Palsta puuttuu siltäkin
Taivassalo
14
255
Vastaukset
- moih
.....
- nostan
- onkin
Kunta
- 2015v
Taivassalo
- moih
Okei
- härpiti
On se kyllä hauska nimi toi Taivassalo. Lienee taivaallinen paikka asua. Tuppukylä kumminkin Vakka-Suomen pääkaupunki Laitilaan verrattuna.
- onkin
Uusikaupunki isompi vielä siitä kyllä
- jjkkjhh
....
- riittaajo
Ei kaikki pikkupaikat tarvitse omaa palstaa, palstoja on nytkin jo aivan liikaa!
- moih
Okei
- kymysys
Siis mikä paikka? Asuuko siellä sitten oikein ihmisiä. ..
- Merkittäväpaikka
Taivassalo on merkittävä kunta Suomen historian alkutaipaleelta Piispan istuinkin oli Taivassalossa. Se oli keskiajalla paljon tärkeämpi asia kuin nykyään.
Uudessakaupungissa ja vielä vähemmän Laitilassa ei ollut. Historiaa kirjoitetaan Taivassalosta ennen em kuntia. - nm1
Ok.
- bbjknjjjib
Up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686154- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46914Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714