No niin nyt kävi niin että Vectraa ajaessa kuului lievä pamaus ja luulin että rengas meni mutta ei mitään,ainoastaan jarrut menivät jumiin äkillisesti,hetken päästä tilanne parani mutta en tiedä uskallanko ajaa sillä.Mikähän on vikana? Olisiko pakkasella oma syynsä siihen?
Vectra jumissa
3
126
Vastaukset
- Olisiko
syytä vaihtaa jarrupalat..
- exvectra
Melko varmaan takaa käsijarrukengästä lähti kitkapinta irti ja kiilautui rummun väliin. Itsellä kävi sama juttu vm-97 vectrassa. Takajarruina oli siinä levyjarrut käyttöjarruna ja levyn sisällä rumpu jossa on käsijarrukengät.
Itse en ainakaan paljoa ajelisi ennen kuin on korjattu. Auto ilmaan ja kokeile mikä pyörä jumittaa ja jos on takajarru jumissa niin molemmile puolille uudet käsijarrukengat ja jarrupalat. Tarvittaessa myös käsijarruvaijerit ja jarrulevyt/rummut. Vaijerit kannattaa vaihtaa jos on vähänkin vikaa. Ne jumittaa helposti käsijarrun päälle pakkasella jos pääsee vesi vaijerin sisälle.- exvectra
.... jos ei työkalut pysy käsissä niin ehdottomasti korjaamolle. Ainakin vaijereiden vaihto on vähän kelju homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791