Sitä suapi vänkyttee mitä vaen, on se kuitennii se kunnon ameriikarraata se aato. Ei tutaja eikä täräjä jonnijjoutavvoo, jotta leegot tippuu yläleuvasta. Se on se kyyti mualiman paras ja sillä selevä.
Ameriikarraata se vasta...
7
71
Vastaukset
- autoilunKehitysmaa
Kirjoitus kertoo ihan kaiken aloittajan tasosta ja kokemuksesta autoilun saloihin, onnea.
- v8bensalutkutin
ameriikasta ei ole ikinä mitään hyvää tullu, luulevat vieläkin HD:a moottoripyöräksi ja jos jossakin kulkineessa 4 rengasta sattuu olemaan luulevat tekevänsä autoja...läskiä ja paskaa mäkkärin muodossa...
- jhnbb
Oletko mahdollisesti afrikkalainen maahanmuuttaja, kun kielitaitosi on noin surkeaa mongerrusta?
- karua_kertomaa
70-luvulla minulla oli Warre 353 farku autona täällä Suomessa. Kun olin reissussa Amerikassa, minulla oli vuokrassa sellainen paikallisesti tavallinen Pontiac. Rehellisesti sanottuna, Warrekin oli parempi auto ajaa maantiellä, kuin tuo Pontiac, tietenkin jos jättää huomioitta automaatin, ilmastoinnin ja sellaiset varusteluerot.
- eimahutalliin
Mahoton lahnaloota on kuusmetrii levee ja kymmenen pitkä?
- purejenkki
Niinpä. Yhdys-Väkivalloista ei ole tullut muuta hyvää kuin rocken-roll ja off ja viimeksi mainittukin sotateollisuuden kehittämänä Vietnamin tuhoamisen sivutuotteena.
- Ressukat
Kai se on raskasta jos ei pysty jenkkiä hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303491Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91548Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819