Kun googlettaa esinahan tulehdukset, nousee esiin oire, joka usein sivuutetaan kovemmat selitykset vaikkapa hiivatulehdus mielessä, . Tarkoitan sitä, että tihkuva virtsakin voi aiheuttaa sierettymistä jälkiseurauksineen.
Minulla syypuolella on niin vähäistä tikumista lähinnä pissalla käynnin jälkeen, etten sitä juuri huomannut.Lääkitsin ärtynyttä esinahkaa vaikka millä ja ihmettelin kun apua ei löytynyt mistään. Bepanthen, Ceridal, Canesten ja Novalan pikemminkin ärsyttivät kuin auttoivat.
Viimeisenä keinona olen nyt vain tyytynyt terskan pesaisuun pissareissun jälkeen. esinahan reuna on kuroutunut ahtaaksi ja muuttunut valkokirjavaksi. Sormin tunnusellen reuna on kova, se on selvästi erilainen kuin ennen. Urologille meno on ainoa järkevä ratkaisu mutta minulla sen homman tiellä on ylivoimainen este. Kirjoitan lähinnä paineita purkaakseni ja mahdollisia kohtalotovereita varoittaakseni.
Esinahka ärtynyt
4
3898
Vastaukset
- Sikapoikalalli
Aikamoista teillä. Itse opin kullini pesun yli 30 v. Naiset pesevät jokaisen virtsaamisen jälkeen. Mies ei. Kun pesee niin puhtaana pysyy. Mistäköhän syystä juutalaiset leikkaavat nahkansa pois?
Hiivatulehdus voi olla naisesta peräisin, niillä kun niitä on niin paljon.
Toiset ovat paljon herkempiä bakteereille. Vastoin lääkärien ohjeita, jotka neuvovat käyttää mitä kaikenlaisia alkoholipitoisia puhdistajaa, niin nykyihminen tarvitsee bakteerien sietokykyjä lisää, eli pitää peseytyä vähemmän. Olemme niin herkkiä, että emme edes siedä luontoa.- esteellinen
Olen minäkin aina pitänyt puhtaudesta huolta. Saippua normaalipesussa ja jos pieni tulehdus sattuu,Bepanthen-voidetta. Nyt ei auta mikään.
Seksitauti tämä ei ole kun ei seksiäkään ole ollut vuosiin. - pöljälääne
Saippua kun saattaa olla se joka aiheuttaa tulehduksen. pelkkä vesi pitäisi riittää pesuun.
- lskdkasöa
Joku tulehdus tuohon on nyt iskeny, jos ei parane, koko nahka kuroutuu umpeen.. ja voi se kuroutua tuo tulehduksen jälkitilana muutenkin ja siihen auttaa siinä kohtaa vain puukko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782