No niin nyt kävi niin että Vectraa ajaessa kuului lievä pamaus ja luulin että rengas meni mutta ei mitään,ainoastaan jarrut menivät jumiin äkillisesti,hetken päästä tilanne parani mutta en tiedä uskallanko ajaa sillä.Mikähän on vikana? Olisiko pakkasella oma syynsä siihen?
Vectra jumissa
3
124
Vastaukset
- Olisiko
syytä vaihtaa jarrupalat..
- exvectra
Melko varmaan takaa käsijarrukengästä lähti kitkapinta irti ja kiilautui rummun väliin. Itsellä kävi sama juttu vm-97 vectrassa. Takajarruina oli siinä levyjarrut käyttöjarruna ja levyn sisällä rumpu jossa on käsijarrukengät.
Itse en ainakaan paljoa ajelisi ennen kuin on korjattu. Auto ilmaan ja kokeile mikä pyörä jumittaa ja jos on takajarru jumissa niin molemmile puolille uudet käsijarrukengat ja jarrupalat. Tarvittaessa myös käsijarruvaijerit ja jarrulevyt/rummut. Vaijerit kannattaa vaihtaa jos on vähänkin vikaa. Ne jumittaa helposti käsijarrun päälle pakkasella jos pääsee vesi vaijerin sisälle.- exvectra
.... jos ei työkalut pysy käsissä niin ehdottomasti korjaamolle. Ainakin vaijereiden vaihto on vähän kelju homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818