Kuinka kauan saa yhtämittaisesti lomailla Thaimaassa?
Kuinka kauan?
2
142
Vastaukset
- urputi_urputi
Kalenterivuoden aikana alle puoli vuotta (= Suomessa pitää olla puoli vuotta plus yksi päivä). Jos siis meinaat "nauttia" suomalaisesta sosiaaliturvasta jne. Tämä on syy miksi eläkeläiset viettävät vain talven Kyproksella tai Espanjassa ja palaavat. Toki jos järjestää elämänsä ilman niitä riippakiviä ja kannustinloukkuja pärjää ilman koko suomalaisuuttakin jolloin voimaan astuvat enää vain Thaimaan omat rajoitukset.
KELA, verottaja, ulkoministeriö ja suurlähetystö auttavat lisää. Siinä ei tarvitse rikkoa mitään lakejakaan joten tyhmää on enää Suomessa nököttää ja kuunnella urpojen nillitystä jos yhtään kiinnostaa lähteä ja on mahdollisuus. - Haddivaddi1500
30 päivää ilman viisumia per kerta. Puolen vuoden aikana saa olla yhteensä 90 päivää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565