Sitä suapi vänkyttee mitä vaen, on se kuitennii se kunnon ameriikarraata se aato. Ei tutaja eikä täräjä jonnijjoutavvoo, jotta leegot tippuu yläleuvasta. Se on se kyyti mualiman paras ja sillä selevä.
Ameriikarraata se vasta...
7
114
Vastaukset
- autoilunKehitysmaa
Kirjoitus kertoo ihan kaiken aloittajan tasosta ja kokemuksesta autoilun saloihin, onnea.
- v8bensalutkutin
ameriikasta ei ole ikinä mitään hyvää tullu, luulevat vieläkin HD:a moottoripyöräksi ja jos jossakin kulkineessa 4 rengasta sattuu olemaan luulevat tekevänsä autoja...läskiä ja paskaa mäkkärin muodossa...
- jhnbb
Oletko mahdollisesti afrikkalainen maahanmuuttaja, kun kielitaitosi on noin surkeaa mongerrusta?
- karua_kertomaa
70-luvulla minulla oli Warre 353 farku autona täällä Suomessa. Kun olin reissussa Amerikassa, minulla oli vuokrassa sellainen paikallisesti tavallinen Pontiac. Rehellisesti sanottuna, Warrekin oli parempi auto ajaa maantiellä, kuin tuo Pontiac, tietenkin jos jättää huomioitta automaatin, ilmastoinnin ja sellaiset varusteluerot.
- eimahutalliin
Mahoton lahnaloota on kuusmetrii levee ja kymmenen pitkä?
- purejenkki
Niinpä. Yhdys-Väkivalloista ei ole tullut muuta hyvää kuin rocken-roll ja off ja viimeksi mainittukin sotateollisuuden kehittämänä Vietnamin tuhoamisen sivutuotteena.
- Ressukat
Kai se on raskasta jos ei pysty jenkkiä hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973