ensimmäinen selkouni

nukkuja

Näin viime yönä oudo unen jossa pystyin ohjailemaan itseäni. Uni alkoi niin että kävelin jossain kadulla ja minulla oli joku nappi juttu kädessä. Sitku huomasin sen niin painoin sitä ja aika alkoi mennä nopeasti eteenpäin. painoin uudestaan napista aika meni taas normaalisti. Sen jälkeen hyppäsin ilmaan sitten huomasin olevani ilmassa. Yritin lentää eteenpäin ja onnistuin siinä. Lensin jonnekkin kauppakeskukseen. Kauppakeskuksesta löysin yhden kaverini. Me lähettiin pois kauppakeskuksesta käski kaverini mennä autoon. Sitten taas lensin ja auto seurasi perässä. Olin lentänyt hetken yritin laskeutua mutta se oikein onnistunut mitenkään malli suorituksena. Lensin suoraan naamalleni ja auto tippui mun päälleni. sitten menin auton läpi jotta pääsin auton alta pois. Sitten huomasin että kaverini oli kuollut. Hetken päästää kaverin tuli joistan. Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hetken päästä näin paloauton menevän jossain tiellä ja käskin kaveriani katsomaan sitä. Sain jotenkin paloauton heittämään voltin. Sitten olin jossain paloasemalla ja kaverini oli hävinnyt. Näin jonkun tyypin liukuvan putkea pitkin alas. Päätin kokeilla kääntää tyypin ylös alaisin. Se osui suoraan pääedellä lattiaan. Sitten jatkoin sitä samaa hetken. Sen jälkeen heräsin

Oliko toi normaali uni vai selkouni

2

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun-täytät

      13 v, niin et näe enää tuollaisia juttuja...

    • epekepe314

      minusta kuulostaa että selkouni on ollut hetkittäin läsnä, mutta osittain tavallista unta.

      aiempi kommentoija ei näe selkounia, eikä tiedä niistä. kommentista päätellen.
      kokemukseni mukaan (vain yksi kohtalotovero koko 41v ajalta) hyvin harvat näkevät selkounia, ja yleensä ottaen niihin ei uskota kokemusten puutteen vuoksi.
      se, että 100 ihmistä ei näe ja yksi näkee ei tarkoita että 100 ihmistä olisi oikeassa..
      jatka vain. niin teki myös mm edison ja dali.
      voi heitä hulluiksikin syyttää, mutta rikkaiksi hulluiksi :)

      kannattaa myös vilkaista kasaarisanakirjaa ja castanedan tuotoksia. myös tiibetin buddhalaisilla on asiasta kerrottavaa kuolleiden kirjassaan.
      mutta ei vielä 12 vuotiaana. saattaa mennä unet nimittäin kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe