Onko jämpän syötävä kalliiseen hintaan mantelikalaa ja kanapataa epämääräisillä salaattisotkuilla kalliiseen hintaan. Kävi Porissa ja söin lounaan joka maksoi 7,50 e ja siinä oli todella hyvä salaattipöytä ja 4 eri lajia hyvin valmistettua ja maukasta lämmntä ruokaa. Nämä lounaspaikat Jämpällä ihan jännittää mitä sotkua kulloinkin saa ja hinta on kuitenkin aika kallis.
Ja toinen asia mikä hiertää, on paikallisen K-kaupan hinnat. Aivan pöyristyttäviä.Sääliksi käy nitä jotka eivät omalla autolla voi käydä muualla kaupassa, vaan on pakko ostaa paikallisesta ns, ryöstöhinnan ruokatavaroita.
Lounasruoan laatu ja hinta
11
97
Vastaukset
- Laskitko
Oletkos laskenut minkäkokoinen ruokasäkin pitää olla, jotta pääsee edes omilleen bensojen kanssa? Voin kertoa, että aikamoinen.
- tukijussinmullit
Ei kai kepulainen tukijulli muuta tarvi makkaraa ja paljon kaljaa....
- mukitussinjullit
Kysymys kuuluu mikset sinäkin alkaisi tukijulliksi? Eikö työttömälle makkara maistu vai?
- maatiaistuet_juoksee
Hyvä piereskellä kattoon ja tarkkailla lumien sulamista tukijullilla.
- ja_hyvin_pieree
Kaalisoppaa ja leipää se venäläinenkin syö.
- diudouöö
Hinta laatu suhde ! Itse paikat missä jämijärvellä olen syönyt...ruoka on hyvää ja palvelu myös, sekä ruokalista perusruokaa mutta silti vaihtelevaa.;) Kyllä hyvästä lounaasta maksaa !
- timppaaaä
Ruoka jossa käytetään hyviä raaka aineita maksaa ja tietty kate pitää olla mikä näkyy hinnassa. Tietty mielipide kysymyksiä ruuatki ja mitä on totuttu syömään mutta kyllä välillä on hyviäkin lounaspaikkoja, vaikkei niitä montaa olekkaan siellä.
- entinenasuki1
Juu kyllä on muuten kallis kauppa eikä oo valikoima kummoinen edes.
- Käynyt
Käykääpä Kompin K.ssa huomaatte missä on kallista :(
- Tokihan.Porissa
voi käydä lounasaikaan syömässä.
Eikä matka maksa Jämpältä Poriin mitään...- sahtiako
jämijärviläiset tyhmiä ja ämmät levee per.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944