Minulla on ihana mies

Älkää yleistäkö

Ihminen hakee tasoistaan kumppania. Minua on todella onnistanut,oma mieheni nimittäin on ihana.Hän on tyylikäs, koulutettu, hauska,kohtelias eikä koskaan haise pahalle.Hän ei ole ylipainoinen ja uudistaa vaatevarastoaan kuukausittain.Hän on erittäin komea ja jumalainen rakastaja.Hän urheilee työkseen,tekee meillä ruoan, muistaa avovaimoaan kukilla ja lahjoilla säännöllisesti, pitää huolen että nainen on tyydytetty myös sängyssä.Hän sanoo välittävänsä,tuntee viinit ja ruoat, on matkustellut ympäri maailmaa ja tulee toimeen kenen kanssa vaan.Hän osaa käyttäytyä ravintolassa ja tilaisuuksissa ja osaa keskustella muillakin kielillä kuin vain äidinkielellään.Hän jumaloi naistaan, mutta pitää huolen siitä, ettei ole kenellekkään itsestäänselvyys.Hän pitää huolen siitä että hänen naiseltaan ei puutu mitään.

Tämä mies kuitenkin vaatii naiseltaan pukeutumista,akateemista koulutusta,älykkyyttä ja ulkonäköä.Tämä mies ei anna käyttää liian lyhyitä hameita, liikaa meikkiä ja huomauttaa jos karvoitus on kasvanut liiaksi.Tämä mies vaatii, että kampaajalla käydään kerran kuukaudessa, vaikka hän sen maksaisikin ja että kuntosalijäsenyydestä ei makseta turhaan.Tämä mies vaatii huomiota,vaatii että koti on siisti ja että hänen naisensa ei elä hänen siivellään. Hän myös huomauttaa jos paino nousee ja vaatii naiseltaan itsekunnioitusta. Tämä mies ei viihdy kiinni roikkuvan naisen vierellä, vaan haluaa elää vapaasti omaa elämäänsä.Ja hän on HIENO SUOMALAINEN mies.

Kaiken kaikkiaan olemme hyvin tyytyväisiä toisiimme.että se siitä.

6

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenzkyli

      Kuulostaa kauniilta ja onnelliselta. Onnittelen hyvasta loydosta. Tuntuu vaan etta kuvailemasi mies on hyvin poikkeuksellinen ja vaikea loytaa.
      No onhan tassa viela koko elama aikaa loytaa se oikea=)

      • minähän se

        on niitä. pidä vaan taso korkealla!älä tyydy mihinkään vaan vaadi..


    • yksi nainen

      Se on hyvä sitten jos molemmille sopii tuollainen "järjestely".

    • tyttö

      kovin ääripäähän tuo menee!
      onko teillä kaava piirretty seinälle kuinka asiat menevät. hyi en ainakaan haluaisi elää tuollaisessa suhteessa, onko tuo normaalia?

      • Minäjaminä

        Sähän oletkin vain tyttö vielä..


    • Tasoton ihminen

      No johan on ihana! :-D Tokkopa teillä lapsia on kun kerran noin minä/mekeskeistä elämää pystytte viettämään.
      Mites kun on lapsia jaloissa pyörimässä ja pitäisi näyttää aina hehkeältä ja kampaamoissa ja kuntosaleilla rampata,viiniä nautiskella ja rakastella vaikka ei seksikään aina maistuisi.
      Kovin pinnalliselta ja epärealistiselta tuo kyllä minusta kuulostaa.Minun mieheni ei kertakaikkiaan voi VAATIA minua kerran kuussa kampaajalle, vaikka maksaisikin tai olisi itse täydellisyys.Mieheni ei myöskään määrää kuinka itseäni ehostan.Kyllä mieheni voi luottaa omaan harkintakykyyni pakkeloidessani naamaani.
      Meillä on niin, että molemmat kyllä vaatteensa valitsevat oman makunsa mukaan, mielipiteitä voi toki heittää ja toiselta kysyä. Kuitenkaan noin pinnallisilla asioilla ei elämässämme ole niin merkittävää sijaa. Muut arvot merkitsevät huomattavasti enemmän.
      Mutta kuten sanoit, jokainen hakee tasoistaan kumppania. Onnea teille, toivottavasti elämänne jatkuu tulevaisuudessakin yhtä harmoonisena ja tasokaana kuin tähänkkin saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe