voiko joku auttaa:(

apuaa

Olenko raskaana kun koko ajan on ihan hirvee nälkä, alamaha kipee, on joskus huono olo, väsyttää, pää kipeänä joka päivää * se voi johtua migreenistä*, kuukautiset on kestänny nytten 3-4 päivää pitäis kestää 6-8 päivää ja mulla on kuukautiset vuotaa todella vähän en usko että on kuukautis vuoto ja maha kasvannu vähä mut ei paljon. olen harrastanut seksiä yhen pojan kaa ja se on laukennu mun pimpin lähelle ja ehkä sisälle? Mutsi kysy multa en muista päivä se oli nii se kysy et olenko raskaana ku söin aika omituisti. Mua pelottaa:( Olen 15v tyttö

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teetesti

      Ei kukaan täällä voi sanoa oletko raskaana vai et, vain testi kertoo sen.
      Citymarketista saa Pregcheck-nimisen testin, paketti maksaa oliko 2,5e ja siinä on kaksi liuskaa.

    • wercd

      Haet sen testin, apteekista, kaupasta, joistakin kioskeistakin saa. Sillä se selviää, kun me ei täällä palstoilla voida tämmösissä auttaa.

    • fihoghi

      Hae tyttö testi vaikka apteekista, siellä sinua autetaan ja kerrotaan miten se testi tehdään oikein. Jos olet raskaana, kerro siitä äidillesi, hän auttaa sinua eteenpäin asiassa.

      • apuaa

        Mulla on nyt huono olo:( ja en oo vielä tehnyt testiä.


    • ehkäisy

      Seksin aikana siittiöitä pääsee emättimeen laukeaminen muualle ei siis toimi ehkäisynä. Mikäli seksin olet aloittanut suosittelen hakemaan terkkarilta ehkäisypillerit tai käyttämään kondomia. Käy kuitenkin ensin apteekista ostamassa testi ja kerro äidillesi mikäli tulos on positiivinen.

      • apuaa

        Mie käyn ostaan apteekista sen testin jos on positiivinen niin kerron äitille. Pelottaa hieman:O voiko raskauden aikana tulla kuukautisia?


      • apuaa

        Pystyykö Anttilasta ostaa sen testin ku mie sain lahjakortin sinne?


    • uusavutonko

      mistä me netti ihmiset sun raskaus voidaan tietää? paras on mennä terveysasemalle niitä vastauksia hakemaan! Haloo mikä sulla on ku täältä kyselet vastauksia, tuskimpa selvännäkijöitä ollaan...parhaimman ja luotettavimman vastauksen saat menemällä laporatoorioon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe