Meille on siis kesällä tulossa vaalea amerikan cockerspanieli.
Meillä on jo yksi musta cockeri jonka nimi on Dako (=rakastettu) ja vieläkin se kuulostaa kivalta :)
Listalla on jo jonkin verran nimiä mutta ainahan on kiva saada lisää ehdotuksia :3
Listalla olevat nimet:
Silver
Tito
Milo
Rico
Podi
Lucky
Bali
Kinto
Balto
Pinto
---------
Laittakaa vaikka tuttujenne tai omien koirienne nimiä, tai muuten vaan kivoja uroskoiran nimiä :3333
Uros koiralle nimi?
18
239
Vastaukset
- 6plus18
Rico kuulostaa aika hyvältä Dakon kanssa.
Meillä oli aikoinaan Dali-niminen ajokoira kotona. - Koirienvihaaja
Nuo nimethän ovat mielikuvituksettomia ja liian yleisiä. Tässäpä pari vähän parempaa ja kuvaavampaa nimeä...
Adolf Hitler
Josif Stalin
Benito Mussolin
Mao Zedong
Kim Jong-Un
Kim Jong-Il
Kim Il-Sung
Fidel Castro
Ho-Chi Minh
Francisco Franco
Vlad III
Vladimir Putin
Päivi Räsänen
Darth Vader
Lucifer
Voldemort
Hades
Palpatine
Iivana IV julma
Hannibal Lecter
Josef Mengele
Saddam Hussein
Osama bin Laden
Muammar Gaddafi
Mohandas (A.K.A Mahatma) Gandhi ("never trust Gandhi")- dh-hautaan
Dog haterin lempinimiä. Kuvastavat hyvin persoonallisuuttasi!
- Koirienvihaaja
dh-hautaan kirjoitti:
Dog haterin lempinimiä. Kuvastavat hyvin persoonallisuuttasi!
No hei, onhan tuossa alkuperäisessä listassa Jugoslavian diktaattori Josip Tito joten miksei esimerkiksi Päivi Räsänen käy?
- missäonjosip
Harhojako näet, minä näen vain Titon, en Josip Titoa.
- Dh-hautaan
Yllätys että doghaterilla pyörii tuollaset nimet mielessä. Hirveä yllätys.
- Koirienvihaaja
Dh-hautaan kirjoitti:
Yllätys että doghaterilla pyörii tuollaset nimet mielessä. Hirveä yllätys.
Onko siinä jotakin vikaa jos tykkää poliittisesta historiasta, kirjoista ja elokuvista? Muutenkin lemmikeille usein annetaan nimiä juuri kuuluisien nerojen, johtajien, diktaattorien, fiktiivisten hahmojen ja anarkistien mukaan. Haeppa vaikka "Stalin the cat" tai "Gandhi the dog".
- dh-eläinrääkkääjä
Kyllä sinussa on vikaa kun niin kostut kaikelle sairaalle.
- Srslyuyuyt
Postaat listan diktaattorien nimistä topiciin, jossa kysytään nimeä sen lajin edustajalle, jonka nimi on yleensä "Remu" tai "Peni". Ja sitten draamaat kuin 15-kesäinen draq siitä, kun popula ei tykkää :::DDD
P.S. Säästäisit edes ilmiselvästi nuoret aloittajat tuolta vammaukseltasi, ei niitä jaksaisi muutkaan päivästä toiseen lukea -.-'''' - Koirienvihaaja
Srslyuyuyt kirjoitti:
Postaat listan diktaattorien nimistä topiciin, jossa kysytään nimeä sen lajin edustajalle, jonka nimi on yleensä "Remu" tai "Peni". Ja sitten draamaat kuin 15-kesäinen draq siitä, kun popula ei tykkää :::DDD
P.S. Säästäisit edes ilmiselvästi nuoret aloittajat tuolta vammaukseltasi, ei niitä jaksaisi muutkaan päivästä toiseen lukea -.-''''Kerroin vain hyviä nimiä. Itse voisin hyvinkin antaa lemmikilleni nimeksi jonkin aasialaisen hallitsijan tai poliitikon nimen. Kuvittele nyt esimerkiksi koira nimeltä Mao, Putin tai Gandhi. Vähänkö olisi sopiva.
- hhtoiop
Putin on hyvä nimi.
- no--name
Älä anna nimee ollenkaan...vihellät vain koiralle!
- Hupsistahei
"Etku", "Faksi" tai "Kunnon"
- malminkaviot
ressu on hyvä tai dingo, pongo
- Sara0101
Spix
- h.h.h
Max
Morris
Hani
Vili
Dani
Jami
Jaro
Jero
Reko
Turo
Valto
Bob
Jeri
Jero
Kamu
Luru
Remu
"Räkytyx" voisi olla hyvä nimi.
- koiranimi
zero, faxe, cristopher
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395