Toivon kaikilla 60 yli on jatkossa hyvä nuoruus.

att2

Sisältö on otsikossa.

17

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-kk

      No mikä ettei,joululaulun sanoin, vanhakin nyt nuortuu.

      • de-meter

        Kuulostaa yhtä uskomattomalta kuin julkkisterapeutin vakuuttelu "Ei ole koskaan liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus".
        No. Eikös se aika hoida tuonkin asian kun sanotaan, että aika kultaa muistot ?


      • akkapahus

        Eli uusi onnellinen lapsuus dementiaosaston aidatussa tilassa, jottei nuortuneet eksy omille teilleen. Kultaiskohan aika muistotkin?


    • Ikäisensä-komea

      Noo, eipä tässä ole saanut kiinni edes vanhuuden alusta, sama källi kuin 16 - 20 ikäisenä tässä kävelee.
      Vasta vaiheessa jos joutuu turvautumaan rollaattoriin, täytyy alkaa myöntää tappiota elämälleen. Mutta eihän sen tarvitse vaikuttaa yläpäähän. Alapää pelatkoon vanhalla muistilla, jos pelaa enää?

      • Ajankulun mittarina ihmisillä on ikä ja elämän mittana syntymä - kuolema. Nuoruus on välivaihe, johon kiteytyy niin paljon, nyt on uudet nuoret - me entisiä nuoria........


      • KuuLo.pelaa.yhä

        Täytyypä kilauttaa entisten nuorten sävellahjaan...pisti vaan miettimään oliko omassa nuoruudessa, 60 luvulla, Sävellahjaa vielä? Ehkä ei. Joku Lista ohjelma oli ja muistan elämäni tappiin, että joku helevetin Iltatuulen viesti pysyi kärjessä ties kuinka kauan. Jo niiltä ajoilta on perua, että meikästä tuli valikoiva kanavien, ohjelmien ja musiikin suhteen, ettei jotain tiettyä kappaletta tarvitse kuunnella hulluuden partaalle. Myöhemmin omilla laitteilla ja levy ja kasetti ja cd kokoelmilla sai nauttia omista mieltymyksistään eikä tarvinnut soittaa levyjä puhki asti.
        Nythän on helppoa kun vaan avaa Youtuben ja valikoi, eikä tarvitse työntää kolikoita "jukeboxin" sisälle.


    • Viatonsivullinen

      Täytyy sanoa että veit sanat suustani att2 niin käy harvoin, on niin sanotusti jauhot suussa. Tuli tenkkapoo, vedit maton alta ja korjasit potin. Jäin kun nalli
      kalliolle, tai kun hattu kannonpäähän!

    • uralt

      Tarkoittiko aloittaja dementiaa, kun muut asiat katoavat muistista ja uusi nuoruus palaa? Minä voisin kyllä elää jatkossakin todellisuudessa. Luulisin....

      • ent.siivoojaparka

        Minulle nuoruuskin on todellisuutta. Sepä se vasta todellisuutta onkin. Ilman lapsuuttamme ja nuoruuttamme me ei oltaisiin me. Ei niitä voi karistaa itsestään koskaan, ellei nyt sitten joku kopsauta päähän ja käy niinkuin käy niinkuin miehelle ilman menneisyyttä.


    • Viatonsivullinen

      Ei koskaan liian myöhäistä saada onnellinen nuoruus. Osittain lainattu Ben Furmanilta. Niin mehän olemme vielä nuoria, aivan oikein. Ei kai vanhoja ole
      olemassakaan, he ovat jo kuolleet ajat sitten, satavuotta sitten...

      • samaa.uudestaan

        Tuo sanottiin jo. Miks sä matkit.


      • ent.siivoojaparka
        samaa.uudestaan kirjoitti:

        Tuo sanottiin jo. Miks sä matkit.

        Edellisessä sitaatissa luki kylläkin "lapsuus" eikä "nuoruus".
        Siinä vähän sitä saivartelua, kun sitä kuitenkin jo odottelit.


      • huono.päiväkö
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Edellisessä sitaatissa luki kylläkin "lapsuus" eikä "nuoruus".
        Siinä vähän sitä saivartelua, kun sitä kuitenkin jo odottelit.

        Mikäs sua vaivaa kun oot noin kireä.


      • ent.siivoojaparka
        huono.päiväkö kirjoitti:

        Mikäs sua vaivaa kun oot noin kireä.

        Kireä? Näkisitpä naamani... En vaan harrasta hymiöitä koskaan.


    • Ikäeipaina

      Näin ko. iän korvalla voin sanoa, että yhä nuoremmat täyttävät 60 vuotta.

      • ent.siivoojaparka

        Ihminenhän on nuori niin kauan kun ikä ei ylitä painoa.


      • Kutakuinkintasoissa

        Vai pitäisikö tässä kohdassa sanoa, että kun paino ei ylitä ikää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe