No niin nyt kävi niin että Vectraa ajaessa kuului lievä pamaus ja luulin että rengas meni mutta ei mitään,ainoastaan jarrut menivät jumiin äkillisesti,hetken päästä tilanne parani mutta en tiedä uskallanko ajaa sillä.Mikähän on vikana? Olisiko pakkasella oma syynsä siihen?
Vectra jumissa
3
118
Vastaukset
- Olisiko
syytä vaihtaa jarrupalat..
- exvectra
Melko varmaan takaa käsijarrukengästä lähti kitkapinta irti ja kiilautui rummun väliin. Itsellä kävi sama juttu vm-97 vectrassa. Takajarruina oli siinä levyjarrut käyttöjarruna ja levyn sisällä rumpu jossa on käsijarrukengät.
Itse en ainakaan paljoa ajelisi ennen kuin on korjattu. Auto ilmaan ja kokeile mikä pyörä jumittaa ja jos on takajarru jumissa niin molemmile puolille uudet käsijarrukengat ja jarrupalat. Tarvittaessa myös käsijarruvaijerit ja jarrulevyt/rummut. Vaijerit kannattaa vaihtaa jos on vähänkin vikaa. Ne jumittaa helposti käsijarrun päälle pakkasella jos pääsee vesi vaijerin sisälle.- exvectra
.... jos ei työkalut pysy käsissä niin ehdottomasti korjaamolle. Ainakin vaijereiden vaihto on vähän kelju homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889