Ameriikarraata se vasta...

kuusmetrrii

Sitä suapi vänkyttee mitä vaen, on se kuitennii se kunnon ameriikarraata se aato. Ei tutaja eikä täräjä jonnijjoutavvoo, jotta leegot tippuu yläleuvasta. Se on se kyyti mualiman paras ja sillä selevä.

7

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoilunKehitysmaa

Kirjoitus kertoo ihan kaiken aloittajan tasosta ja kokemuksesta autoilun saloihin, onnea.

• v8bensalutkutin

ameriikasta ei ole ikinä mitään hyvää tullu, luulevat vieläkin HD:a moottoripyöräksi ja jos jossakin kulkineessa 4 rengasta sattuu olemaan luulevat tekevänsä autoja...läskiä ja paskaa mäkkärin muodossa...

• jhnbb

Oletko mahdollisesti afrikkalainen maahanmuuttaja, kun kielitaitosi on noin surkeaa mongerrusta?

• karua_kertomaa

70-luvulla minulla oli Warre 353 farku autona täällä Suomessa. Kun olin reissussa Amerikassa, minulla oli vuokrassa sellainen paikallisesti tavallinen Pontiac. Rehellisesti sanottuna, Warrekin oli parempi auto ajaa maantiellä, kuin tuo Pontiac, tietenkin jos jättää huomioitta automaatin, ilmastoinnin ja sellaiset varusteluerot.

• eimahutalliin

Mahoton lahnaloota on kuusmetrii levee ja kymmenen pitkä?

• purejenkki

Niinpä. Yhdys-Väkivalloista ei ole tullut muuta hyvää kuin rocken-roll ja off ja viimeksi mainittukin sotateollisuuden kehittämänä Vietnamin tuhoamisen sivutuotteena.

• Ressukat

Kai se on raskasta jos ei pysty jenkkiä hommaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      179
      2996
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2576
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1783
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1479
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1161
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe