Entisessä blogissa sain paljon valitusta siitä että menen liian isoilla hevosilla.
Onko sillä kauheasti väliä minkä kokoisella hevosella jos se ei ole liian pieni ja se kuuntelee mun avut hyvin? Haluisin mieli piteitä
Onko koolla väliä
9
<50
Vastaukset
- pieni1
Mikä sun blogin osoite on?
- poni-.-
Eipä sillä väliä, jos hevonen on liian iso. Toki jos hevonen on aivan liian iso*, on ratsastajan vaikea antaa oikeita apuja kun pohkeetkin tulee "väärään" paikkaan.
Tarkoitan siis vaikkapa joku 150cm ratsastaja ja 180cm hevonen. - Gik
Olenko liian pieni olen noin 149 cm pitkä ja heppa 160
- Pitkäko
Olenko liian pitkä 110cm Porille jos olen 148cm?
- nopenope
Et! Minä olen 170cm ja ratsastan aina välillä 120cm ponilla. Tietysti myös painosi vaikuttaa asiaan.
- Pitkäkö
Ponille
- Pitkäkö
Vastatkaa pliis!! Se säkä on noin mun rinnan kohalla
Ratsu on sopivan kokoinen jos sen selkä on suunnilleen hartioidesi tasalla.
Jos selkä on rinnan korkeudella, se on pieni, mutta sillä voi vielä ratsastaa jos poni on vahva ja/tai ratsastaja on kevyt.
Jos ponin selkä on suunnilleen vyötärön korkeudella, se on liian pieni eikä sillä ole enää järkevää ratsastaa vaikka poni jaksaisikin kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449051
- 785542
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384014- 543493
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543342Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273195- 432386
- 342002
- 2111764