Hei, mietein että mistä saisi shimanoon (nasci c 3000) varapuolia?
shimano varapuolat
8
365
Vastaukset
- nascic3000
Lapset nyt ei varmaa tiedäkkään, joku kunnon kalamies voi vastata sitten kun viestin keskustelun huomaa. Kiitoksia!
- turkuvesi
Morjesta,
Lähtisin kyslemään erikoisliikkeestä, joka myy Shimanoa. Jos sieltä ei löydy ottaisin yhteyttä normark:iin ja kysyisin sieltä.
Hyvässä lykyssä myös kyselyllä kalastusfoorumeiltakin voisi löytyä.
mullakin on yksi muovipuola 3000 etujarrulliseen shimanoon, mutta enpä osaa sanoa sopiiko ollenkaan.- nascic3000
Kiitos vinkistä! Täytyypi heti huomenissa soitella normarkiin ja muihin liikkeisiin. Varapuola siksi, että saa puolaa vaihtamalla paksumpaa/ohuempaa siimaa käyttöön.
- pienivinkki
Jos ei puolaa löydy, niin samalla hinnalla saa halvan varakelan.
- samaameiltä
Syksyllä saa varakeloja tarjoushintaan.
- Amulis
ite lähtisin rismaan vois hyvällä tuurilla löytyä ja hinta ei päätä huimaa oarikyhymystä kymppiä
- kukkakaalilamppu
Ottaisin kalastusliikkeen "testikelasta" joka on saman merkkineen ku se sun oma kela, se puola pois ja avot, siinä on varapuola parhaasta päästä. Ei kannata ees maksaa siitä, puola taskuun ja menoks
- Hhhhhjjj
Mistä saa puolan saa puolan 1000 koon sonoraan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512