Voikku -03 automaattilaatikko

vedoton

Olisko kellään valistunutta arvausta/tietoa mikä voisi olla laatikossa vikana. Suoraan ajossa veto lakannut ilman minkäänlaista ennakko-oiretta. Tämän jälkeen auto ei ole liikkunut eteen eikä taakse.
Laatikossa on öljyä ja vaihdevipu liikkuu normaalisti muttei vaikuta edes moottorin käyntiin millään lailla. Ajettu 180 tkm, laatikkoon tiettävästi vaihdettu öljyt 30 tkm sitten
Auto on -03 2,4. Onko tietoa käykö 3,3 laatikosta tarvittaessa sisuskalut, solenoidiboxi tai tietokone tähän malliin

6

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä meni planeettapyörä n.200 tkm. Suoraan ajosta heitti vaihteen ns. vapaalle ja eikun pajalle. Uusittiin planeettapyörä, venttiililohko ja kaikki laakerit. Hintaa tuli n 3000e, mutta ajo jatkuu ja remontti onnistui täydellisesti asiantuntevassa korjaamossa.

• vedoton

Voisiko wumpscut kertoa hajoamisesta? Edelsikö minkälaisia oireita, nykimistä ääntä tms.

• Ei mitään muuta kuin vilkutteli moottorin vikavaloa ja poiki kerrasta. korjautettu asiantuntevassa liikkeessä ja kaikki ok.

• aatuvelipuolikuu

Vaihteiston öljypumppu vois olla hajonnu.

• Voihan siitä olla turpiini menny, mutta mihi???

• GrandKÅ

Mulla meni Grandissa 2.8 CRD vm.2005 laatikko samanlailla. Vikana oli laatikon pääakselin murtuminen. Murtui poikki, ei voinut korjata km laatikolla 181 tuhatta. Oireena oli " ehkä " ravistus 80 km/h nopeudessa. Auto huollettu ohjeiden mukaisesti ja laatikko öljyt vaihdettu 155 tuhannen kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe