Tein positiivisen testin viikko sitten jakuukautiset myöhässä 2 vko, eli olen aikalähellä rv 6 0. Nyt aamulla vessassa käydessä tuli pyyhkiessä vähän veristä vuotoa ja nyt jännittää että meneekö kesken :/ onko ketään joka voisi mieltäni rauhoittaa ja kertoa jos omalla kohdallaan on kaikki silti mennyt hyvin?
Kaks isompaa lasta jo ennestään, joiden raskaudet sujuivat ongelmitta.
Nyt jännittää...
3
53
Vastaukset
- Malipa
Moikka!
Mun kaverilla (28v) nuorimmaista odottaessa tuli ns valemenkat. Muuten niinku normimenkat mutta vuoto oli niukempaa eikä tullu hyytymiä. Hänelle tämä oli viides raskaus, muissa raskauksissa menkat jäivät pois.
Kerro miten kävi ☺- Hyrrä84
Lisäksi on tällähetkellä lieviltä menkkakivuilta tuntuvaa kipua. Niiden todellisuudesta en tiedä, johtuuko vain jännityksestä ja pelosta. Ja kohdussa olevien myomien vaikutusta keskenmenoriskiin en tiedä. Ilmottelen ku selvii miten käy
- Hyrrä84
Nyt on vuoto lakannut kokonaan. Neuvolassa olivat sitä mieltä, että kuulostaa ihan normaalilta ja varattiin nla aika, joka on 9.4.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705737Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274797Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1772387
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1772045- 172036
- 1031491
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771048