Hei! Elikkäs milloin mahdollinen raskaus näkyy verikokeessa? Kävin labratutkimuksissa infektion ja muiden oireiden vuoksi ja samalla otettiin raskaustesti.. raskaustestin tulos oli negatiivinen. Testi tehtiin noin viikko ennen odotettua kuukautisten alkamispäivää. Näyttääkö verikoe jo mahdollisen raskauden tässä vaiheessa? Ehkäisyn jätin noin 4kk sitten eikä mitään sen jälkeen, nyt on ollut kuitenkin selvästi raskauteen liittyviä oireita.. Tiedoista kiitollinen!
milloin raskaus näkyy testissä..
3
1558
Vastaukset
- Enkelin äiti
Raskaus näkyy verikokeessa samalla lailla kuin pissanäytteessä eli aikaisintaan samana päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa, ei yhtään aikaisemmin. Näin sanoi oma gyne mulle kuukausi sitten, kun tarkistin saman asian häneltä.
Toivotaan, että olet raskaana ja samaa toivon itsellenikin, tämä viikko on ollut ovisviikko ja kovasti ollaan taas yritetty.
-Enkelin äiti-- mio
Verikokeessa näkyy noin viikkoa ennen kuin menkat jää pois!!!
näin minulle on sanottu ja tiedän sen myös itsekkin kun hoitoalalla työskentelen!! - ..........
mio kirjoitti:
Verikokeessa näkyy noin viikkoa ennen kuin menkat jää pois!!!
näin minulle on sanottu ja tiedän sen myös itsekkin kun hoitoalalla työskentelen!!kyllä raskauden pitäisi näkyä jo ennen normaalia menkkojen alkamis päivää... mutta itse tein testin vasta kk päästä! jos toivoo liikaa,tai pelkää olevansa raskaana menkat voi myöhästellä senkin takia... yrittäkää rauhallisesti... älkää odottako liikaa menkkojen alkua... tulipa juuri mieleen että nyt on jo itsellä joitakin päiviä myöhässä.... toista lasta odotellaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699