Joskus tulee tajuttomia ujouskohtauksia, niin etten pysty pitämään pokkaa muiden ihmisten seurassa tai vaikka ihan vaan tuntemattomien lähettyvillä. Usein olen tällöin vähän väsyneempi, mutten aina. Tavallisesti taas olen vähän liiankin totinen ja surumielisen oloinen.
Päässä liikkuu asioita mitä sanoa, mutten saa niitä millään sanottua ja puhuessa ääni on tavallista matalampi, hiljaisempi ja katkeaakin välillä.
Joskus on kova työ pitää pokkaa ihan tuntemattomien ihmisten lähettyvillä. Ei tarvi naurattaa mikään erityinen asia, jo pelkästään siinä tilanteessa olo tai vaikka muiden ihmisten katselu.
Olen purskahtanutkin, onneksi harvoin, mutta kuitenkin, kun olen epäonnistunut pokan pitämisessä. Siinä onkin sitten työtä niellä häpeänsä.
Hävettää ihan hirveästi, vielä enemmän tuttujen seurassa. On siitä kyseltykin ja ihmetelty sitten, kun kerron miten asia on. Harva ymmärtää tälläisiä kohtauksia.
Tälläinen viestii varmaan muille myös minun olevan sellainen, joka ei ole paljonkaan muiden ihmisten kanssa tekemisissä, enkä siksi osaa olla normaalisti.
Pokan pitämättömyys
2
118
Vastaukset
- mitäväliijos
Molemmat repee silloin te välitätte toisistanne. Näin Mä näen sen
- avaavaansuusainavaan
Hyvä! sä. Sait tunnistettua ja tunnustettua asian. Olet tosi! pitkällä. Se tulee menemään ohi. Olen ollu samanlainen, ujostelin yms. Ikä tuo helppoutta. Nykyisin voin puhua kelle tahansa. Mua auttoi kylläkin usko Jeesukseen, Hänen rakkautensa mua kohtaan teki mut vahvaksi ja terveeksi olemaan samanvertainen muiden kanssa (ja jos kehtaan sanoa, niin vähän parempiki-koska en elä vain tätä maallista lihallista elämää varten) vaan taivaaseen olen menossa,ja Jeesuksen saan nähdä kasvoista kasvoihin. Hän on upea! Ei ole mielikuvitusta, voit kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999