin puheet tyydyttämättömistä "mummoista",ainakin voi toivoa.Olen metsäpäästäinen, pienin suomalaisista nisäkkäistä. Ethän vain sekoita minua mummojen hyvin tuntemaan sopulilaumaan?
Laitan tähän sinulle linkin, jotta voit tutustua heimoveljiini ja siskoihini.
http://www.kl-deaf.fi/virtuaali/nisakkaat/paastainen.htm metsäpäästäinen kirjoitti:
Olen metsäpäästäinen, pienin suomalaisista nisäkkäistä. Ethän vain sekoita minua mummojen hyvin tuntemaan sopulilaumaan?
Laitan tähän sinulle linkin, jotta voit tutustua heimoveljiini ja siskoihini.
http://www.kl-deaf.fi/virtuaali/nisakkaat/paastainen.htmmyös sinusta,metsäpäästäinen,olisi jätettävä.
Kuullut olen sopuleista,mutta en linkkisi opinkaan jälkeen saata erottaa aina.
Päästäisen lajina tunnen,kissani oli armoton niitä kohtaan,minä suopeampi,myös sopuleille sijansa, vertaa nyt vaikka"mummoihin"
Kohta jätämme mummot ja kaikki nisäkkäät rauhaan,toivottavasti.
- itsenäisyys linnassa
Linnan juhlien vieraiden pukeutumisäänestys ja paljon muuta tietoa on seuraavassa linkissä.
Ruokalista, ohjelma ja paljon muuta.
Tutustukaa!
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/- ? ? ?
Testaapa tietosi juhlist:
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/testaatietosi.html
Millaisen kouluarvosanan sait? - tyytyväinen
? ? ? kirjoitti:
Testaapa tietosi juhlist:
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/testaatietosi.html
Millaisen kouluarvosanan sait?Hyvin tyytyväinen farkut eivät osuneet ja prosentit alakanttiin arvelin.
- Pirre
vaikka siksi ettei .. niin tuota .. on tullut tuota ikkää lissää ja muutennii ahistaa..:D
- Zeus
Paineita meidän ihmisten on hyvä aina joskus päästää pihalle. Se on kuin kesällä ukkoskuuro, joka kummasti raikastaa ilmapiiriä.
Tuo perusnegatiivisuus vain huolestuttaa.
Jotain mieltä ylentävää voisi itse kukin haalia itselleen omaksi jatoisten iloksi.
Onko meillä ihmisillä kuin viinillä.
Hyvä viini vanhetessaan paranee, huono muuttuu etikaksi? - tutkiskelija
Zeus kirjoitti:
Paineita meidän ihmisten on hyvä aina joskus päästää pihalle. Se on kuin kesällä ukkoskuuro, joka kummasti raikastaa ilmapiiriä.
Tuo perusnegatiivisuus vain huolestuttaa.
Jotain mieltä ylentävää voisi itse kukin haalia itselleen omaksi jatoisten iloksi.
Onko meillä ihmisillä kuin viinillä.
Hyvä viini vanhetessaan paranee, huono muuttuu etikaksi?Kaikkialla näkyy yleisenä ilmiönä naisten tyytymättömyys ja erilainen riidan haastaminen.
Se näkyy myös päättävissä elimissä kun perheväkivallan syntipukiksi halutaan leimata a i n a mies. Kun parisuhteessa ajaudutaan eroon niin naiset lyöttäytyvät yhteen saadakseen asioitten näyttävän miehen aiheuttamilta.
"Loka-Laitinen" kertoo viikonvaihteen IL:n kolumnissaan asiasta minusta sattuvasti.
Tällä palstallakin keskusteluissa on havaittavissa sama tuttu ilmiö.
Ikääntyvät naiset kokevat suureksi loukkaukseksi
jo sen, että heistä käyttää sanaa "mummo".
Sadoissa ellei tuhansissa puheenvuoroissa he toteavat sen herjaavaksi - omaa törkeätä ja perustelematonta törkeää käytöstään he eivät koe omasta mielestään mitenkään moitittavana.
Kuinka kauan tällainen buumi jatkuu vai onko tämä vasta alkusoittoa ? - Tässäkään
tutkiskelija kirjoitti:
Kaikkialla näkyy yleisenä ilmiönä naisten tyytymättömyys ja erilainen riidan haastaminen.
Se näkyy myös päättävissä elimissä kun perheväkivallan syntipukiksi halutaan leimata a i n a mies. Kun parisuhteessa ajaudutaan eroon niin naiset lyöttäytyvät yhteen saadakseen asioitten näyttävän miehen aiheuttamilta.
"Loka-Laitinen" kertoo viikonvaihteen IL:n kolumnissaan asiasta minusta sattuvasti.
Sadoissa ellei tuhansissa puheenvuoroissa he toteavat sen herjaavaksi - omaa törkeätä ja perustelematonta törkeää käytöstään he eivät koe omasta mielestään mitenkään moitittavana.
Kuinka kauan tällainen buumi jatkuu vai onko tämä vasta alkusoittoa ?Ketjussa esiintynyt muita tyytymättömiä kuin sinä, kaidepuu, yksinäsi.
Olet niin pahuksen tyytymätön jokaisen, sekä miehen, mutta etenkin naisen , kirjoitukseen, että pilaat heti aamutuimaan jokaisen lukijan päivän.
Oletko nyt tyytyväinen, minä en ole , ja toivon sinun viimeinkin suksivan "hevonkuuseen". - lauri
tutkiskelija kirjoitti:
Kaikkialla näkyy yleisenä ilmiönä naisten tyytymättömyys ja erilainen riidan haastaminen.
Kuinka kauan tällainen buumi jatkuu vai onko tämä vasta alkusoittoa ?Kuuleppas nyt "PÖNTTÖ" hankkiudu ihmeessä johonkin hoitolaitokseen. Olet todellisissa hullun puuhissa. Kirjoittelet yöt kaudet pelkää paskaa. Ja räpsyttelet lukija lukuja. Ymmärä hyvä mies ettei kaikki ole kohdallaan. Pikainen apu sinulle on nyt tarpeen. Lueksi vaan sarjakuvia. Näillä palstoilla sinä olet havaintojeni mukaan ainoa ruikuttaja.
- exR
tutkiskelija kirjoitti:
Kuinka kauan tällainen buumi jatkuu vai onko tämä vasta alkusoittoa ?Rouvat ja neidit, jotka eivät ole isoäitejä, saattavat tuntea itsensä kiusaantuneiksi. Muillehan mummo, mummi yms. on melkeinpä arvonimi.
exR kirjoitti:
Rouvat ja neidit, jotka eivät ole isoäitejä, saattavat tuntea itsensä kiusaantuneiksi. Muillehan mummo, mummi yms. on melkeinpä arvonimi.
ja ylpeilen sillä,mutta en ole kenenkään mummi ,täällä pastoilla.
Tämän mielipiteeni olen tuonut kymmeniä kertoja esiin ja muitakaan nimittelyjä en ole pitänyt suotavina.
Olen lukenut melkein joka vastauksessa ,minkä olen palstoilla paljon kiirjoittelevalta saanut, moitteen ,että loukkaan häntä nimittelemällä ja nyt taas totean ,että en koskaan ole häntä nimitellyt.
Itseeni kohdistuvat nimittelyt on laidasta laitaan,yritän asiallisesti vastata,mutta nyt olen muuttunut" räksyksi".
Ikävä tälläisiä viestejä on saada,toki myös lähettää,mutta jotakin tekee mieli sanoa,kun koskaan ei puhuta asioista,niinkuin ne ovat.
No enpä usko ,että tämänkään jälkeen mikään muuttuu,mutta silti,kaikille hyvää Itsenäisyyspäivää,se meillä on kaikilla.- Kiitos
Tässäkään kirjoitti:
Ketjussa esiintynyt muita tyytymättömiä kuin sinä, kaidepuu, yksinäsi.
Olet niin pahuksen tyytymätön jokaisen, sekä miehen, mutta etenkin naisen , kirjoitukseen, että pilaat heti aamutuimaan jokaisen lukijan päivän.
Oletko nyt tyytyväinen, minä en ole , ja toivon sinun viimeinkin suksivan "hevonkuuseen".Olet avannut hyviä keskusteluja jälleen aamutuimaan. Uskon sinun saavan vilkasta keskustelua aikaan.
Voisit osoittaa tarkemmin missä se "hevon kuusi" on ja lainata kevoistasi sinne päästäkseni. - Tontut
lauri kirjoitti:
Kuuleppas nyt "PÖNTTÖ" hankkiudu ihmeessä johonkin hoitolaitokseen. Olet todellisissa hullun puuhissa. Kirjoittelet yöt kaudet pelkää paskaa. Ja räpsyttelet lukija lukuja. Ymmärä hyvä mies ettei kaikki ole kohdallaan. Pikainen apu sinulle on nyt tarpeen. Lueksi vaan sarjakuvia. Näillä palstoilla sinä olet havaintojeni mukaan ainoa ruikuttaja.
Palsta-tontut ovat kiitettävästi avustaneet yötä päivää. Ennen taloissa oli saunatontut, riihitontut ja joulutontut.
Byt neillä on ilo raikkahin aika !
Me olemme saaneet tänne omat
- P A L S T A T O N T U T !
Laittakaamme piiri pieni pyörimään ! - henkselit
exR kirjoitti:
Rouvat ja neidit, jotka eivät ole isoäitejä, saattavat tuntea itsensä kiusaantuneiksi. Muillehan mummo, mummi yms. on melkeinpä arvonimi.
Ne, jotka eivät koe olevansa mummoja merkitköön rastin ylleen eli henkselit yli housuista välittämättä. Ukot, jatka eivät tunne olevansa paappoja vetänevät hameen päälleen
- mini tai midi ei ole väliä ! - tutkiskelija
SkillaN kirjoitti:
ja ylpeilen sillä,mutta en ole kenenkään mummi ,täällä pastoilla.
Tämän mielipiteeni olen tuonut kymmeniä kertoja esiin ja muitakaan nimittelyjä en ole pitänyt suotavina.
Olen lukenut melkein joka vastauksessa ,minkä olen palstoilla paljon kiirjoittelevalta saanut, moitteen ,että loukkaan häntä nimittelemällä ja nyt taas totean ,että en koskaan ole häntä nimitellyt.
Itseeni kohdistuvat nimittelyt on laidasta laitaan,yritän asiallisesti vastata,mutta nyt olen muuttunut" räksyksi".
Ikävä tälläisiä viestejä on saada,toki myös lähettää,mutta jotakin tekee mieli sanoa,kun koskaan ei puhuta asioista,niinkuin ne ovat.
No enpä usko ,että tämänkään jälkeen mikään muuttuu,mutta silti,kaikille hyvää Itsenäisyyspäivää,se meillä on kaikilla.Tällaisena juhlapäivänä en tohdi ruveta riitaa haastamaan kun en ole kumppaneineni sitä tehnyt ennenkään. Skillan saa puolestani pitää omn mielipiteensä vaikka tästälähin ihan vaan omana tietonaan.
Asiattomat kirjoitukseni olen ilmoittanut jo ajat sitten korjaavani kun ja jos aihetta löytyy. Nyt on vain niin ikävästi,
- koskaan ei ole löytynyt ! tutkiskelija kirjoitti:
Tällaisena juhlapäivänä en tohdi ruveta riitaa haastamaan kun en ole kumppaneineni sitä tehnyt ennenkään. Skillan saa puolestani pitää omn mielipiteensä vaikka tästälähin ihan vaan omana tietonaan.
Asiattomat kirjoitukseni olen ilmoittanut jo ajat sitten korjaavani kun ja jos aihetta löytyy. Nyt on vain niin ikävästi,
- koskaan ei ole löytynyt !omana tietonani pitää mielipiteitäni.
Pakko on ainakin sinulle kertoa,muuten olisi yksi vähemmän nimiteltäväksi.
Ymmärräthän,ajattelen sinua,ja vielä tutulla nikillä,tiedät kelle kohdistat,jos viestisi lähetät.
Minä muuten juhlistan Itsenäisyyspäivää,itsepäinen olen joka päivä,kuten tämäkin todistaa, viitsin vastailla,vaikka tiedän,en saavuta mitään.- tutkiskelija
SkillaN kirjoitti:
omana tietonani pitää mielipiteitäni.
Ymmärräthän,ajattelen sinua,ja vielä tutulla nikillä,tiedät kelle kohdistat,jos viestisi lähetät.
Minä muuten juhlistan Itsenäisyyspäivää,itsepäinen olen joka päivä,kuten tämäkin todistaa, viitsin vastailla,vaikka tiedän,en saavuta mitään.Montakohan kertaa olen (myös hajupoika, kdp nikeillä) esiottänyt sinulle ja kaikille palstalla kirjoitteleville, että yksilöisitte
väitteenne ja perustelisitte. Tätä et sinä eikä kukaan muukaan ole milloinkaan tehnyt vaan jatkatte vanhaa herjaa.
Taisin jopa aikoinaaan luvata ruusukimpunkin lähettää kunhan tiedän, missä ja milloin väittämänne loukkaukset on kerrottu.
Yhteystietonikin meiliosoitteineen annoin heti samana päivänä kun hajupoika-nikki tuli rekisteröidyksi eli 7.4.03 ja sekin asia on sinunkin tarkistettavissasi ja myös se, mitä siinä yhteydessä ja moneen kertaan myöhemmin olen toivonut.
Se ettet kykene toimimaan kuten fiksu ihminen tekee on kokonaan sinun päänsärkysi ! - Rouva1
SkillaN kirjoitti:
Minä muuten juhlistan Itsenäisyyspäivää,itsepäinen olen joka päivä,kuten tämäkin todistaa, viitsin vastailla,vaikka tiedän,en saavuta mitään.loukkaannu vaikka rouvittelee,kaikki melkein kun kuitenkin rouvia ovat,vaikka puoliso olisi kuollutkin.Mutta mummoja tuskin tällä palstalla lienemme kukaan ainakaan nimittelijälle.
Nyt pitäisi olla Itsenäisyyspäivä,vai voisiko sanoa että Itsenäisyyden muistopäivä,mene ja tiedä sitten,on oma rahakin pois otettu,ja paljon muuta.Sotaveteraaneja meidän tulee kunnioittaa,he tämän maamme loi.Heille kunnia kuuluu.Hyvä SkillaN kun jaksat olla aina kannustavana täällä palstalla,vaikka miten joku purnaa aina vastaan,mutta kaiketi ei hänellä ole muuta aihetta kirjottaa kun itsensä kehuminen,toiset kun ei sitä hevin tehe kaiken soimauksen jälkeen.
Minäkin olen mummo omille lastenlapsilleni,vaan en ole sitä täällä palstalla,olisi sekin hyvä asia jos mainittaisiin vain nikillä,eikä millään muulla,mtta jokaisen oma asia sekin on.
Hyvää jatkoa vain kaikille. - häjypoika
SkillaN kirjoitti:
Minä muuten juhlistan Itsenäisyyspäivää,itsepäinen olen joka päivä,kuten tämäkin todistaa, viitsin vastailla,vaikka tiedän,en saavuta mitään.Häjypoika muutti
Kirjoittanut: "HAJUPOIKA" 7.4.2003 klo 11.30
Keskustelu nimimerkistä on päättynyt. Tästä lähin olen hajupoia ja osootteheni on : [email protected]
Tähän osoottehesenhen sitte sellaaset viestit joita ei oo tarkootettu ku mun luettavakseni.
- - -
Tätä olen useaan kertaan toistanut toiomuksella, että asiat, jotka eivät palstalle kuulu keskustellaan kahden luottamuksellisesti.
Onko liian vaikeata? - aloittakaa !
Rouva1 kirjoitti:
loukkaannu vaikka rouvittelee,kaikki melkein kun kuitenkin rouvia ovat,vaikka puoliso olisi kuollutkin.Mutta mummoja tuskin tällä palstalla lienemme kukaan ainakaan nimittelijälle.
Nyt pitäisi olla Itsenäisyyspäivä,vai voisiko sanoa että Itsenäisyyden muistopäivä,mene ja tiedä sitten,on oma rahakin pois otettu,ja paljon muuta.Sotaveteraaneja meidän tulee kunnioittaa,he tämän maamme loi.Heille kunnia kuuluu.Hyvä SkillaN kun jaksat olla aina kannustavana täällä palstalla,vaikka miten joku purnaa aina vastaan,mutta kaiketi ei hänellä ole muuta aihetta kirjottaa kun itsensä kehuminen,toiset kun ei sitä hevin tehe kaiken soimauksen jälkeen.
Minäkin olen mummo omille lastenlapsilleni,vaan en ole sitä täällä palstalla,olisi sekin hyvä asia jos mainittaisiin vain nikillä,eikä millään muulla,mtta jokaisen oma asia sekin on.
Hyvää jatkoa vain kaikille.Rouva1,
aloita ihmeessä hyvä keskustelu sensijaan että syyllistyt useassa puheenvuorossasi juuri siihen mistä moitit ilmeisesti tämä keskusteluketjun aloittajaa. Olet minulle yksi "mummo" ja sillä sipuli. Kun pyydät rouvittelemaan niin yritäpä etsiä palstoilta sellaisia puheenvuoroja joissa näin on tehty? - tutkiskelija
Tontut kirjoitti:
Palsta-tontut ovat kiitettävästi avustaneet yötä päivää. Ennen taloissa oli saunatontut, riihitontut ja joulutontut.
Byt neillä on ilo raikkahin aika !
Me olemme saaneet tänne omat
- P A L S T A T O N T U T !
Laittakaamme piiri pieni pyörimään !Olen kirjoittanut tänäänkin vain tähän ketjuun.
Tontut ovat kovin vilkkaasti asialla. häjypoika kirjoitti:
Häjypoika muutti
Kirjoittanut: "HAJUPOIKA" 7.4.2003 klo 11.30
Keskustelu nimimerkistä on päättynyt. Tästä lähin olen hajupoia ja osootteheni on : [email protected]
Tähän osoottehesenhen sitte sellaaset viestit joita ei oo tarkootettu ku mun luettavakseni.
- - -
Tätä olen useaan kertaan toistanut toiomuksella, että asiat, jotka eivät palstalle kuulu keskustellaan kahden luottamuksellisesti.
Onko liian vaikeata?pitäisi sinua lähestyä,taidan pysyä täällä palstoilla ja sinun ketjuistasi pois taas vähän aikaa olla.
(muuten minunkin tietoni on profiilissa,jos et ilkeä ihan kaikkea täällä sanoa)*hymyä*- helppoa
SkillaN kirjoitti:
pitäisi sinua lähestyä,taidan pysyä täällä palstoilla ja sinun ketjuistasi pois taas vähän aikaa olla.
(muuten minunkin tietoni on profiilissa,jos et ilkeä ihan kaikkea täällä sanoa)*hymyä*Helppoa se on kun osaa.
Osaajista vain on pulaa - luku- ja kirjoitustaitoisesta.
Hyvä keskustelukin tuntuu ylen vaikealta ainakin näillä palstoilla.
Mielipiteenvapautta olen aina pyrkinyt kunnioittamaan. Siihen kuuluu myös oikeus lausua mielipiteensä mutta myös oikeus pitää mielipiteensä omana tietonaan. - ihmettelijä
henkselit kirjoitti:
Ne, jotka eivät koe olevansa mummoja merkitköön rastin ylleen eli henkselit yli housuista välittämättä. Ukot, jatka eivät tunne olevansa paappoja vetänevät hameen päälleen
- mini tai midi ei ole väliä !Ihmettelen näin itsenäisyyspäivänä ja suurimman suomalaisen valintatuloksia katsellessani tuota sotilaitten, sotilaallisuuden ja sotaveteraanien kovin suurta ihannointia?
tutkiskelija kirjoitti:
Montakohan kertaa olen (myös hajupoika, kdp nikeillä) esiottänyt sinulle ja kaikille palstalla kirjoitteleville, että yksilöisitte
väitteenne ja perustelisitte. Tätä et sinä eikä kukaan muukaan ole milloinkaan tehnyt vaan jatkatte vanhaa herjaa.
Taisin jopa aikoinaaan luvata ruusukimpunkin lähettää kunhan tiedän, missä ja milloin väittämänne loukkaukset on kerrottu.
Yhteystietonikin meiliosoitteineen annoin heti samana päivänä kun hajupoika-nikki tuli rekisteröidyksi eli 7.4.03 ja sekin asia on sinunkin tarkistettavissasi ja myös se, mitä siinä yhteydessä ja moneen kertaan myöhemmin olen toivonut.
Se ettet kykene toimimaan kuten fiksu ihminen tekee on kokonaan sinun päänsärkysi !loukkauksiasi, mutta en ole pitänyt tapanani
jäljentää linkkejä enkä kopioida vanhoja sanomisia, mutta muistat kai sentään jotain mitä olet aiemmin sanonut, vai unohtuvatko ne mitä olet kirjoittanut, heti mielestäsi.
Tiedät itse mitä olet kirjoittanut, ei siitä enempää, eihän.
Minä olen unohtanut mitä olet minusta sanonut, ja unohda sinäkin, kaikilla nimimerkeilläsi.
Toivottavasti jokainen menee itseensä ja huomaa ettei tällä tavalla keskustella sivistyneesti.
Sinäkin osaat se taidon, joten jätä joskus vastaamatta Sinäkin, ehkä Sinullekaan ei ladella silloin loukkauksia ja voimme puhua asiaaa, eikä kierrellä aidan vieriä.
Rauhoitutaan muistamaan menneitä sukupolvia joiden oli itsenäisyyden saavuttamiseksi pakko taistella.- taistellaanko?
kirjar kirjoitti:
loukkauksiasi, mutta en ole pitänyt tapanani
jäljentää linkkejä enkä kopioida vanhoja sanomisia, mutta muistat kai sentään jotain mitä olet aiemmin sanonut, vai unohtuvatko ne mitä olet kirjoittanut, heti mielestäsi.
Minä olen unohtanut mitä olet minusta sanonut, ja unohda sinäkin, kaikilla nimimerkeilläsi.
Toivottavasti jokainen menee itseensä ja huomaa ettei tällä tavalla keskustella sivistyneesti.
Sinäkin osaat se taidon, joten jätä joskus vastaamatta Sinäkin, ehkä Sinullekaan ei ladella silloin loukkauksia ja voimme puhua asiaaa, eikä kierrellä aidan vieriä.
Rauhoitutaan muistamaan menneitä sukupolvia joiden oli itsenäisyyden saavuttamiseksi pakko taistella.On todella omituista ja ristiriitaista se, että ihaillaan sellaisia, jotka taistelevat jonkun maanpalan, asian tai aatteen takia tappaen toisiaan. Isäni kaatui näissä taisteluissa "sankarivainajana" kunnioitetaan.En ymmärrä milloinkaan sotien mielekkyyttä ja niitä johtaneiden "päälliköiden" ihannointia.
Sinun, kuten muittenkin mummojen "keskustelupuheenvuoprot osoittavat teillä olevan mania todistaa omaa erinomaisuuttanne mollaamalla yksi nikki maanrakoon - täysin asiattomasti.
Tätä minullakin on oikeus ihmetellä.
Luulisi minulla olevan sentään oikeus puolustaa oikeaksi katsomiani asioita ja periaatteita eli
minulla on sama mielipiteenvapaus kuin toivon olevan kaikilla ihmisillä kaikkialla maailmassa. - viesti Sinua.
taistellaanko? kirjoitti:
On todella omituista ja ristiriitaista se, että ihaillaan sellaisia, jotka taistelevat jonkun maanpalan, asian tai aatteen takia tappaen toisiaan. Isäni kaatui näissä taisteluissa "sankarivainajana" kunnioitetaan.En ymmärrä milloinkaan sotien mielekkyyttä ja niitä johtaneiden "päälliköiden" ihannointia.
Sinun, kuten muittenkin mummojen "keskustelupuheenvuoprot osoittavat teillä olevan mania todistaa omaa erinomaisuuttanne mollaamalla yksi nikki maanrakoon - täysin asiattomasti.
Tätä minullakin on oikeus ihmetellä.
Luulisi minulla olevan sentään oikeus puolustaa oikeaksi katsomiani asioita ja periaatteita eli
minulla on sama mielipiteenvapaus kuin toivon olevan kaikilla ihmisillä kaikkialla maailmassa.Antoiko Sinulle aiheen kirjoittaa nämäkin rivit?????
Lukisitko kertauksen vuoksi tarkemmin!!!!!!
Käyttäytyisitkö Sinäkin hieman sivistyneemmin, sankarivainajan poikana, edes.
"Sinun, kuten muittenkin mummojen "keskustelupuheenvuoprot osoittavat teillä olevan mania todistaa omaa erinomaisuuttanne mollaamalla yksi nikki maanrakoon - täysin asiattomasti." kirjar kirjoitti:
loukkauksiasi, mutta en ole pitänyt tapanani
Rauhoitutaan muistamaan menneitä sukupolvia joiden oli itsenäisyyden saavuttamiseksi pakko taistella.usko.
Yksi ihminen on yli kaiken arvostelun.
Kannettu vesi ei kaivossa kestä .- sotaorpo
viesti Sinua. kirjoitti:
Antoiko Sinulle aiheen kirjoittaa nämäkin rivit?????
Lukisitko kertauksen vuoksi tarkemmin!!!!!!
Käyttäytyisitkö Sinäkin hieman sivistyneemmin, sankarivainajan poikana, edes.
"Sinun, kuten muittenkin mummojen "keskustelupuheenvuoprot osoittavat teillä olevan mania todistaa omaa erinomaisuuttanne mollaamalla yksi nikki maanrakoon - täysin asiattomasti."Minulla ei ole osaa eikä arpaa siihen, että isäni kaatui yli 80.000 muun suomalaisen lailla sodassa
ja olen näin sotaorpo.
Suomi teki aikanaan omat ratkaisunsa ja valitsi yhteistyökumppaninsa jälkikäteen katsoen ehken kovin väärin, mutta sitä on turha enää jahkua. En tiedä saisinko keneltäkään tukea käsityksilleni, että v. 1918 tapahtumat olisivat olleet vältettävissä kuten ajautumisemme Toiseen maailmansotaan?
Voi vain toivoa kuin Tuntemattomassa sotilaassa:
- Toivon etteivät Suomen herrat enää löisi päätään Karjalan mäntyyn.
Aiemmassa viestissäni en näe mitään pois pantavaa. - Rouva1
aloittakaa ! kirjoitti:
Rouva1,
aloita ihmeessä hyvä keskustelu sensijaan että syyllistyt useassa puheenvuorossasi juuri siihen mistä moitit ilmeisesti tämä keskusteluketjun aloittajaa. Olet minulle yksi "mummo" ja sillä sipuli. Kun pyydät rouvittelemaan niin yritäpä etsiä palstoilta sellaisia puheenvuoroja joissa näin on tehty?sinä missä olen sinua nimitellyt,ei tässä niin monta viestiä ole minulta,joten ei käy työlääksi osoittaa missä nimittely on tapahtunut.???????
Ymmärsitkö kysymykseni,ei nytkään ollut nimittelyä? - tutkiskelija
Rouva1 kirjoitti:
sinä missä olen sinua nimitellyt,ei tässä niin monta viestiä ole minulta,joten ei käy työlääksi osoittaa missä nimittely on tapahtunut.???????
Ymmärsitkö kysymykseni,ei nytkään ollut nimittelyä?Näytä itse !
En ole missään sanonut, että "Rouva1" olisi minua nimitellyt,
likainen mielikuvituksesi tuollaisia ajatuksia tuottaa. Etsi viesti itse, jos huvittaa.
Nikkihaulla voi ehtisä vaikka kaikkien nikkien kirjoittamat vuosien takaa tai rajaamalla haun tiettyyn aikaan.
Viestit saa aikajärjestyksessä tai aiheen mukaan luetyteloituna.
Muitakin hakukeinoja löytyy.
Siitä vaan hakemaan ! - tosiasiat
SkillaN kirjoitti:
usko.
Kannettu vesi ei kaivossa kestä .Mikään arvostelusi ei perustu tosiasioihin.
Et ole koskaan esittänyt mitään asiallista, joka vaatisi jotain korjausta ainakaan tässä keskustelussa.
Voit kantaa olematonta vettä olemattomalla äystärilläsi olemattomaan kaivoon aivan kuin lystäät.
Hyvään keskusteluun ei kuulu asiaton inttäminen samasta asiattomuudesta, jossa ei liene päätä ei häntää. - kaivonkatsoja
SkillaN kirjoitti:
usko.
Kannettu vesi ei kaivossa kestä .Skillan, mikä vei kielesi?
Olet varsin koppava, nenäkäs mummo, huomaan.
Oletko huomannut erään vanhan sanonnan tuohon jatkeeksi:
"Kateus vie kalatkin vedestä!" - pölhö
kaivonkatsoja kirjoitti:
Skillan, mikä vei kielesi?
"Kateus vie kalatkin vedestä!"Ottasit reppus ja pakkaisit siihen ne happamet mansikkahillos. Menisit sitten kyliltä kyselemään kenen kaivossa vielä kaloja pärskii!
Tällä saralla on jo tarpeeksi herjoilla heitelty, tämähän oli vain neuvo. kaivonkatsoja kirjoitti:
Skillan, mikä vei kielesi?
"Kateus vie kalatkin vedestä!"ole mummo sinulle.
Nenäkäs,,,no enkös sovi joukkoon samanlaisten.
Kenelle kateellinen,???????
Koppava sitäkin voin olla,,,madellakko pitäisi.
Ethän pahoita mieltäsi *naurattaa*- tutkiskelija
SkillaN kirjoitti:
ole mummo sinulle.
Nenäkäs,,,no enkös sovi joukkoon samanlaisten.
Kenelle kateellinen,???????
Koppava sitäkin voin olla,,,madellakko pitäisi.
Ethän pahoita mieltäsi *naurattaa*Edelleenkään et ole tuonut ainoatakaan faktaa esille. Mummo kuin mummo - useat tuttavapiirissäni nuoretkinpuhuvat yleensä naisista "mummoina" vaikka olisivat teini-iässä.
Juuri keskustelin erään rouvan kanssa näistä ongelmista ja hän kertoi miten miehensä työkavewrit puhuvat vaimoistaan akka, muija, ämmä jne. nimityksillä. On aivan sinun oma asiasi mitä haluat jollain nimityksellä ymmärtää - luulen sinun ymmärryskykysi olevan kuin otsikkoon on kirjoitettu kun jankkaat yhtä ja samaa.
Mikä ero on muuten sillä kun sanotaan:
- ymmärrystä vailla
- täyttä ymmärrystä vailla
Kumpi loukkaa lain mukaan enemmän ?
Otsikon perässä oli muuten kysymysmerkki, joka ilmeisesti lienentää lausumaa kun se on vain minun mahdollisnen otaksuma? - Lakimieheltään kysynyt
tutkiskelija kirjoitti:
Edelleenkään et ole tuonut ainoatakaan faktaa esille. Mummo kuin mummo - useat tuttavapiirissäni nuoretkinpuhuvat yleensä naisista "mummoina" vaikka olisivat teini-iässä.
Juuri keskustelin erään rouvan kanssa näistä ongelmista ja hän kertoi miten miehensä työkavewrit puhuvat vaimoistaan akka, muija, ämmä jne. nimityksillä. On aivan sinun oma asiasi mitä haluat jollain nimityksellä ymmärtää - luulen sinun ymmärryskykysi olevan kuin otsikkoon on kirjoitettu kun jankkaat yhtä ja samaa.
Mikä ero on muuten sillä kun sanotaan:
- ymmärrystä vailla
- täyttä ymmärrystä vailla
Kumpi loukkaa lain mukaan enemmän ?
Otsikon perässä oli muuten kysymysmerkki, joka ilmeisesti lienentää lausumaa kun se on vain minun mahdollisnen otaksuma?ollakin nimittelemättä, sillä solvaaminen, käyttäen rumia sanoja, joita palstalla on valitettavasti nähty, voivat saattaa kyseisen solvaajan juriidiseen vastuuseen.
Viikon päivät sitten esiintyneet "iljetys" ja "limanuljaska" ja hyvin monet muut solvaavat ilmaisut oikeuttaisivat poliisitutkinnan pyytämistä ja sen jälkeen kronologisesti edeten laamannin nostamaa syytettä.
Nykytekniikan keinoin ei ole ollenkaan vaikeaa, saati mahdotonta saattaa solvaaja edesvastuuseen.
Edellyttäen tietenkin, että solvaaja on syyntakellinen. - tutkiskelija
Lakimieheltään kysynyt kirjoitti:
ollakin nimittelemättä, sillä solvaaminen, käyttäen rumia sanoja, joita palstalla on valitettavasti nähty, voivat saattaa kyseisen solvaajan juriidiseen vastuuseen.
Viikon päivät sitten esiintyneet "iljetys" ja "limanuljaska" ja hyvin monet muut solvaavat ilmaisut oikeuttaisivat poliisitutkinnan pyytämistä ja sen jälkeen kronologisesti edeten laamannin nostamaa syytettä.
Nykytekniikan keinoin ei ole ollenkaan vaikeaa, saati mahdotonta saattaa solvaaja edesvastuuseen.
Edellyttäen tietenkin, että solvaaja on syyntakellinen.Ovat tunnettuja keskustelujen "keulahahmoja" toimien ulkomailta tällä hetkellä.
- Turhia epäilyjäkö?
tutkiskelija kirjoitti:
Ovat tunnettuja keskustelujen "keulahahmoja" toimien ulkomailta tällä hetkellä.
sillä viestit, solvaavat ovat käsittääkseni tulleet koneelta, joka tiedetään ja se kone ei ole "ulkomailta", ei todellakaan!
Nyt solvuksen kohteeksi joutuneen hyväntahtoisuudesta johtuen saattaa solvaaja näin joulun kunniaksi selvitä ilman syytteeseen joutumista.
En todellakaan tiedä, mutta olen minäkin kiinnostunut.
Ulkomailla lomailevista ystävistämme MDk on oikeudenmukainen, palstojen "sielu" ja kun hän palaa lomaltaan harkitsemme asiaa uudelleen, sillä sehän (asia) ei vanhene muutamassa kuukaudessa. - monivammainen?
Turhia epäilyjäkö? kirjoitti:
sillä viestit, solvaavat ovat käsittääkseni tulleet koneelta, joka tiedetään ja se kone ei ole "ulkomailta", ei todellakaan!
Nyt solvuksen kohteeksi joutuneen hyväntahtoisuudesta johtuen saattaa solvaaja näin joulun kunniaksi selvitä ilman syytteeseen joutumista.
Ulkomailla lomailevista ystävistämme MDk on oikeudenmukainen, palstojen "sielu" ja kun hän palaa lomaltaan harkitsemme asiaa uudelleen, sillä sehän (asia) ei vanhene muutamassa kuukaudessa.MdK on eräs merkittävin häirikkö ollut jo vuosikausia lukuisilla nikeillään.
Saatta olla, että hänen olisi syytä varoa, etteivät vain omat pöksyt käryä? - utelias
Ulkomailla lomailevista ystävistämme MDk on oikeudenmukainen, palstojen "sielu" ja kun hän palaa lomaltaan harkitsemme asiaa uudelleen, sillä sehän (asia) ei vanhene muutamassa kuukaudessa.Olisi mielenkiintoista tietää asia, josta hän ja te muut olette niin kovin kiinnostuneita?
- tutkiskelija
Ulkomailla lomailevista ystävistämme MDk on oikeudenmukainen, palstojen "sielu" ja kun hän palaa lomaltaan harkitsemme asiaa uudelleen, sillä sehän (asia) ei vanhene muutamassa kuukaudessa.Olen täysin vakuuttunut siitä, että eräät mummot haluavat vain kostaa kun Hajupoika ei vastannut heidän kosiskeluihinsa ! !
Luulen, että Hajupoikakin haluaa asian selvitettävän perin juurin.
Sehän on länsimainen oikeuskäytäntö, että kanteen nostajan on näytettävä syytöksensä toteen - ei syytetyn. - Turhia epäilyjäkö
utelias kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää asia, josta hän ja te muut olette niin kovin kiinnostuneita?
lähes kaikesta, mutta emme harrasta solvaamista, joka on johtamassa solvaajan vastaamaan teoistaan.
MDK on intelligentti henkilö, kielitaitoinen, maailman kansalainen ja ihmistyyppinä käsittääkseni luokiteltavissa humaaneihin ihmisiin, joka ei sivistyneen ihmisen tapaan käytä alatyylistä kieltä puhutellessaan lähimmäisiään.
En voisi kuvitellakaan hänen puhuvan niinkuin palstoilla viikko sitten eräs todellakin törkeästi käyttäytynyt puhui.Tämä törkeä puhehan on tulostettu monillakin palstoja seuranneilla ja saamieni tietojen mukaan todistusaineistoksi kelpaavaa, jos asia antaa aihetta jatkotoimenpiteisiin. - Turhia epäilyjäkö?
tutkiskelija kirjoitti:
Olen täysin vakuuttunut siitä, että eräät mummot haluavat vain kostaa kun Hajupoika ei vastannut heidän kosiskeluihinsa ! !
Luulen, että Hajupoikakin haluaa asian selvitettävän perin juurin.
Sehän on länsimainen oikeuskäytäntö, että kanteen nostajan on näytettävä syytöksensä toteen - ei syytetyn.kun hajupoikaa ei ole aikoihin näkynyt keskusteluissa.
Minäkin arvelin hänen olevan solvausten takana, mutta nyt nikkiä ei ole pitkään aikaan näkynyt palstalla.
Aikaisemminhan Hajupojan avaamia keskusteluja oli lähes päivittäin. Missä hän nyt on ja kuinka häntä tässä peräänkuulutit?
Saamieni tietojen mukaan syytety on henkilö, joka on haastettu vastamaan oikeudessa häneen kohdistettuihin syytteisiin.
Vielähän syytettynä ei ole kukaan, mutta jatkossa mahdolisesti tulee olemaan.Riippuen henkilöstä joka on katsonut joutuneensa solvauksen kohteeksi.
Hänellehän voi esittää julkisen anteeksipyynnön ja jos hän sen hyväksyy, niin asia lienee loppuun
käsitelty.
- tutkisskelija
Näyttää mummoilla palstalla olevan melkoinewn inttämistarve,
joka ylittää normaalit perustarpeet.
Ollenko vallan väärässä vai jälleenkö
- osuin oivasti oikeaan !- Rouva.ex
Masokismia, itseruoskintaa se on aivan varmasti.
Kun kotona ei saa äksyillä miehelleen niin mikä on mukavampaa kuin tyydyttää tarpeensa hajuun
samaistaen itsensä ruoskimaansa.
Näen "hajussa" exäni. - olet sinä,
joka haluat välttämättä sanoa sen viimeisen sanan.
- tutkiskelija
olet sinä, kirjoitti:
joka haluat välttämättä sanoa sen viimeisen sanan.
Aloittaja kaimoineen on useita kertoja toistanut ettei halua olla mukana muissa kuin itse avaamissaan keskusteluissa ellei nikkiä mainita tai siihen viitata keskusteluissa.
Kun esitetään kysymys vastattavaksi niin koen jopa velvollisuudeksemme siihen pyrkiä vastaamaan niin hyvin kuin voimme. Kysymykset pitäisi esittää niin selkeästi, että niihin voi vastata
siinä samaisessa keskustelussa.
En hyväksy eikä ylläpidonkaan pitäisi hyväksyä palstoilla henkilöön, hänen maailmankatsomukseensa, sairauteensa tai rotuunsa meneviä pilkkaavia lausumia. - tutkiskelija
tutkiskelija kirjoitti:
Aloittaja kaimoineen on useita kertoja toistanut ettei halua olla mukana muissa kuin itse avaamissaan keskusteluissa ellei nikkiä mainita tai siihen viitata keskusteluissa.
Kun esitetään kysymys vastattavaksi niin koen jopa velvollisuudeksemme siihen pyrkiä vastaamaan niin hyvin kuin voimme. Kysymykset pitäisi esittää niin selkeästi, että niihin voi vastata
siinä samaisessa keskustelussa.
En hyväksy eikä ylläpidonkaan pitäisi hyväksyä palstoilla henkilöön, hänen maailmankatsomukseensa, sairauteensa tai rotuunsa meneviä pilkkaavia lausumia.Tänään olen tällä palstalla olen osallistunut vain ja ainoastaan tämän ketjun keskusteluihin.
- näytetty
tutkiskelija kirjoitti:
Tänään olen tällä palstalla olen osallistunut vain ja ainoastaan tämän ketjun keskusteluihin.
M.O.T.
- Joulurauha
näytetty kirjoitti:
M.O.T.
Toisaalla (50 ) keskustellaan Yksinäisestä joulusta. Siihen on osallistunut pääasiassa naiset. Heillä puheenvuoroissaan on yhteistä miesten syyttely.
Miten on mahdollista, että vain toinen sukupuoli on parisuhteen ongelmiin ja välirikkoon syypää.
Voisiko tuossa aloituspuheenvuorossa olla perää ainakin siteeksi? - joulutouhu
Joulurauha kirjoitti:
Toisaalla (50 ) keskustellaan Yksinäisestä joulusta. Siihen on osallistunut pääasiassa naiset. Heillä puheenvuoroissaan on yhteistä miesten syyttely.
Miten on mahdollista, että vain toinen sukupuoli on parisuhteen ongelmiin ja välirikkoon syypää.
Voisiko tuossa aloituspuheenvuorossa olla perää ainakin siteeksi?Naiset eivät koskaan alentuisi syyttelemään miehiä rasvahapoiksi, että siinä mielessä aloituspuheenvuorossa ei ole siteeksikään aineksia.
- SaivarTelija
joulutouhu kirjoitti:
Naiset eivät koskaan alentuisi syyttelemään miehiä rasvahapoiksi, että siinä mielessä aloituspuheenvuorossa ei ole siteeksikään aineksia.
Aloituksessa ei puhuttu lainkaan rasva- eikä muistakaan hapoista. Naisten ajatuksenjuoksua miehen on usein mahdoton oivaltaa juuri tästä syystä. Nainen "näkee" usein peräti kummallisia asioita. Mies saattaisi tuota ketjun otsikkoa lukiessaan ajatella mummojen elävän puutteessa ja olevan siksi jopa "monityydyttämättömiä."
- Rouva1
kanssa inttävät ellei ole vastustajaa?
- tutkiskelija
Rouva1 kirjoitti:
kanssa inttävät ellei ole vastustajaa?
Keskustelu parhaimmillaan on jotain vallan muuta kuin inttämistä. Taisin itse kertoa pari viikkoa sitten eräästä spontaanista tilaneesta eräässä ravintolassa, jossa samaan pöytään tulleen ennestään tuntemattoman rouvan kanssa virisi keskustelu jota jatkoimme aulassa tuntikausia huomaamatta ajan kulua ja ympärillä hyörivää pikkujoulukansaa.
Keskustelun tekee hyväksi se, että siihen osallistuvat ovat virittyneet samalle "aaltopituudelle" niin, että sanoma tulee
puolin ja toisin ymmärretyksi ja asianosaiset ovat kiinnostuneet keskusteltavasta asiasta sekä heillä on henkinen yhteys.
Keskustelijoille välittyy kokonaisuus vaikka yksityiskohtaiset asiat saattavat unohtuakin.
Se on toiminut siihen osallistuneita rakentavasti.
Tallaisella avoimella keskustelupalstalla tämä on useimmiten hyvin vaikeaa ellei suorastaan mahdotonta.
- Hili(ma)kka
Olenko oikeassa, että olet myös Hajupoika? Jos, miksi vaihtaa nikkiä? Jos et, anteeksi!
En muuten muista aikaa, jolloin et olisi ollut torailemassa, sorry. Aiheetta enempään.
Kohta alkavat juhlat myös teeveessä, riittää taas katsottavaa. Olin seuraamassa valtakunnallista paraatia, oli sykähdyttävä kokemus. Ensimmäisen kerran elämässäni näin liikkuvan panssariauton livenä.
Toivotan meillekaikille hyvää, itsenäistä elämää.- töllötellen
Risti peräseinään Hili(ma)kka !
Olet ensimmäinen ja ainoa palstalainen, joka toivottaa minulle hyvää itsenäisyyspäivää ja muistaa vieläpä joskus "torailleensa" kanssani.
Onhan sitä kestänytkin puolentoista vuotta, joten olisi pian aika juhlistaa vaikka skoolaten "
Ihmeiden ajat eivät ole ohi.
Älä Linnan juhlien töllötysten takia jätä tätä "otrapalstaa" vaan ota linkki juhliin tästä omalle näytöllesi ja seuraile kuin "kotonasi".
Monenlaista mukavaa tuosta linkistä löytyy.
Linnan juhlien vieraiden pukeutumisäänestys ja paljon muuta tietoa on seuraavassa linkissä.
Tutustukaa!
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/ - Linnan ohjelma
töllötellen kirjoitti:
Olet ensimmäinen ja ainoa palstalainen, joka toivottaa minulle hyvää itsenäisyyspäivää ja muistaa vieläpä joskus "torailleensa" kanssani.
Onhan sitä kestänytkin puolentoista vuotta, joten olisi pian aika juhlistaa vaikka skoolaten "
Älä Linnan juhlien töllötysten takia jätä tätä "otrapalstaa" vaan ota linkki juhliin tästä omalle näytöllesi ja seuraile kuin "kotonasi".
Tutustukaa!
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/Linnan ohjelmalinkki yllä ja alla.
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/illanohjelma.html - ei pekkaa pahempi
töllötellen kirjoitti:
Tutustukaa!
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/Se on mahtava tuo esimerkin voima!
- Tasavallalle
ei pekkaa pahempi kirjoitti:
Se on mahtava tuo esimerkin voima!
Minä itse skoolaan glögillä, jossa kotoisista marjoista jalostettua punaviiniä ja näin itsenäisyyspäivän kunniaksi
terästyksenä hieman Suomenlippu-etikein varustetusta pullosta
- Tasavaltaa ! - tanttu
töllötellen kirjoitti:
Tutustukaa!
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/Kenellä illan kaunein koskyymi ?
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/pukuaanestys.php - savompoeka
Täytyy sanoa, etten jaksanut tänäkään vuonna katsella linnan itsenäisyyspäivän vastaanottoa.
Sattui taaskin olemaan samanaikaisesti tärkeämpää puuhaa.
Aika turhanpäiväistä! - Et yksin
savompoeka kirjoitti:
Täytyy sanoa, etten jaksanut tänäkään vuonna katsella linnan itsenäisyyspäivän vastaanottoa.
Sattui taaskin olemaan samanaikaisesti tärkeämpää puuhaa.
Aika turhanpäiväistä!Yli kolme miljoonaa suomalaista teki kuten sinä, en minäkääkän katsonut. Vain pari miljoonaa vaivautui töllöttämään.
- savompoeka
Et yksin kirjoitti:
Yli kolme miljoonaa suomalaista teki kuten sinä, en minäkääkän katsonut. Vain pari miljoonaa vaivautui töllöttämään.
Juhla on menettänyt kiinnostavuuttaan menneistä vuosista. Lehdissäkään ei paljoa kirjoiteltu. Mielenkiintoa on sitten herättänyt jonkun Jonnan puku paljastavuudessan.
- Galleristi
savompoeka kirjoitti:
Juhla on menettänyt kiinnostavuuttaan menneistä vuosista. Lehdissäkään ei paljoa kirjoiteltu. Mielenkiintoa on sitten herättänyt jonkun Jonnan puku paljastavuudessan.
Keskusteluketjun avaaja puhui naisten käyttäytymisen muutoksista. se näkyy täällä palstakeskusteluissa ja sama oli havaittavissa
myös muuallakin.
Linnan juhliin tälläydytään mitä ihmeelllisempiin
"luomuksiin" vain, että herättäisi huomiota.
Hyvän maun rajatkaan eivät ole pyhiä näille "kukkoileville ladyille".
Miksi puhun kukkoilevista naisista?
Katselkaa luontoa. Siellä eläin- ja lintumaailmassa ovat uroon komeita ja värikkäitä
otuksia.
Linnan juhlissa miehet ovat järjestään mustissa puvuissa iöman minkäänlaista väriläiskää.
Kyllikki sentään värjäytti Johanneksen tukan sillä seuraamuksella, että vastoin odotuksia hänestä ei tullut Linnan valtiatarta. - exR
Galleristi kirjoitti:
Keskusteluketjun avaaja puhui naisten käyttäytymisen muutoksista. se näkyy täällä palstakeskusteluissa ja sama oli havaittavissa
myös muuallakin.
Linnan juhliin tälläydytään mitä ihmeelllisempiin
"luomuksiin" vain, että herättäisi huomiota.
Hyvän maun rajatkaan eivät ole pyhiä näille "kukkoileville ladyille".
Miksi puhun kukkoilevista naisista?
Katselkaa luontoa. Siellä eläin- ja lintumaailmassa ovat uroon komeita ja värikkäitä
otuksia.
Linnan juhlissa miehet ovat järjestään mustissa puvuissa iöman minkäänlaista väriläiskää.
Kyllikki sentään värjäytti Johanneksen tukan sillä seuraamuksella, että vastoin odotuksia hänestä ei tullut Linnan valtiatarta.Kovin usein en ole tullut ottaneeksi kantaa tämmöisiin, mutta.....
Pitäisikö meidän naisten pitäytyä vain katselemaan ja kuuntelemaan kukkoja ja tyytyä kotkottamaan tyytyväisyyttä?
Pukeutuminenko se kaikkein ärsyttävin/kiinnostavin seikka Linnan juhlissa oli? Ja tietenkin naisten, joille prokolla ei ole niin tiukka.
Myönnetään, ettei lähetyksestä paljon muuta irronnut, kuin hiki haastateltavien otsalta, mutta saatiinhaan ihailla kansakuntamme läpileikkausta jossakin mielessä, tähän Halonen mielestäni on aina kansanomaisuudessan pyrkinyt.
Tähän loppuun pitäisi järjestellä joku positiivinen hymiörivi, mutta sanon vain kukonpojalle kot,kot. - Jonna T
exR kirjoitti:
Kovin usein en ole tullut ottaneeksi kantaa tämmöisiin, mutta.....
Pitäisikö meidän naisten pitäytyä vain katselemaan ja kuuntelemaan kukkoja ja tyytyä kotkottamaan tyytyväisyyttä?
Pukeutuminenko se kaikkein ärsyttävin/kiinnostavin seikka Linnan juhlissa oli? Ja tietenkin naisten, joille prokolla ei ole niin tiukka.
Myönnetään, ettei lähetyksestä paljon muuta irronnut, kuin hiki haastateltavien otsalta, mutta saatiinhaan ihailla kansakuntamme läpileikkausta jossakin mielessä, tähän Halonen mielestäni on aina kansanomaisuudessan pyrkinyt.
Tähän loppuun pitäisi järjestellä joku positiivinen hymiörivi, mutta sanon vain kukonpojalle kot,kot.Saiko Suomi oman nipplegaten?
Näin kysyy päivän Iltasanomat.
" Nännit paljastaneeseen satiinipukuun Linnan juhlissa pukeutunut Jonna Tervomaa sai suomalaiset tuohduksiin ..."
O´ TEMPORA O MORALE ! !
Tuo edellinen viesti kertoi sitä samaa, että tarkoitus pyhittää keinot, mutta luulen tällaisten toilausten vaikutuksen olevan päinvastainen kuin pyrkimykset - valitettasti! - kiehtova
tanttu kirjoitti:
Kenellä illan kaunein koskyymi ?
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/pukuaanestys.phpNäin joulun lähestyessä tiedämme. että lahja pitää kääriä sellaiseen pakettiin. joka herättää mielenkiinnon ja uteliaisuuden avaamaan.
Mummojenkin olisi syytä muistaa, että voisivat kostyymeihin "kääriytyessään" peittää itsensä niin, että miehillä heräisi uteliaisuus ja kiinnostus valita juuri sinut useasta muusta tarjolla olevasti "pakkauksesta".
Tuo Jonna T:N ja eräitten muittenkin virhe on paljastaa "paljastaa" sisältö liian läpinäkyvästi ja näin valitsijan mielenkiinto sammuu alkuunsa kun ei ole enää avaamisen jännitystä. - pölhö
kiehtova kirjoitti:
Näin joulun lähestyessä tiedämme. että lahja pitää kääriä sellaiseen pakettiin. joka herättää mielenkiinnon ja uteliaisuuden avaamaan.
Mummojenkin olisi syytä muistaa, että voisivat kostyymeihin "kääriytyessään" peittää itsensä niin, että miehillä heräisi uteliaisuus ja kiinnostus valita juuri sinut useasta muusta tarjolla olevasti "pakkauksesta".
Tuo Jonna T:N ja eräitten muittenkin virhe on paljastaa "paljastaa" sisältö liian läpinäkyvästi ja näin valitsijan mielenkiinto sammuu alkuunsa kun ei ole enää avaamisen jännitystä....pitäisi mennä miesten mielen mukaan? Ei taida ihan aina onnistua.
- Parantaja
Jonna T kirjoitti:
Saiko Suomi oman nipplegaten?
Näin kysyy päivän Iltasanomat.
" Nännit paljastaneeseen satiinipukuun Linnan juhlissa pukeutunut Jonna Tervomaa sai suomalaiset tuohduksiin ..."
O´ TEMPORA O MORALE ! !
Tuo edellinen viesti kertoi sitä samaa, että tarkoitus pyhittää keinot, mutta luulen tällaisten toilausten vaikutuksen olevan päinvastainen kuin pyrkimykset - valitettasti!Mihinkäs ne tytöt naisellisuutensa piilottavat, niiden on tarkoituskin näkyä. Kaikillahan nännit ainakin joskus näkyvät asusteiden läpi, siitähän näkee että hormonitoiminta on kohdallaan ja mikä vika siinä on? Paljon pahempana pidän jos meillä ukoilla patukka pököttää linnan geimeissä vai mitä.
- Kalukukkaro
Parantaja kirjoitti:
Mihinkäs ne tytöt naisellisuutensa piilottavat, niiden on tarkoituskin näkyä. Kaikillahan nännit ainakin joskus näkyvät asusteiden läpi, siitähän näkee että hormonitoiminta on kohdallaan ja mikä vika siinä on? Paljon pahempana pidän jos meillä ukoilla patukka pököttää linnan geimeissä vai mitä.
Ennenhän sitä oli miehillä kalukukkaro.
Olen sitä mieltä. että naisen sopii ja tulee pukeutua viehättävästi niin, että miehen kiinnostus herää. Miten säilyttää herätetty kiinnostus?
Nainen haluaa näyttää tietysti parhaita puoliaan, eikö totta?
Jos nänninpipukat ovat naisessa parasta niin minulla enempi kiinnostus ja halu tutkia ja tutustua tyrehtyy heti - valitettavasti. - Aseetonko?
Kalukukkaro kirjoitti:
Olen sitä mieltä. että naisen sopii ja tulee pukeutua viehättävästi niin, että miehen kiinnostus herää. Miten säilyttää herätetty kiinnostus?
Jos nänninpipukat ovat naisessa parasta niin minulla enempi kiinnostus ja halu tutkia ja tutustua tyrehtyy heti - valitettavasti.Mitkä ovat miehen aseet?
Niistä ei ole kerrottu linnan jutuissa juuri mitään. Piilossa taisivat olla, ei minkäänlaista pussia etumuksella näkynyt? - parantaja
Kalukukkaro kirjoitti:
Jos nänninpipukat ovat naisessa parasta niin minulla enempi kiinnostus ja halu tutkia ja tutustua tyrehtyy heti - valitettavasti.Joskus tulee käveltyä Las Palmasin vanhaan kaupunkiin, törmää kortteliin jossa sievät tytöt syövät omenaa. Tasa-arvo kun on, seisoskeleepa siellä tumma-ja vaaleaihoisia nuoria miehiäkin niin että kalukotelon varmasti huomaavat ohikulkevat naisturistit.
Näin täällä, joskus on pilvistä joskus aurinkoa, joskus on hauska ohikulkea tämän motivaatio korttelinkin. - Olat on
parantaja kirjoitti:
Joskus tulee käveltyä Las Palmasin vanhaan kaupunkiin, törmää kortteliin jossa sievät tytöt syövät omenaa. Tasa-arvo kun on, seisoskeleepa siellä tumma-ja vaaleaihoisia nuoria miehiäkin niin että kalukotelon varmasti huomaavat ohikulkevat naisturistit.
Näin täällä, joskus on pilvistä joskus aurinkoa, joskus on hauska ohikulkea tämän motivaatio korttelinkin.Harvoja miehisiä toppauksia ovat puvun takeissa olevat toppaukset harteissa. Joillakin on "koppalakki" kokardijäljitelmin.
Olisihan se somaa kun miehen aseen olemassaolon
ja ¨viriiliyden voisi havaita jostain. Lähekkäin tanssiessa se joskus osoittaa kiinnostustaan kun vartalot ovat tiiviisti yhdessä ja o la laa!
Nautin saadessani herättää oikean uroon! - Mieleni tekevi
pölhö kirjoitti:
...pitäisi mennä miesten mielen mukaan? Ei taida ihan aina onnistua.
"Mieleni minun tekevi,
aivoni ajattelevi..."
Sanoi jo Kalevalassa Antero Viunenkohan vai peräti vaka vanha Väinämöinen. En muista, mutta hällä väliä.
Kyllä minä mielelläni ilmaisen mielihaluni,
niin "-haluni?" - pölhö
Mieleni tekevi kirjoitti:
"Mieleni minun tekevi,
aivoni ajattelevi..."
Sanoi jo Kalevalassa Antero Viunenkohan vai peräti vaka vanha Väinämöinen. En muista, mutta hällä väliä.
Kyllä minä mielelläni ilmaisen mielihaluni,
niin "-haluni?"ilmaista jossain muualla, vai puhutaanko nyt edelleen siitä ruoanlaitosta? Siinäkin tapauksessa täällä ei paljon näkkileipää kummempaa löytyne.
- VakiNainen
pölhö kirjoitti:
ilmaista jossain muualla, vai puhutaanko nyt edelleen siitä ruoanlaitosta? Siinäkin tapauksessa täällä ei paljon näkkileipää kummempaa löytyne.
Vatsan kauttako päästä miehen sisälle?
Miten voit kuvitella jonkun miehen innostuvat kun tarjoat vain kuivaa vanikkaa?
Kyllä hyvin voidellut lämpimät piirakat ovat haluttavampia.
Herahtaa ihan jo ajatuksestakin vesi kielelle. - pölhö
VakiNainen kirjoitti:
Vatsan kauttako päästä miehen sisälle?
Miten voit kuvitella jonkun miehen innostuvat kun tarjoat vain kuivaa vanikkaa?
Kyllä hyvin voidellut lämpimät piirakat ovat haluttavampia.
Herahtaa ihan jo ajatuksestakin vesi kielelle.Minä en tiiä mittään mistään!
- Kyltymätön
pölhö kirjoitti:
Minä en tiiä mittään mistään!
Halu se on,
joka tikanpojan puuhun vetää.
Tiedätkö, mistä kanit oppivat sen?
Oletko sinä pupuakin tyhmempi? - pölhö
Kyltymätön kirjoitti:
Halu se on,
joka tikanpojan puuhun vetää.
Tiedätkö, mistä kanit oppivat sen?
Oletko sinä pupuakin tyhmempi?Pärjäsin minä jollekin kanille kerran tietokilpailussa, mutta siinähän ei ei tarvitakaan muuta kuin vähän muistintynkää.
- kyltymätön
pölhö kirjoitti:
Pärjäsin minä jollekin kanille kerran tietokilpailussa, mutta siinähän ei ei tarvitakaan muuta kuin vähän muistintynkää.
Joka tietoa lisää,
se tuskaa lisää.
Koulussa kasvatetaan
kirjoilla kuormattuja aaseja.
Toisessa hommassa kani olisi kyllä
yhden pölhön sitten peitonnut mennen tullen.
Menepä oppimaan kaninkopille joskus? - pölhö
kyltymätön kirjoitti:
Joka tietoa lisää,
se tuskaa lisää.
Koulussa kasvatetaan
kirjoilla kuormattuja aaseja.
Toisessa hommassa kani olisi kyllä
yhden pölhön sitten peitonnut mennen tullen.
Menepä oppimaan kaninkopille joskus?Olemme varmaankin yhtä mieltä siitä, että voimme molemmat olla mitä sitten olemmekin.
Minun pölhön ei tarvitse tämän kummemmaksi tulla. Pärjäilen itseni kanssa aika hyvin, ja myös minun seurassani viihdyn jokseenkin passelisti. Tuntuu vaan hassulta kuunnella tai katsella henkilöitymää, joka toisessa virkkeessä kehottaa lisäämään tietoa ja toisessa saman kumoaa. Onko se jotain aasilogiaa? - tutkiskelija
pölhö kirjoitti:
Olemme varmaankin yhtä mieltä siitä, että voimme molemmat olla mitä sitten olemmekin.
Minun pölhön ei tarvitse tämän kummemmaksi tulla. Pärjäilen itseni kanssa aika hyvin, ja myös minun seurassani viihdyn jokseenkin passelisti. Tuntuu vaan hassulta kuunnella tai katsella henkilöitymää, joka toisessa virkkeessä kehottaa lisäämään tietoa ja toisessa saman kumoaa. Onko se jotain aasilogiaa?Luin juttuanne ja kirjoitin tuonne "peräkaneetiksi" jotakin, mutta vastaanpa tähänkin vähän hämmentäen.
Etkös halunnut vähentää tuskaasi kun aluksi sanoit " emmää tiedä..." Visailussa kuitenkin tiesit voittamalla jonkun , jolla oli jotain "kanissa?"
Oliko se oikeasti kanissa vain oliko sinulla jokín "kanissa."
Kerro ihmeessä,
mitä sinä veit "kaniin?"
Vai oliko sinulla joku kanissa?
Miten sait sen kanista? - pölhö
tutkiskelija kirjoitti:
Luin juttuanne ja kirjoitin tuonne "peräkaneetiksi" jotakin, mutta vastaanpa tähänkin vähän hämmentäen.
Etkös halunnut vähentää tuskaasi kun aluksi sanoit " emmää tiedä..." Visailussa kuitenkin tiesit voittamalla jonkun , jolla oli jotain "kanissa?"
Oliko se oikeasti kanissa vain oliko sinulla jokín "kanissa."
Kerro ihmeessä,
mitä sinä veit "kaniin?"
Vai oliko sinulla joku kanissa?
Miten sait sen kanista?...olet omaksunut tyylin, selvästi epäselvää!
Ettet olisi sitä plagioinut jostain? Muistaakseni käytin jotain muuta ilmaisua kuin "emmää mitään tierä" ja jos meni väärin, sehän sopii somasti dialogiimme.
Oikeastaan en enää tiedäkään, mistä tässä on puhuttu, ruokajuttuja kai kun jollakulla on ollut kyltymätön nälkä. Mutta hyvä, että olet nyt tutkiskelemassa tämän keskustelun arkeologiaa, sehän on todella syvältä.
Lopetathan sitten, kun ensimmäinen muumio näyttäytyy? Hyvät jatkot! - tutkiskelija
pölhö kirjoitti:
...olet omaksunut tyylin, selvästi epäselvää!
Ettet olisi sitä plagioinut jostain? Muistaakseni käytin jotain muuta ilmaisua kuin "emmää mitään tierä" ja jos meni väärin, sehän sopii somasti dialogiimme.
Oikeastaan en enää tiedäkään, mistä tässä on puhuttu, ruokajuttuja kai kun jollakulla on ollut kyltymätön nälkä. Mutta hyvä, että olet nyt tutkiskelemassa tämän keskustelun arkeologiaa, sehän on todella syvältä.
Lopetathan sitten, kun ensimmäinen muumio näyttäytyy? Hyvät jatkot!Sanan nälkään papit tarjoavat "hengen ravintoa..."
Sanan väärentämätöntä rieskaa, sanoo toinen julistaja. "Hunajanpisara" taisi olla erään hengenmiehen hartauskirjan nimenä.
Tiedä sitten, mitä nymfomaani haluaa nälkäänsä tyydyttääkseen ? Monityydyttämättömyydestä jo oltiin oikaisemassa avaajaa. Kuulemma ne ovat vaarallisia rasvahappoja. Monet ovat sitä mieltä, etä ihminen on onnellinen yksiavioisena eikä saa siten monityydytetty.
Joku sanoo ettei ihminen elä pelkästä leivästä
- tietämätönkään ! - tutkiskelija
Olat on kirjoitti:
Harvoja miehisiä toppauksia ovat puvun takeissa olevat toppaukset harteissa. Joillakin on "koppalakki" kokardijäljitelmin.
Olisihan se somaa kun miehen aseen olemassaolon
ja ¨viriiliyden voisi havaita jostain. Lähekkäin tanssiessa se joskus osoittaa kiinnostustaan kun vartalot ovat tiiviisti yhdessä ja o la laa!
Nautin saadessani herättää oikean uroon!Tuohon aloituksen juttuun monityydyttämättömyydestä ei ole oikein tyhjentävää saatu myöskään "syytettyjen" mummojen taholta.
Miesten väkivaltaisuudesta puhutaan, mutta naisten usein käyttämä henkinen alistaminen ja "tyrannia" Niskavuoren Emännän malliin on jäänyt huomiotta. - pölhö
tutkiskelija kirjoitti:
Sanan nälkään papit tarjoavat "hengen ravintoa..."
Sanan väärentämätöntä rieskaa, sanoo toinen julistaja. "Hunajanpisara" taisi olla erään hengenmiehen hartauskirjan nimenä.
Tiedä sitten, mitä nymfomaani haluaa nälkäänsä tyydyttääkseen ? Monityydyttämättömyydestä jo oltiin oikaisemassa avaajaa. Kuulemma ne ovat vaarallisia rasvahappoja. Monet ovat sitä mieltä, etä ihminen on onnellinen yksiavioisena eikä saa siten monityydytetty.
- tietämätönkään !Olen melko varma, että myös ...maanit syövät oikeata ruokaa. Tosin en sellaisen tittelin omaavia tunne.
Jos on kova sanan nälkä, niitähän tulee sitten sitten syödyksi tämän tästä ja mitä siitä taas seuraa? Ei ainakaan kovin hunajaista vastaanottoa, eikö totta.
Sehän onkin totta, ettei tietämätön elä pelkästä leivästä, mahtaako edes tietää mitä se on.
Tämä hölpötys on nyt vain hölpötystä, enkä toivo ärsyttäväni mitenkään. Oikein asiaakin olisi tietenkin mukava jutella, mutta en oikein jaksa joka viestissä vaipua navanalusiin. - tutkiskelija
tutkiskelija kirjoitti:
- tietämätönkään !Jatkan kuitenkin, sillä seksuaalisuus kuuluu meille ihmisille luojan antamana suurena nautintona, josta kaksi ihmistä voi todella nauttia - en koe sitä häpeällisenä vaan asia kuuluu eräisiin tärkeimpiin keskustelunaiheisiin näillä palstoille eikä vain joillekin "erityispalstoille", sillä kysymys ei ole "pornosta". Nymfomania koetaan toisena äärimmäisyytenä kuin impotenssi ja ongelma on todella vaikea kun parisuhteessa on kaksi erilaisesta on vaivasta kärsivää - eivät ne puhumatta parane (Puhumaton mies 80 palstalla aikanaan).
Olen edelleen sitä mieltä, että kahden ihmisen toisistaan nauttiminen kuuluu myös "jokapäiväiseen leipään" luonnollisena nautittavaksi ja keskusteltavaksi ! - pölhö
tutkiskelija kirjoitti:
Jatkan kuitenkin, sillä seksuaalisuus kuuluu meille ihmisille luojan antamana suurena nautintona, josta kaksi ihmistä voi todella nauttia - en koe sitä häpeällisenä vaan asia kuuluu eräisiin tärkeimpiin keskustelunaiheisiin näillä palstoille eikä vain joillekin "erityispalstoille", sillä kysymys ei ole "pornosta". Nymfomania koetaan toisena äärimmäisyytenä kuin impotenssi ja ongelma on todella vaikea kun parisuhteessa on kaksi erilaisesta on vaivasta kärsivää - eivät ne puhumatta parane (Puhumaton mies 80 palstalla aikanaan).
Olen edelleen sitä mieltä, että kahden ihmisen toisistaan nauttiminen kuuluu myös "jokapäiväiseen leipään" luonnollisena nautittavaksi ja keskusteltavaksi !...että nämä jutut ovat kunkin yksityisasioita, enkä tosiaankaan enää keskustele kanssasi navanalusista, olkoon ne minkä tittelin alla tahansa.
Päivänjatkoja! - tutkiskelija
tutkiskelija kirjoitti:
- tietämätönkään !Pölhölle totean vain, että taisin osua "akilleen kantapäähän" ja mätäaise ei useinkaan parane sinun toivomallasi tavalla eli vaikenemalla vaan siihen on tartuttava ja puhkaistava vaikka kuinka sattuisi.
Juuri äsken keskustelin erään rouvan kanssa lähes kaksi tuntia kun hänellä sattuu olemaan omassa parisuhteessaan juuri tällainen ongelma.
Mies menee kuoreensa eikä halua edes tunnustaa asiaa. Nämä ovat asioita joista on puhuttava ennenmuuta miehen ja naisen keskenään ja haettava apua kun sitä kerran on saatavilla.
Pölhön tapaiset ovat todella ongelmallisia riippumatta sukupuolesta ja siitä onko ongelma hänen vai kumppanin - se on YHTEINEN ! - kopsari
tutkiskelija kirjoitti:
Pölhölle totean vain, että taisin osua "akilleen kantapäähän" ja mätäaise ei useinkaan parane sinun toivomallasi tavalla eli vaikenemalla vaan siihen on tartuttava ja puhkaistava vaikka kuinka sattuisi.
Juuri äsken keskustelin erään rouvan kanssa lähes kaksi tuntia kun hänellä sattuu olemaan omassa parisuhteessaan juuri tällainen ongelma.
Mies menee kuoreensa eikä halua edes tunnustaa asiaa. Nämä ovat asioita joista on puhuttava ennenmuuta miehen ja naisen keskenään ja haettava apua kun sitä kerran on saatavilla.
Pölhön tapaiset ovat todella ongelmallisia riippumatta sukupuolesta ja siitä onko ongelma hänen vai kumppanin - se on YHTEINEN !Otin tähän tuon tutkiskelijan viittaman keskustelun avauspuheenvuoron 80 palstalta .
Se on todella asiaa - luulisin?
Toivon teidän tutustuvan:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=4500000000000323&posting=22000000003451581#22000000003451581 - pölhö
tutkiskelija kirjoitti:
Pölhölle totean vain, että taisin osua "akilleen kantapäähän" ja mätäaise ei useinkaan parane sinun toivomallasi tavalla eli vaikenemalla vaan siihen on tartuttava ja puhkaistava vaikka kuinka sattuisi.
Pölhön tapaiset ovat todella ongelmallisia riippumatta sukupuolesta ja siitä onko ongelma hänen vai kumppanin - se on YHTEINEN !Huomaan, että kiinnostuksesi suomalaista mykkäkouluperinnettä kohtaan on terveellä pohjalla. Näin se on. Paitsi täällä palstoilla miehet eivät mykisty ainakaan mummojen kanssa.
Kaikilla kait löytyy heikko kohtansa, luulisin että sinullakin, kun pölhön ongelmiin jaksat syventyä.
Voi sitä nainenkin suorastaan joutua menemään kuoreensa painostettuna. Kenenpä muun taholta kuin miehen, jota oikeassa elämässäkään on vaikea saada puhumaan asioista, keskittyvät niihin....
Olkoon! Älä sinä murehdi minun puolestani, pölhöt pitävät huolen omistaan.
- UteLev
Jos palstan mummot ovat monityydyneitä niin pitäisihän pöntönkin ymmärtää, että he äksyilevät tyydyttämättömyyttään. Halut ne on hiirelläkin ja diakonissalla tunteet!
Yritä hyvä mies, vai oletko mikään mies?- tutkiskelija
Vastaan tässä tuolla toisaalla olleisiin ongelma-asioihin. Eräs syy saattaa olla MB-lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan miehisiin vaikeuksiin ja naisten pimahduksiin kannettavissa tietokoneissa.
On todettu, että se sylissä lämmittää strategisia alueita ja siitähän ei elimet kuulemma pidä. Farkkujen käytön ohella sylimikroilla saattaa olla suuri merkitys miehisyyden katoamiseen?
Tutkimus ei kerro olisiko mummon sylissä pitämisellä haitallista vaikutusta asiaan.
Voisiko ajatella, että kokeilisimme tehdä joskun niin, että pappa istuupi mummon syliin? - parantaja
tutkiskelija kirjoitti:
Vastaan tässä tuolla toisaalla olleisiin ongelma-asioihin. Eräs syy saattaa olla MB-lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan miehisiin vaikeuksiin ja naisten pimahduksiin kannettavissa tietokoneissa.
On todettu, että se sylissä lämmittää strategisia alueita ja siitähän ei elimet kuulemma pidä. Farkkujen käytön ohella sylimikroilla saattaa olla suuri merkitys miehisyyden katoamiseen?
Tutkimus ei kerro olisiko mummon sylissä pitämisellä haitallista vaikutusta asiaan.
Voisiko ajatella, että kokeilisimme tehdä joskun niin, että pappa istuupi mummon syliin?Tutkimuksissa on todettu jos pappa istuu mummon sylisää, niin mennyttä on kaikki unelmat, loppukin
kiinnostus on hävinnyt mummoihin.
Pysykää papat kaukana mummojen sylistä, säilytätte parhaiten itsenäisyytenne, kaikki muutkin toiminnot.
Mummojen syli on pehmeä ja lämmin tuutulaulutkin sielua värähdyttäviä,siinä loppukin huju häviää, pappa on tullut beibiksi, josta ei ole mummolle iloa enää edes mattojen piiskauksessa. - tutkiskelija
parantaja kirjoitti:
Tutkimuksissa on todettu jos pappa istuu mummon sylisää, niin mennyttä on kaikki unelmat, loppukin
kiinnostus on hävinnyt mummoihin.
Pysykää papat kaukana mummojen sylistä, säilytätte parhaiten itsenäisyytenne, kaikki muutkin toiminnot.
Mummojen syli on pehmeä ja lämmin tuutulaulutkin sielua värähdyttäviä,siinä loppukin huju häviää, pappa on tullut beibiksi, josta ei ole mummolle iloa enää edes mattojen piiskauksessa."Lesken syli se on lämöisin..."
muistan laulussakin lauletun. Onko mummo sitten oma siippa, leski, eronnut tai karannut niin enpä ole asiaa tullut tutkiskelleenksi - lieneekö syynä omakohtaisten kokemusten vähäisyys, etten sanoisi puute !
Kun saan tutkimusaineistoa omakohtaisin kokemuksin tai luotettavista tietoläheistä niin palattakoon asiaan.
Tämä ei estä teitä toisia kertomasta omista tai lähipiirin kokemuksista. Kokemusperäiset kertomuksethan ovat aina mielenkiintoisia ja luotettavia. - tutkiskelija
tutkiskelija kirjoitti:
"Lesken syli se on lämöisin..."
muistan laulussakin lauletun. Onko mummo sitten oma siippa, leski, eronnut tai karannut niin enpä ole asiaa tullut tutkiskelleenksi - lieneekö syynä omakohtaisten kokemusten vähäisyys, etten sanoisi puute !
Kun saan tutkimusaineistoa omakohtaisin kokemuksin tai luotettavista tietoläheistä niin palattakoon asiaan.
Tämä ei estä teitä toisia kertomasta omista tai lähipiirin kokemuksista. Kokemusperäiset kertomuksethan ovat aina mielenkiintoisia ja luotettavia.Minuun on tehnyt suuren vaikutuksen Helene Schjerbeckin taulu, joka sopinee hyvin tähän meidän keskusteluumme katseltavaksi uusia ulottuvuuksia tuomaan.
Työ puhukoon puolestaan.
http://www.turuntaidemuseo.fi/kokoelmat/schjerfbeck/83.shtml
Taannoin taitelijan elämää kuvannut näytelmä teatterissamme avasi näköaloja naisen elämään
taiteilijana. Aika on muuttunut -
toivottavasti me sen mukana myönteiseen suuntaan. - exR
tutkiskelija kirjoitti:
Voisiko ajatella, että kokeilisimme tehdä joskun niin, että pappa istuupi mummon syliin?Kaikista varottavista kannettavista ensimmäiseksi mieleeni tulee nuo 'mäyräkoirat', joita näkee monen, monen kantavan ja jopa kärryillä vetävän. Niiden sisältö mummoihin ja pappoihin on katastrofaalinen. Siinä ei monesti lämpene pelkkä syli, vaan ensisijaisesti pää. Tämä taas aikaansaa sen, että myös kädet alkavat lämmetä ja sormet kramppaavat kouristuksenomaisesti nyrkkiin.
Tästä taas seuraa, ettei käsien liikettä hallita ja huitovat jäsenet saavat jälleen uutta kannettavaa aikaan. Milloin minkäkinlaista, joten kehottaisin varomaan näitä pahvisissa pakkauksissa olevia lasisia 'tietokoneita' muita enemmän.
Eihän kanneta, ainakaan kaunaa? - tutkiskelija
exR kirjoitti:
Kaikista varottavista kannettavista ensimmäiseksi mieleeni tulee nuo 'mäyräkoirat', joita näkee monen, monen kantavan ja jopa kärryillä vetävän. Niiden sisältö mummoihin ja pappoihin on katastrofaalinen. Siinä ei monesti lämpene pelkkä syli, vaan ensisijaisesti pää. Tämä taas aikaansaa sen, että myös kädet alkavat lämmetä ja sormet kramppaavat kouristuksenomaisesti nyrkkiin.
Tästä taas seuraa, ettei käsien liikettä hallita ja huitovat jäsenet saavat jälleen uutta kannettavaa aikaan. Milloin minkäkinlaista, joten kehottaisin varomaan näitä pahvisissa pakkauksissa olevia lasisia 'tietokoneita' muita enemmän.
Eihän kanneta, ainakaan kaunaa?Monopoliyhtiö saisi puolestani sulkea vaikka ovensa ja panimot keskittyä muuhun panemiseen.
Otin viimeksi kaksi olutta 2.9.02 ja sekin vain koska olin matkoilla eikä ollut omia juomia mukana.
Sen jälkeen en ensimmäistäkään ole avannut,
mutta tätä en kerro siksi, että haluaisin todistaa kuin eräät uskostaan vaan kun ei maistu niin ei maistu. Viini- tai konjakkilasi toki maistuu hyvässä seurassa, mutta ei humaltumishakuisesti. Luulen omaavani joitain sisäisiä estoja etten kykene "ryyppäämään" enkä pidä erityisemmin seurasta, joka on menettänyt kontrollin eri syistä.
Monet ottavat "vauhtia" kun menevät tanssimaan
ja itse vältän sitä - haluan edes sen suhteen pääni olevan selvän.
- Joskus sattuu, että saan tanssiin daamin. joka panee pääni sekaisin!? - sanokaa miksi
tutkiskelija kirjoitti:
Monopoliyhtiö saisi puolestani sulkea vaikka ovensa ja panimot keskittyä muuhun panemiseen.
Otin viimeksi kaksi olutta 2.9.02 ja sekin vain koska olin matkoilla eikä ollut omia juomia mukana.
Sen jälkeen en ensimmäistäkään ole avannut,
mutta tätä en kerro siksi, että haluaisin todistaa kuin eräät uskostaan vaan kun ei maistu niin ei maistu. Viini- tai konjakkilasi toki maistuu hyvässä seurassa, mutta ei humaltumishakuisesti. Luulen omaavani joitain sisäisiä estoja etten kykene "ryyppäämään" enkä pidä erityisemmin seurasta, joka on menettänyt kontrollin eri syistä.
Monet ottavat "vauhtia" kun menevät tanssimaan
ja itse vältän sitä - haluan edes sen suhteen pääni olevan selvän.
- Joskus sattuu, että saan tanssiin daamin. joka panee pääni sekaisin!?Ei maistu olut, jos väkevämpää maistelee, tulee vain entistä surullisempi olo. Mistähän se iloliemi sana on keksittykin. Vai onko sillä eri ihmisiin aivan oma vaikutus. Miten sinä käyttäydyt, kun pääsi on "pyörällä"? Tuntuuko se samalta kuin viskitujaus, vai se mainitsemasi konjakki jos viskiä et ole maistellut?
- tutkiskelija
sanokaa miksi kirjoitti:
Ei maistu olut, jos väkevämpää maistelee, tulee vain entistä surullisempi olo. Mistähän se iloliemi sana on keksittykin. Vai onko sillä eri ihmisiin aivan oma vaikutus. Miten sinä käyttäydyt, kun pääsi on "pyörällä"? Tuntuuko se samalta kuin viskitujaus, vai se mainitsemasi konjakki jos viskiä et ole maistellut?
Erinomaisen ja mieluisan tuoksun, aromin ja maun vuoksi konjakkilasin otan, jopa lääkärin suosituksesta.
Toti tummaa rommia mustaherukkamehulla ja hunajalla maustettuna
on oivallinen lääke vilustumisoireisiin.
Olutlasi kuului ennen saunailtaan tai takan ääressä makkaraa grillattaessa, mutta kun en itse suuremmin välitä niin se ei suinkaan tarkoita tuomita niitä joille se maistuu.
- tutkiskelija
Keskustelun jatakminen ei onnistunut siinä jossa tarkoitus vastata, joten jatkanen tässä.
Merkillisiä vihjailuja "Turhia epäilyjä" ja muut esittävät. Ainoatakaan dokumentoitua tietoa ei ole esitetty. MdK:n puolestapuhuja(t) eivät liene ihan ajan tasalla kuten eivät tietysti muutoinkaan.
Se on ymmärrettävä kun on koettu tulleen odotuksissaan petetyksi. Siitä on riittävästi palstakeskusteluissakin näyttöä, jos siihen joudutaan.
Kirjoittajilla on kovin fakkiutuneet mielipiteet.
Toivoisin jatkossa esitettävän edes jonkinlaisia yksityiskohtaisia näyttöjä omille mielenilmaisuilleen,
Sanon heti, että MdK nikin kohdalla olette kovin hakoteillä viimeksi esittämissänne #puolustuspuheissa# - valitettavasti.
Tutustukaa keskusteluhistoriaan.- tiilasto
Katsoin tuossa ohimennen lukijatilastoja profiileissa.
KaidePuu 10.385
Hajupoika10,235
MdK salainen
AitoMdK salainen
MdKMdK 188
Selema 169
Piileeköhän tässä jonkunlainen kaunan siemen ?
Kato on käynyt jossain muuallakin? - Turhia epäilyjäkö
lomailla rauhassa!
Hänen nikkinsä vetäminen keskuseluihin oli tarpeetonta, mutta vihjailuusi ulkomailta tuleviin provosoiviin viesteihin sai muínut ottamaan kantaa.
Mitä sinun mainitsemiisi dokumentoituihin tietoihin tulee, niin solvaukset ovat todellakin dokumentoituja ja jo tässä vaiheessa voin sanoa, että poliisiitutkintaan jätettyjä.
Se,johtaako tutkinta syytteen nostamiseen, ei ole minun, eikä kenenkään muunkaan juridiikkaan perehtymättömän arvioitavissa.
Suosittelisin kuitenkin tutustumaan viime lauantaisiin palstakeskusteluihin. Sinullahan saattavat olla kaikki tallella.Minullakin on. - tilasto
tiilasto kirjoitti:
Katsoin tuossa ohimennen lukijatilastoja profiileissa.
KaidePuu 10.385
Hajupoika10,235
MdK salainen
AitoMdK salainen
MdKMdK 188
Selema 169
Piileeköhän tässä jonkunlainen kaunan siemen ?
Kato on käynyt jossain muuallakin?Aloituspäivänä 5.12. oli 25, itsenäisyyspäivänä 42, eilen 26 ja tänäänkin 26 puheenvuoroa.
Jatkuneeko kiinnostus edelleen ?
Osoittaako tämä jotain - ainakin inttämishalua ! - tutkiskelija
Turhia epäilyjäkö kirjoitti:
lomailla rauhassa!
Hänen nikkinsä vetäminen keskuseluihin oli tarpeetonta, mutta vihjailuusi ulkomailta tuleviin provosoiviin viesteihin sai muínut ottamaan kantaa.
Mitä sinun mainitsemiisi dokumentoituihin tietoihin tulee, niin solvaukset ovat todellakin dokumentoituja ja jo tässä vaiheessa voin sanoa, että poliisiitutkintaan jätettyjä.
Se,johtaako tutkinta syytteen nostamiseen, ei ole minun, eikä kenenkään muunkaan juridiikkaan perehtymättömän arvioitavissa.
Suosittelisin kuitenkin tutustumaan viime lauantaisiin palstakeskusteluihin. Sinullahan saattavat olla kaikki tallella.Minullakin on.Kovaa pelia Rivieralla - oletko mukana ihan "täysillä"?
- tutkiskelija
tutkiskelija kirjoitti:
Kovaa pelia Rivieralla - oletko mukana ihan "täysillä"?
Ainakin mahtava ilotulitus näkyy ikkunastani ja kuuluu - minunkohan kunniaksi järjestetty ?
- hakup.
lomailla rauhassa!
Suosittelisin kuitenkin tutustumaan viime lauantaisiin palstakeskusteluihin. Sinullahan saattavat olla kaikki tallella.Minullakin on.Haku antaa tuloksen, joka ei mairittele.
MdK on antanut näytteitä palstojen alusta alkaen omalaatuisella tavallaan. Tässä keskusteluketju-linkissä on myös Ruuneperi ansiokkaasti mukana.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=20500000000162597 - tutkiskelija
hakup. kirjoitti:
Haku antaa tuloksen, joka ei mairittele.
MdK on antanut näytteitä palstojen alusta alkaen omalaatuisella tavallaan. Tässä keskusteluketju-linkissä on myös Ruuneperi ansiokkaasti mukana.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=20500000000162597MdK:lla on jäänyt levy päälle kuten "tukijoukoillakin".
Nikeistä riita kuten huomaatte. Sivistyneisyyttä osoitti jo tuolloin vihjaaminen aloittajan lääkitykseen. Mikistähän MdK, Ruuneperi ja kumppanit ovat kirjoitelleet ja toraa nostattaneet hamasta muinaisuudesta ja nyr rikossyytteillä uhaten. - linkkitietoja
tutkiskelija kirjoitti:
MdK:lla on jäänyt levy päälle kuten "tukijoukoillakin".
Nikeistä riita kuten huomaatte. Sivistyneisyyttä osoitti jo tuolloin vihjaaminen aloittajan lääkitykseen. Mikistähän MdK, Ruuneperi ja kumppanit ovat kirjoitelleet ja toraa nostattaneet hamasta muinaisuudesta ja nyr rikossyytteillä uhaten.Linkki tuohon keskusteluun unohtui:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=20500000000162597
Koko keskustelu osoittaa ettei mikään ole muuttunut. - Erittäin hämmästynyt
linkkitietoja kirjoitti:
Linkki tuohon keskusteluun unohtui:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=20500000000162597
Koko keskustelu osoittaa ettei mikään ole muuttunut.mitä yhteyttä tämänpäiväiseen palstakeskusteluun on tuolla linkillä.
Kukaan joka epäilee erikoisen ilkeällä tavalla suhtautuvan henkilön olevan lääkityksen tarpeessa, ei tee mitään väärää ja lain vastaista.
Tämän voit, ystäväni kysyä lakimieheltäsi,niinkuin minäkin konsultoin usein omann juristini kanssa, tosin hän kuuluu lähisukuuni ja niin ollen saan häneltä ilmaista oikeusapua, niin sanoaksemme.
Miksihän hyökkät henkilön kimppuun, joka ei ole edes paikalla itseään puolustamassa?
Eikö se ole vähän niinkuin puukolla selkään lyömistä.
Minä ,asioita sivusta seuranneena olen sitä mieltä, että oikeus tulee voittamaan, eikö sinunkin mielestäsi näin ole?
Asiathan yleensä riitelevät, eivät ihmiset. - otsikko
Erittäin hämmästynyt kirjoitti:
mitä yhteyttä tämänpäiväiseen palstakeskusteluun on tuolla linkillä.
Kukaan joka epäilee erikoisen ilkeällä tavalla suhtautuvan henkilön olevan lääkityksen tarpeessa, ei tee mitään väärää ja lain vastaista.
Tämän voit, ystäväni kysyä lakimieheltäsi,niinkuin minäkin konsultoin usein omann juristini kanssa, tosin hän kuuluu lähisukuuni ja niin ollen saan häneltä ilmaista oikeusapua, niin sanoaksemme.
Miksihän hyökkät henkilön kimppuun, joka ei ole edes paikalla itseään puolustamassa?
Minä ,asioita sivusta seuranneena olen sitä mieltä, että oikeus tulee voittamaan, eikö sinunkin mielestäsi näin ole?
Asiathan yleensä riitelevät, eivät ihmiset.Lue ihmeessä keskustelun ajaajan kirjoitus.
Kukaan ei maininnut yhtään monityydyttämätöntä mummoa nimeltä. Kun otit esiin puolustellen niin olihan siihen tuotava dokumenttia, näinhän hajupoika ja kaidepuukin ovat tehneet ja pyytäneet esittämään väärät tiedot. Yhdyn heihin sanoen, että oikaisen ilman muuta jokaisen vääräksi osoittautuneen tiedon anteeksipyyntöjen kera.
Ainoatakaan tällaista ei ole miltään taholta milloinkaan dokumentein tuotu esiin.
On täysin mahdoton oikaista sellaista asiaa, jossa ei tiedä tehneensä väärin eikä kukaan viisaampi ole sitä osoittanut.
Fiksut ihmiset kävisivät nämä keskustelut keskenään - ei palstoilla tyhjää jauhaen.
Mikä tässä sinua närästää, eihän sinusta ole kerrottu halaistua sanaa? - typerä MdK
Erittäin hämmästynyt kirjoitti:
mitä yhteyttä tämänpäiväiseen palstakeskusteluun on tuolla linkillä.
Asiathan yleensä riitelevät, eivät ihmiset.Tuo linkki oli oiva esimerkki juuri tästä MdK nikistä. Silloinkin oli keskusteluiaiheena anna-nikillä kirjoittanut ja ymmärrän hänen asialliset kirjoituksensa.
Missään tapauksessa tuollaiset viestit eivät kuulu keskusteluihin missään olosuhteissa ja tiedän tuolla nikillä olevann lukemattomia vastaavia ihmisoikeuksia loukkaavia viestejä. - tutkiskelija
lomailla rauhassa!
Suosittelisin kuitenkin tutustumaan viime lauantaisiin palstakeskusteluihin. Sinullahan saattavat olla kaikki tallella.Minullakin on.Tässä on tietoa kuinka aitoMdK tekee palstalla tutkimustaan.
Olisi somaa kuulla arviointisi asiasta?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000005093261 - aloittajalle!
tutkiskelija kirjoitti:
Tässä on tietoa kuinka aitoMdK tekee palstalla tutkimustaan.
Olisi somaa kuulla arviointisi asiasta?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000005093261Jos keskustelet "oikeiden ihmisten" kanssa ja he ovat eri mieltä, osoittavat erilaista näkökantaa asioihin, eivät ole kanssasi samaa mieltä, eivät ole nuoria ja kauniita, eivät ole miehiä, eivät puhu totta, eivät osaa keskustella, eivät osaa tulkita kuulemaansa, eivät muuten vain Sinua miellytä, mitä Sinä silloin teet?
Tuotko esille päivän lehden, tuotko raamatun, tuotko historian, tuotko nauhoittamiasi keskusteluja, tuotko hajusteita tai meikkejä, tuotko tupakat hermostuneille, nostatko kanan pöydälle kynittäväksi?
Sanotko heitä valehtelijoiksi, sanotko heitä ymmärtämättömiksi, sanotko heitä riidan rakentajiksi, sanotko heitä tyhjiksi tynnyreiksi, sanotko heitä yksinkertaisiksi, sanotko heitä tolloiksi, sanotko heitä tyhmiksi, sanotko heitä maalaistolloiksi, sanotko heitä mummoiksi, sanotko heitä kanoiksi, sanotko heitä akoiksi, sanotko heitä koskaan ihmisiksi,sanotko yleensä mitään kaunista?
Ojennatko heille ruusuja vai risuja? Pyydätkö kanoilta anteeksi, pyydätkö että pitävät vain Sinun mielipidettäsi oikeana ja että muut pitäisivät suunsa kiinni kun eivät mistään mitään ymmärrä, sanotko että pysyisivät omissa jutuissaan, eivät häiritsisi sinun juttujasi, vai mitä Sinä siellä teet?
Tarjotaanko sinulle joskus ovea, pyydetäänkö poistumaan, vai terrorisoitko Sinä sielläkin?
Kaikkien on kuunneltava ja uskottava kun Suuri valonkantaja puhuu!
Vastaa edes yhteen asiaan, älä lisää vanhoja linkkejä, me osaamme käyttää hakua, hakea Sinutkin. - Kyselevä
aloittajalle! kirjoitti:
Jos keskustelet "oikeiden ihmisten" kanssa ja he ovat eri mieltä, osoittavat erilaista näkökantaa asioihin, eivät ole kanssasi samaa mieltä, eivät ole nuoria ja kauniita, eivät ole miehiä, eivät puhu totta, eivät osaa keskustella, eivät osaa tulkita kuulemaansa, eivät muuten vain Sinua miellytä, mitä Sinä silloin teet?
Tuotko esille päivän lehden, tuotko raamatun, tuotko historian, tuotko nauhoittamiasi keskusteluja, tuotko hajusteita tai meikkejä, tuotko tupakat hermostuneille, nostatko kanan pöydälle kynittäväksi?
Sanotko heitä valehtelijoiksi, sanotko heitä ymmärtämättömiksi, sanotko heitä riidan rakentajiksi, sanotko heitä tyhjiksi tynnyreiksi, sanotko heitä yksinkertaisiksi, sanotko heitä tolloiksi, sanotko heitä tyhmiksi, sanotko heitä maalaistolloiksi, sanotko heitä mummoiksi, sanotko heitä kanoiksi, sanotko heitä akoiksi, sanotko heitä koskaan ihmisiksi,sanotko yleensä mitään kaunista?
Ojennatko heille ruusuja vai risuja? Pyydätkö kanoilta anteeksi, pyydätkö että pitävät vain Sinun mielipidettäsi oikeana ja että muut pitäisivät suunsa kiinni kun eivät mistään mitään ymmärrä, sanotko että pysyisivät omissa jutuissaan, eivät häiritsisi sinun juttujasi, vai mitä Sinä siellä teet?
Tarjotaanko sinulle joskus ovea, pyydetäänkö poistumaan, vai terrorisoitko Sinä sielläkin?
Vastaa edes yhteen asiaan, älä lisää vanhoja linkkejä, me osaamme käyttää hakua, hakea Sinutkin.olet siitä ellumarista, joka näyttää olevan MDK:n kanssa erittäin hyvä kaveri ja muidenkin palstan "mummojen"
Mielestäni osaat arvioida ihmisiä hyvin. Kerrohan!
Minä henk.koht. arvostan mielipiteitäsi erittäin paljon, vaikka jostain syystä pidän MDK:sta hyvin paljon.Mukavaa vaihtaa ajatuksia kanssasi, vaikka tämä alkaa vaikuttaa juoruilulta, mutta niinhän me tytöt joskus syyllistytään takanakin puhumiseen, vaikka kohde olisi tuhansien kilometrien päässä. - Myös huolissaan
hakup. kirjoitti:
Haku antaa tuloksen, joka ei mairittele.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=20500000000162597että osallistut siihen projektiin joka ajaa häirikön, tai häiriköt pois palstoilta.
Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Hän ei kauaa enää terrorisoi keskusteluketjuja.
Sitä kylläkin edellyttää anteeksipyyntö heiltä, joita "häirikkö"on loukannut, käyttän sanoja jotka antavat aihetta vaatia julkista anteeksipyyntöä.Lienet kanssani samaa mieltä? - exR
Kyselevä kirjoitti:
olet siitä ellumarista, joka näyttää olevan MDK:n kanssa erittäin hyvä kaveri ja muidenkin palstan "mummojen"
Mielestäni osaat arvioida ihmisiä hyvin. Kerrohan!
Minä henk.koht. arvostan mielipiteitäsi erittäin paljon, vaikka jostain syystä pidän MDK:sta hyvin paljon.Mukavaa vaihtaa ajatuksia kanssasi, vaikka tämä alkaa vaikuttaa juoruilulta, mutta niinhän me tytöt joskus syyllistytään takanakin puhumiseen, vaikka kohde olisi tuhansien kilometrien päässä.Miksi tähänkin kysymykseen sisällytit taas "mummot"? Ja siksi, etten kuulu takana puhuviin tyttöihin kysyn tätäkin.
- puheenvuoro osoittaa
aloittajalle! kirjoitti:
Jos keskustelet "oikeiden ihmisten" kanssa ja he ovat eri mieltä, osoittavat erilaista näkökantaa asioihin, eivät ole kanssasi samaa mieltä, eivät ole nuoria ja kauniita, eivät ole miehiä, eivät puhu totta, eivät osaa keskustella, eivät osaa tulkita kuulemaansa, eivät muuten vain Sinua miellytä, mitä Sinä silloin teet?
Vastaa edes yhteen asiaan, älä lisää vanhoja linkkejä, me osaamme käyttää hakua, hakea Sinutkin.Tämäkin puheenvuoro osoittaa aloittajan osuneen aivan oikeaan. Tuo vanha linkitty puheenvuoro vain osoittaa, että eräs "kellokkaista" on osoittanut jo vuosia sitten keskusteluketjussa sivistymättömyytensä.
Miksi on niin vaikea tuoda tosiasioita esiin vaikka linkein. Vihjailu jonkun viime viikolla tai viime kuussa esittämään luulotteluun ei kerro tämänkään kysyjän tarkoitusperistä hyvää.
Vastaa tuomalla esiin faktoja ei luuloja.
Altavastaajat ova lukuisia kertoja ilmoittaneet korjaavansa, jos osoitetaan joku lausuma vääräksi.
Tätähän ei kukaan milloinkaan tee, miksi? - johonkin
puheenvuoro osoittaa kirjoitti:
Tämäkin puheenvuoro osoittaa aloittajan osuneen aivan oikeaan. Tuo vanha linkitty puheenvuoro vain osoittaa, että eräs "kellokkaista" on osoittanut jo vuosia sitten keskusteluketjussa sivistymättömyytensä.
Miksi on niin vaikea tuoda tosiasioita esiin vaikka linkein. Vihjailu jonkun viime viikolla tai viime kuussa esittämään luulotteluun ei kerro tämänkään kysyjän tarkoitusperistä hyvää.
Vastaa tuomalla esiin faktoja ei luuloja.
Altavastaajat ova lukuisia kertoja ilmoittaneet korjaavansa, jos osoitetaan joku lausuma vääräksi.
Tätähän ei kukaan milloinkaan tee, miksi?äläkä viittaa linkkeihin!
Vain Sinä osaat.... tässä se nähtiin taas. - Aaron
Myös huolissaan kirjoitti:
että osallistut siihen projektiin joka ajaa häirikön, tai häiriköt pois palstoilta.
Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Hän ei kauaa enää terrorisoi keskusteluketjuja.
Sitä kylläkin edellyttää anteeksipyyntö heiltä, joita "häirikkö"on loukannut, käyttän sanoja jotka antavat aihetta vaatia julkista anteeksipyyntöä.Lienet kanssani samaa mieltä?Mooses kyllä aikoinaan sanoi:
- Minulla on hidas puhe ja kankea kieli!
Onneksi hänellä oli Aaron veli, joka puhui saamatta nimeään yhdenkään kirjan kirjoittajaksi, Mooses sai viiteen kirjaan vaikkei kirjoittanut niistä yhtäkään.
Tasan ei käy onnen lahjat. - pennitön uneksija
exR kirjoitti:
Miksi tähänkin kysymykseen sisällytit taas "mummot"? Ja siksi, etten kuulu takana puhuviin tyttöihin kysyn tätäkin.
En ole milloinkaan kuullut kenenkään moittivan kun puhun muiden mukana "mummon markoista" kun tarkoitan vanhaa rahaa.
Mummon markkoja käytimme maksuvälineenä vielä aivan äskettäin ja ne ovat vieläkin käypää valuuttaa.
Keskustelun otsikkonakin on "monityydyttämättömät mummot." - otsikosta
pennitön uneksija kirjoitti:
En ole milloinkaan kuullut kenenkään moittivan kun puhun muiden mukana "mummon markoista" kun tarkoitan vanhaa rahaa.
Mummon markkoja käytimme maksuvälineenä vielä aivan äskettäin ja ne ovat vieläkin käypää valuuttaa.
Keskustelun otsikkonakin on "monityydyttämättömät mummot."monityydyttämättömät markat?
- TaulaPää
johonkin kirjoitti:
äläkä viittaa linkkeihin!
Vain Sinä osaat.... tässä se nähtiin taas.Olisi helppo vastata kun tietäisi, mitä kysytään.
Tämähän on suuri ongelma "mummojen" kanssa keskustellessa,
että puhutaan paljon sanomatta mitään.
Ilmari Turjan tapaan olisi hyvä päästä vaikka joskus "Herrojen kanssa marjaan." - Kysyttiin tuossa
aloittajalle! kirjoitti:
Vastaa edes yhteen asiaan, älä lisää vanhoja linkkejä, me osaamme käyttää hakua, hakea Sinutkin.Vastaa vaikka näihin ensiksi.
Löytyy monta kysymystä, kerkeetkö kiireiltäsi lukemaan. - Parantaja
TaulaPää kirjoitti:
Olisi helppo vastata kun tietäisi, mitä kysytään.
Tämähän on suuri ongelma "mummojen" kanssa keskustellessa,
että puhutaan paljon sanomatta mitään.
Ilmari Turjan tapaan olisi hyvä päästä vaikka joskus "Herrojen kanssa marjaan."Kun nikkisi on Taulapää, niin varmaan sinulla on tiedossasi,mikä se taula oikein on,onhan laulukin:Äijä tekee taulaa....
ja mitä ovat rumppanpulju ja pluttana?
Nyt mietintämyssy päähän. Kysymykset ovat selviä! - Ymmärtäisinkö
Kysyttiin tuossa kirjoitti:
Vastaa vaikka näihin ensiksi.
Löytyy monta kysymystä, kerkeetkö kiireiltäsi lukemaan.Ymmärtäisinkö vastata tähän, tuskin?
Miksi teille on niin vaikeata tehdä yksinkertaista kysymystä siinä keskustelussa ja sen puheenvuoron perään, johon haluatte vastauksen ?
"Mummojen tauti" on juuri tuo "viisin kaavoin" puhuminen, josta ei pirukaan saa selvää
- mummo itse tai toinen mummo saattaisi vastata vaikkapa näin:
- Mitä sinulle kuuluu?
- Kiitos kysymästä !
- Mukavaa säätä pitää.
- Kun ei vain ilmat pilaa.
- Mukava jutella kun härikkö on pysynyt poissa.
- Pian se tulee taas.
- Niinkö luulet ?
- Eikö olekin kamala mies?
- Juu, itsensä kanssa keskustelee.....
- Kiirettä pitää kun sille vastailen sen omilla aseilla.
- Tunnetko sen "aseen"?
- ? ? ? - TaulaPää
Parantaja kirjoitti:
Kun nikkisi on Taulapää, niin varmaan sinulla on tiedossasi,mikä se taula oikein on,onhan laulukin:Äijä tekee taulaa....
Nyt mietintämyssy päähän. Kysymykset ovat selviä!Kaivahan tulukset tuluskukkarostasi ja kokeile onko taulapään taulat syttyviä?
Taulapää on taas pölhön kaveri tai tyhmempi veli tai sisko, tai sitten ei....? - Topin kanssa
Kysyttiin tuossa kirjoitti:
Vastaa vaikka näihin ensiksi.
Löytyy monta kysymystä, kerkeetkö kiireiltäsi lukemaan.Nyt menisin mielelläni tanssimaan vaikka Mustikkavuoren lavalle,
jos olisi kesä.
Kummasta pidät enemmän Pekka Tammilehdosta vai Topi Sorsakoskesta? - Mirjam
Aaron kirjoitti:
Mooses kyllä aikoinaan sanoi:
- Minulla on hidas puhe ja kankea kieli!
Onneksi hänellä oli Aaron veli, joka puhui saamatta nimeään yhdenkään kirjan kirjoittajaksi, Mooses sai viiteen kirjaan vaikkei kirjoittanut niistä yhtäkään.
Tasan ei käy onnen lahjat.Kyllä siinä puhetaitoa tarvitaankin kun sinulta tullaan kysymään määrättyjä asioita!
Jos nimittäin olet henkilö, joksi sinua luullaan.
Oletko pyytänyt ellumarilta anteeksi?
Jos et, niin tiedät mitä hän on oikeutettu vaatimaan juridisiin pykäliin vedoten.
Kaikkihan on dokumentoitu. - pölhö
Parantaja kirjoitti:
Kun nikkisi on Taulapää, niin varmaan sinulla on tiedossasi,mikä se taula oikein on,onhan laulukin:Äijä tekee taulaa....
Nyt mietintämyssy päähän. Kysymykset ovat selviä!Ole sinä tuo rumppapulju niin minä olen pluttana!
Ähä kutti, tiedettiinpäs! - tutkiskelija
Mirjam kirjoitti:
Kyllä siinä puhetaitoa tarvitaankin kun sinulta tullaan kysymään määrättyjä asioita!
Jos nimittäin olet henkilö, joksi sinua luullaan.
Oletko pyytänyt ellumarilta anteeksi?
Jos et, niin tiedät mitä hän on oikeutettu vaatimaan juridisiin pykäliin vedoten.
Kaikkihan on dokumentoitu.En todellakaan tiedä mitään sellaista asiaa, joka antaisi aihetta pyydellä anteeksi.
Kun Ellumeri itse kertoisi tai asianajajansa niin voitaisiin keskustella asiasta. Nyt on mahdoton edes tietää kuten muutenkaan kun ei tuoda selkeästi esiin mikä mättää.
Aikanaan sain meilinäkin ukaasin, jossa joku "mummo" toimi Alvar K:n asialla ja vaati minua pyytämään anteeksi.
Kysyin mitä olen sellaista sanonut, joka ei pidä paikkaansa. "Mummo" enempää kuin Alvarkaan ei koskaan vastannut.
Alvar syytti rikolliseksi, mutta ei kyennyt perustelemaan puheenvuoroa, asiaa eikä lainpykälää , jota vastaan olisin rikkonut.
Onko todella mahdotonta ottaa asiaa siinä keskustelussa esiin, jossa näin on menetelty.
Kerron edelleen olevani aina valmis korjaamaan sellaisen kertomani asian, joka osoitetaan vääräksi.
Teen sen ilomielin ! - muumio
tutkiskelija kirjoitti:
En todellakaan tiedä mitään sellaista asiaa, joka antaisi aihetta pyydellä anteeksi.
Kun Ellumeri itse kertoisi tai asianajajansa niin voitaisiin keskustella asiasta. Nyt on mahdoton edes tietää kuten muutenkaan kun ei tuoda selkeästi esiin mikä mättää.
Aikanaan sain meilinäkin ukaasin, jossa joku "mummo" toimi Alvar K:n asialla ja vaati minua pyytämään anteeksi.
Kysyin mitä olen sellaista sanonut, joka ei pidä paikkaansa. "Mummo" enempää kuin Alvarkaan ei koskaan vastannut.
Alvar syytti rikolliseksi, mutta ei kyennyt perustelemaan puheenvuoroa, asiaa eikä lainpykälää , jota vastaan olisin rikkonut.
Onko todella mahdotonta ottaa asiaa siinä keskustelussa esiin, jossa näin on menetelty.
Kerron edelleen olevani aina valmis korjaamaan sellaisen kertomani asian, joka osoitetaan vääräksi.
Teen sen ilomielin !Etteivät arkeologiset kaivauksesi ole tuoneet näitä kultaketjujen helmiä esiin jo aikoja sitten. Onkohan sinulla oikeanlaiset työvälineet, vai kenellä ne pitäisi olla?
Meitä muumioita oikein pelottaa se hetki, kun kirves osuu hauraaseen riepurähjäämme, sillä kaikki aarteet ympäriltämme ovat jo aikaa sitten ryöstetty.
Meille on jäänyt enää sanahelinää ja tyhjäksi juotuja tynnöreitä, joita kyllä saamme kumistella mielin määrin.
Olemme täällä inkognito, kuten arvoisa kaivaja tietäneekin. Saammehan olla sitä hamaan .....? - Muistiko hukassa kun
Ymmärtäisinkö kirjoitti:
Ymmärtäisinkö vastata tähän, tuskin?
Miksi teille on niin vaikeata tehdä yksinkertaista kysymystä siinä keskustelussa ja sen puheenvuoron perään, johon haluatte vastauksen ?
"Mummojen tauti" on juuri tuo "viisin kaavoin" puhuminen, josta ei pirukaan saa selvää
- mummo itse tai toinen mummo saattaisi vastata vaikkapa näin:
- Mitä sinulle kuuluu?
- Kiitos kysymästä !
- Mukavaa säätä pitää.
- Kun ei vain ilmat pilaa.
- Mukava jutella kun härikkö on pysynyt poissa.
- Pian se tulee taas.
- Niinkö luulet ?
- Eikö olekin kamala mies?
- Juu, itsensä kanssa keskustelee.....
- Kiirettä pitää kun sille vastailen sen omilla aseilla.
- Tunnetko sen "aseen"?
- ? ? ?asia unohtuu?
Muistat vain mitä mummot puhuu! Hyvä edes se.
Väliäkö sillä mitä vastaat, puhut puuta heinää,
joten; Keskustella et osaa täällä etkä siellä!
Mummot taitavat olla Sinulle liian kova pala purtavaksi!
Pureksi kunnolla ennen nielaisua etteivät juutu kurkkuun. Karvaita taitavat olla Sinulle. - pölhö
Topin kanssa kirjoitti:
Nyt menisin mielelläni tanssimaan vaikka Mustikkavuoren lavalle,
jos olisi kesä.
Kummasta pidät enemmän Pekka Tammilehdosta vai Topi Sorsakoskesta?Molemmista yhtä paljon. Paitsi milloin Pekasta enemmän ja sitten taas Topista toisinaan. Eivät saa mitään eroa toisistaan, en minäkään!
- mustikkaan
pölhö kirjoitti:
Molemmista yhtä paljon. Paitsi milloin Pekasta enemmän ja sitten taas Topista toisinaan. Eivät saa mitään eroa toisistaan, en minäkään!
Mennään Mustikkavuorelle mustikkan kesällä.
Eläinpuistoon olisi kiva mennä katselemaan ihan oikeita pöllöjä ! - pölhö
mustikkaan kirjoitti:
Mennään Mustikkavuorelle mustikkan kesällä.
Eläinpuistoon olisi kiva mennä katselemaan ihan oikeita pöllöjä !Oltais menty nyt saman tien. Kai siellä niitä mustikoita jäi vielä poimimatta. Oletko isokin pöllöfani? Siis tarkoitan, ihailetko suuresti sulkasatoisiakin?
Ja taas mentiin ihan asiaan! - pulma
muumio kirjoitti:
Etteivät arkeologiset kaivauksesi ole tuoneet näitä kultaketjujen helmiä esiin jo aikoja sitten. Onkohan sinulla oikeanlaiset työvälineet, vai kenellä ne pitäisi olla?
Meitä muumioita oikein pelottaa se hetki, kun kirves osuu hauraaseen riepurähjäämme, sillä kaikki aarteet ympäriltämme ovat jo aikaa sitten ryöstetty.
Meille on jäänyt enää sanahelinää ja tyhjäksi juotuja tynnöreitä, joita kyllä saamme kumistella mielin määrin.
Olemme täällä inkognito, kuten arvoisa kaivaja tietäneekin. Saammehan olla sitä hamaan .....?Oletko tonkiessasi muutakin kuin tämän palstan tuoksuvaa antia huomannut merkkejä Mooseksen vaimosta, vaimoista jajos niin kuka näistä oli hänen oikeavaimonsa ja ketkä taas "jalkavaimoja"?
Eihän hän nyt voinut naida ketä tahansa, vai ovatko pahat kielet oikeassa kun väittävät Mooseksen oikeasti murhatun omiensa toimesta kun nai "vierasmaalaisen"? - Inha
pölhö kirjoitti:
Oltais menty nyt saman tien. Kai siellä niitä mustikoita jäi vielä poimimatta. Oletko isokin pöllöfani? Siis tarkoitan, ihailetko suuresti sulkasatoisiakin?
Ja taas mentiin ihan asiaan!Oletko ihan inhasti Inhasta paukutellen ihan inhalaisilla paukuilla vai Tuomarniemen tuore maetsätalousinsinööri, jolla "suu on mustikassa"?
- muumio
pulma kirjoitti:
Oletko tonkiessasi muutakin kuin tämän palstan tuoksuvaa antia huomannut merkkejä Mooseksen vaimosta, vaimoista jajos niin kuka näistä oli hänen oikeavaimonsa ja ketkä taas "jalkavaimoja"?
Eihän hän nyt voinut naida ketä tahansa, vai ovatko pahat kielet oikeassa kun väittävät Mooseksen oikeasti murhatun omiensa toimesta kun nai "vierasmaalaisen"?Itse en ole ainakaan enää arkeologi, enkä muista koskaan olleenikaan. Tiedänköhän, siis muistankohan edes kumpaa sukupuolta nyt muumiona olen.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, vaikka vähän näin myöhässäkin, olisinko ollut aikanaan jonkun jalka. - pölhö
Inha kirjoitti:
Oletko ihan inhasti Inhasta paukutellen ihan inhalaisilla paukuilla vai Tuomarniemen tuore maetsätalousinsinööri, jolla "suu on mustikassa"?
Inhan paukuistako kysymys nyt? Mielelläni olisin vaikka Di, mutta tiedäthän niiden maineen? Kerran joku heistä pyysi minuakin vaihtamaan mielipiteitä kanssaan ja pölhönä näin teinkin. Huomaat, mitä tapahtui. Di vei kaikki mielipiteeni eikä antanut mitään takaisin. Se niistä metsätaloushommista!
- egyptologi
muumio kirjoitti:
Itse en ole ainakaan enää arkeologi, enkä muista koskaan olleenikaan. Tiedänköhän, siis muistankohan edes kumpaa sukupuolta nyt muumiona olen.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, vaikka vähän näin myöhässäkin, olisinko ollut aikanaan jonkun jalka.Mika Waltarikaan ei käynyt milloinkaan Egyptissä ja kuitenkin kirjoitti mielenkiintoisia kirjoja egyptiläiseen historiaan sijoittaen.
Kukaan ei ole tiettävästi milloinkaan asettanut hänen romaaniensa tietoja kyseenalaisiksi ?
Kyllä minusta asioista saa ja pitää keskustella vaikkei olekaan suorittanut alan loppututkintoa
kiitettävin arvosanoin. - muumio
egyptologi kirjoitti:
Mika Waltarikaan ei käynyt milloinkaan Egyptissä ja kuitenkin kirjoitti mielenkiintoisia kirjoja egyptiläiseen historiaan sijoittaen.
Kukaan ei ole tiettävästi milloinkaan asettanut hänen romaaniensa tietoja kyseenalaisiksi ?
Kyllä minusta asioista saa ja pitää keskustella vaikkei olekaan suorittanut alan loppututkintoa
kiitettävin arvosanoin.Meillä on täällä ensikäden tietoa siitä, että Mika Waltari tapasi erään todella suuren vaikuttajan, josta kirjoitti Felix Onnellisessa. Se tapaushan omien sanojensa mukaan tulkittiin kuitenkin epilepsiakohtaukseksi, vaikka kukapa sen tietää. Tästähän on nyt tulossa kohta TV-ohjelmakin. Siis aiheesta "asuuko Jumala aivoissamme", tai sinnepäin.
- suuri herra
pölhö kirjoitti:
Inhan paukuistako kysymys nyt? Mielelläni olisin vaikka Di, mutta tiedäthän niiden maineen? Kerran joku heistä pyysi minuakin vaihtamaan mielipiteitä kanssaan ja pölhönä näin teinkin. Huomaat, mitä tapahtui. Di vei kaikki mielipiteeni eikä antanut mitään takaisin. Se niistä metsätaloushommista!
Ei muuten uskoisi, mutta metsätalousasioissa olet kääntynyt vallan väärän herran puoleen.
DI ei erota kuusta näreestä, ei mäntyä petäjästä vaan kaikki menee päin honkia.
Kysy seuraavalla kerralla oikealta aidolta metsänhoitajalta, istu vaikka kannolle kantamuksinesi.
Ei ole väliä vaikka kirjanpainaja, ytimennävertäjä, tukkimiehentäi, mäntypistiäisen toukka tai tervasroso olisi puuta kiusannut. - tupajäärä
pölhö kirjoitti:
Ole sinä tuo rumppapulju niin minä olen pluttana!
Ähä kutti, tiedettiinpäs!Mistä erottaa tupajumin ja tupajäärän?
Mitä tapahtuu kun kerrot komeassa talossasi olevan vieraana tupajääriä ja - jumeja? - tutkiskelija
pölhö kirjoitti:
Kirjoitin tuossa, että DI ei tiedä mitään metsäasioista. Ei erota kuusta näreestä, mäntyä petäjästä vaan kaikki menee päin honkia !
Istu joskus kannolle metsänhoitajan kanssa juttelemaan.
Ei ole väliä vaikka kaadetussa puussa olisi vieraillut ytimennävertäjä, tukkimiehentäi,
kirjanpainaja, mäntypistiäistoukka tai tervasroso vaivannut. - pölhö
tutkiskelija kirjoitti:
Kirjoitin tuossa, että DI ei tiedä mitään metsäasioista. Ei erota kuusta näreestä, mäntyä petäjästä vaan kaikki menee päin honkia !
Ei ole väliä vaikka kaadetussa puussa olisi vieraillut ytimennävertäjä, tukkimiehentäi,
kirjanpainaja, mäntypistiäistoukka tai tervasroso vaivannut.Kun sen DI:n tapaamisen jälkeen en ole enää oikein mistään kunnon asiasta mitään tiennyt. Sinultahan nyt saisin ainakin kunnollisen biologian oppitunnin. Onkohan sulla kahvia repussa, voisit ottaa itse kupillisen, minulle kelpaisi kyllä mikä kuravesi tahansa, paitsi kahvi.
- tutkiskelijaankin
tutkiskelija kirjoitti:
kirjanpainaja, mäntypistiäistoukka tai tervasroso vaivannut.Monityydyttämättömyys tarttuu näköjään tutkiskelijaankin kun mummon kanssa istuu saman kuusen kannolle.
Mistä muuten erotat kuusen ja männyn siemenen toisistaan ?
Sehän on aivan selvä asia, ero on kuin paapalla ja mummollakin ? - pölhö
tupajäärä kirjoitti:
Mistä erottaa tupajumin ja tupajäärän?
Mitä tapahtuu kun kerrot komeassa talossasi olevan vieraana tupajääriä ja - jumeja?...sanan loppuosa näytää erilaiselta. Sitäpaitsi jumien jäljiltä tupani ei olisi kauan komea.
- pölhö
tutkiskelijaankin kirjoitti:
Monityydyttämättömyys tarttuu näköjään tutkiskelijaankin kun mummon kanssa istuu saman kuusen kannolle.
Mistä muuten erotat kuusen ja männyn siemenen toisistaan ?
Sehän on aivan selvä asia, ero on kuin paapalla ja mummollakin ?Kuusen siemenet on kuusen alla ja niin pois päin....
- tutkiskelija
pölhö kirjoitti:
Kun sen DI:n tapaamisen jälkeen en ole enää oikein mistään kunnon asiasta mitään tiennyt. Sinultahan nyt saisin ainakin kunnollisen biologian oppitunnin. Onkohan sulla kahvia repussa, voisit ottaa itse kupillisen, minulle kelpaisi kyllä mikä kuravesi tahansa, paitsi kahvi.
Kysyin tuossa äsken kuusen ja männyn siementen eroa ja kerroin asian olevan yksinkertainen ja helppo jopa DI:lle.
- Kuusella kuopassa, petäjällä pihdeissä !
Kysypä DI-ystävältäsi osaako sanoa edes mikä ero on kuopalla ja pihdeillä ? - tutkiskelija
pölhö kirjoitti:
Kun sen DI:n tapaamisen jälkeen en ole enää oikein mistään kunnon asiasta mitään tiennyt. Sinultahan nyt saisin ainakin kunnollisen biologian oppitunnin. Onkohan sulla kahvia repussa, voisit ottaa itse kupillisen, minulle kelpaisi kyllä mikä kuravesi tahansa, paitsi kahvi.
Haloset tarjoan ihan avaamattomasta paketista laittaisin Pauligin Pressaa kerman kera ja kuivan korpun sijaan juhlan kunniaksi tuoretta torttua
kermavaahdolla höystettynä.
Sopiiko konjakkilasilla skoolata ? - pölhö
tutkiskelija kirjoitti:
Kysyin tuossa äsken kuusen ja männyn siementen eroa ja kerroin asian olevan yksinkertainen ja helppo jopa DI:lle.
- Kuusella kuopassa, petäjällä pihdeissä !
Kysypä DI-ystävältäsi osaako sanoa edes mikä ero on kuopalla ja pihdeillä ?Vastaan itse; Di ei tiedä enkä siis minäkään.
- pölhö
tutkiskelija kirjoitti:
Haloset tarjoan ihan avaamattomasta paketista laittaisin Pauligin Pressaa kerman kera ja kuivan korpun sijaan juhlan kunniaksi tuoretta torttua
kermavaahdolla höystettynä.
Sopiiko konjakkilasilla skoolata ?Jopas olisin pölhö jos kuivin suin vieressä katselisin sinun konjakkiryyppäjäisiäsi. Mutta kyllä kait minä sitä kuravetta kuitenkin, kunhan ei kahvia....paitsi jos nyt juhlitaan jotain, silloinhan on pakko juoda vaikka Halosta.
- asustelen
pölhö kirjoitti:
...sanan loppuosa näytää erilaiselta. Sitäpaitsi jumien jäljiltä tupani ei olisi kauan komea.
Etkö sinä asukaan kivitalossa ?
Minun suurin ongelmani on asunnossani
oleileva kirja- tai lukutoukka, joka mielellään istuu kanssani samalle tuolille lukemaan samaa kirjaa tai selailemaan juuri sitä lehteä, jota itsekin mielelläni lukisin !
- tutkiskelija
Pitkään olemme keskustelleet ja enemmän pellon aitoja ja pientareita kierrelleet kuin itse pellosta ja sen antimista puhuneet.
Millä tyydyttäisimme mummot
- kysymys vastausta vaille jäänyt lienee ?- pölhö
Yksinkertaista: lakkaa vain nimittelemästä rouvia ja neitejä mummoiksi, ovat varmaankin aivan tyytyväisiä.
Luotan sinuun! - tutkiskelija
Nämä tyytyväisyysasiat ovat meillä kovin vaiettuja ja tabuina pidettyjä.
Rohkenen ottaa asian esiin tähän loppuun mietittäväksi. Se "ovenripatauti" lienee kovin yleinen.
Toivon, että voinemme keskustella näistä asioista kahdenkesken tai vaikkapa tällä linkiksi ottamallani sivulla.
Luulen monien ongelmien selviävän avoimella keskustelulla.
http://www.sexpo.fi/nettivastauksia/nettivastauksia_15_2004.html - Sinulta jotain odottava
tyydyttäisi mummot, jos ei ole seksuaalista potentuaalia ja äly ei riitä, puhumattakaan luonteen jaloista ominaisuuksista.Saattavat jäädä mummot tyydyttämättä.
Sitten vaan on kestettävä jatkuvat "rukkaset" ja se tekee kipeää, luulisin. - tutkiskelija
pölhö kirjoitti:
Yksinkertaista: lakkaa vain nimittelemästä rouvia ja neitejä mummoiksi, ovat varmaankin aivan tyytyväisiä.
Luotan sinuun!Kielemme köyhyys on juuri siinä, että ei ole
sopivaa sanaa, jolla puhutella naisia.
Muistelen joskus jonkun ehdottaneen "arvotar" nimitystä yleiseksi puhuttelusanaksi.
Me miehet voimme olla herroja aviosäädystä riippumatta.
Keksikää viisaat jotain, minulle olivat aikoinaan "mummonmarkat" rakkaita ja tuntuu kuin jotkut muutkin niitä kaiholla muistelevat ja kaipaavat
- ei siinäkään ole minusta mitään ivan tai pilkan tuntua ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836