Itsesäälissä rypeminen

illanmietelauseettänään

ei vie sinua eteenpäin. Siispä unohda se. Onko se toiminut tähänkään asti? Saat vain tuhat samanlaista kohtaloa jaettavaksi. Kertooko joku menestyksen avaimet, ei, he ovat toisaalla toteuttamassa unelmiaan.

9

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiKuvittelet_

Että ryven itsesäälissä? Minkä vuoksi niin tekisin? Olen ollut aina valoisa luonne, positiivinen vaikeuksien ja hankaluuksienkin keskellä ja uskonut aina että asiat kääntyvät ajallaan parempaan.
      Ja niin on käynytkin.
      Mitä sinä tiedät minun unelmistani ja niiden toteutumusesta, mistä tiedät etten elä unelmaani parhaillaankin?
      Eihän ne koskaan sinua kiinnostaneet, sinua kiinnosti aina vain tämä negatiivisen viestinnän
      saattaminen eteenpäin.

• minävaanaattelen

Sama täällä en ryve missään...vain pohjamudissa joskus, mut se on niin pientä, niin pientä. Minulla on kyky nousta aallonharjalle ja sieltä näen kauas :).

Hänelle tänä aamuna sellaisia lämpöisiä tunteita, koska niitä on vielä jäljellä ja haluan että hänen viikonloppu on mukava. Minulla oli eilen työntäyteinen päivä ja sellainen on edessä tänäänkin. Mut hän hiipi mieleeni ja annoin pusun tyynylleni. Eiks' o hullua.

• syyttelytveke

mitä täälä ketään syyttää rypemisestä missään, paree kun hoitaa jokanen itte omat rypemisensä ja menee sinne missä niitä unelmia toteutetaan. aina ollut mystinen juttu tää että joillain on yöllä kummallinen mania syyttelyyn millon mistäkin-

• Nainenpohtiinäin

En usko että on olemassa menestyksen avaimia, jotka napataan kuin piirongin pöydältä. Älkää hakeko menestystä vaan ottakaa pieniä askelia sitä kohti, millaiseksi haluaisit tulla, millainen olla ja millaisia tunteita tuntea. Minä olen satavarma että asenne jo auttaa ja hyvänolon tunne lisääntyy. Älä ajattele mitä sinä saat ajattele myös muita.

• Eiollutmiete

vaan oli syytös.

• miksiuskotniin

että hän rypisi itsesäälissä. mistä olet saanut sellasen vaikutelman?

• Itsesäälissärypevä

Ei faktojen toteaminen ole itsesääliä vaan realismia. Mun kohdalle ei tullut ketään, ei ollut ystäviä, ei tullut onnistumisia missään asiassa. Jos on sanottu monta kertaa päin naamaa ett oon ruma, niin senhän täytyy olla totta. Mussa on liian paljon vikoja ulkokuoressa ja olen liian viallinen luonteeltanikin, ei ihme ettei kukaan munlaisen kummajaisen, friikin, kanssa halunnut olla tekemisissä. Kouluaikoinakin sanottiin ett pitääkö TUON tulla mukaan ja pitikö TUON pilata tämäkin päivä. Mun täytyy oikeastikin olla tosi karmea ja karsea otus, ei kai kukaan ihan huvin vuoksi lauo totuuksia ulkonäöstä päin naamaa. Jos mussa olisi jotain hyvää, niin kai mulla ystäviä olis. Nyt ei ole yhtäkään. Niin paljon tullut toisilta ihmisiltä takkiin ettei tee mieli edes yrittää tutustua uusiin ihmisiin. Eikä nyt ole edes mahdollisuuttakaan, omaishoitajuus vie kaiken ajan, ei pysty käymään missään. Oma elämä on mennyt vessanpöntöstä alas lopullisesti, kun jouduin uudestaan omaisen hoitajaksi. Kun tää joskus päättyy, ehkä kun mä sairastun tai hoidettava pääsee vihdoin hoivakotiin, niin kaikki on mun osalta myöhäistä. Mun peli on jo menetty, ei mulla ole mitään saumaa enää mihinkään. Enkä enää edes jaksa välittää mistään, en jaksa huolehtia omasta voinnista. Onneks ei ole väliä miltä näytän, tai miten pukeudun, rumasta ei kaunista saa millään tavalla. Multa lähti jopa hiuksiakin eli oli pientä pälvikaljua kun stressaannuin omaista hoitaessani. Onneks tukka kasvoi takas. Saa nähdä kaljuunnunko uudestaan toista omaista hoitaessani, ainakin unettomuutta on ollut samalla tavalla ja muisti on oireillut myös. Ehkä sairastun samaan kuin molemmat hoidettavani, sanoinkin yhdelle läheiselle ett mut voi sitten roudata jonkun hoivakodin pihaan ja sanoa ett pitäkää hyvänänne ja paeta paikalta :D.

• Mietaastäällä

Niin ja mun unelmat on kaatunut aikoja sitten. En ole vuosiin enää unelmoinut mistään. No, ehkä siitä ett joskus sais vaan olla, ei tarvitsisi jatkuvasti olla hoitaja, huolehtia jokaisesta asiasta toisen puolesta. Sais vaan nukkua koko päivän,ei tarttis tehdä yhtään mitään, jos ei halua. Mulla käy kateeks yks entinen tuttava, joka pääsi eläkkeelle jo alle 50v. Mä olisin niin valmis eläkkeelle, mulla ei ole mitään mahiksia enää päästä mihinkään töihinkään, mutt ikää ei ole tarpeeks ja masennuksen takia ei enää eläkkeelle päästetä. On se niin epistä.

• MonikulttuuriNainen

Ottakaa suomalaiset oppia Latinokulttuurista ja Afrikasta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2959
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2787
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2433
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2071
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2004
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1770
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1672
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1530
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1453
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26