Siivosin viime kesänä sukulaisten kanssa taloa, jossa on kuollut eräs ihminen. Talossa on siis pieni sauna, jossa kävin isosiskoni kanssa. Laitoimme sinne valot ja siskoni otti saunasta kuvan. Tuossa kuvassa oli selvästi jokin vaalea hahmo, joka ei mielestämme johtunut heijastuksesta. Lisäkin valot räpsyivät hetken ja minulla ainakin oli levoton olo. Lopulta lähdimme pois. Tilanne vaivaa minua edelleen ja jotenkin haluaisin käydä siellä uudestaan ( vissin vähän seikkailunhaluinen ).
Okei, seuraava tarina on vielä jännittävempi. Meillä on kesämökki järven rannalla eli oikeastaan täydellisesllä paikalla... vai onko kuitenkaan. Vanhempani ovat kertoneet, että siinä samassa paikkaa on kerran ollut talo, jossa eräs perhe on kuollut. Tuo talo paloi sen jälkeen ja vanhempani rakensivat siihen mökin. Pari vuotta sitten näin kukkapenkissä lapsen jalanjäljen. En usko, että kukaan naapurinlapsi on käynyt astumassa kukkapenkkiin sen jälkeen, kun kuulin tästä kuolleesta perheestä. Jännittävin asia tapahtui kuitenkin keskikesällä, jolloin olin vanhempieni kanssa yötä mökissä. Olimme laittamassa nukkumaan, kun kuulimme aivanko lapsen puhetta. Hyi ja tuon jälkeen piti saada unen päästä kiinni.
Tässä pari kummitustarinaa
5
<50
Vastaukset
- naapurinteppo
Kummitus tarinanii. Olin viime kesänä mökillä. Ja en saanut unta ja muutenkin oli jotenkin oudon levoton olo.. Ajattelin että vetäsempä tumppuun niin ehkä se rentouttaa. Laitoin käden boksereihin ja yhtä äkkiä valkoinen kaapu päällä oleva kummitus otti multa poskeen..!!
- uskoo.ken
Sukulaiseni kävi isäni synnyin kodissa oli nähnyt Vanhan miehen talossa itse en usko noita juttuja
Ei näitä varmaan uskotakaan, jos ei ole itse kokenut. Nuo jutut mitä mie olen kokenut voivat olla myös sattumaa.
- Moimoikkamoimoi
Hei
Miksi et kävisi uudelleen? Jos se on myyty, ota yhteys... Outoa... Yritin kirjoittaa että ota yhteys nykyiseen omistajaan, niin tämä iPadin korjaustoiminto kirjoitti: ota yhteys,Mira... Jaa, oletkos Mira ;) no onpas outoa. Kummitus kirjoitti?
Niin eli käy ihmeessä tsekkaamassa paikat.
Sitten se toišen juttusi kysymys... Joo, tota... Ei on täydellinen paikka jörgenrannalla. Paraspaikka on merenrannalla päiväntasaajan korkeudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011