Olenko raskaana kun koko ajan on ihan hirvee nälkä, alamaha kipee, on joskus huono olo, väsyttää, pää kipeänä joka päivää * se voi johtua migreenistä*, kuukautiset on kestänny nytten 3-4 päivää pitäis kestää 6-8 päivää ja mulla on kuukautiset vuotaa todella vähän en usko että on kuukautis vuoto ja maha kasvannu vähä mut ei paljon. olen harrastanut seksiä yhen pojan kaa ja se on laukennu mun pimpin lähelle ja ehkä sisälle? Mutsi kysy multa en muista päivä se oli nii se kysy et olenko raskaana ku söin aika omituisti. Mua pelottaa:( Olen 15v tyttö
voiko joku auttaa:(
8
141
Vastaukset
- teetesti
Ei kukaan täällä voi sanoa oletko raskaana vai et, vain testi kertoo sen.
Citymarketista saa Pregcheck-nimisen testin, paketti maksaa oliko 2,5e ja siinä on kaksi liuskaa. - wercd
Haet sen testin, apteekista, kaupasta, joistakin kioskeistakin saa. Sillä se selviää, kun me ei täällä palstoilla voida tämmösissä auttaa.
- fihoghi
Hae tyttö testi vaikka apteekista, siellä sinua autetaan ja kerrotaan miten se testi tehdään oikein. Jos olet raskaana, kerro siitä äidillesi, hän auttaa sinua eteenpäin asiassa.
- apuaa
Mulla on nyt huono olo:( ja en oo vielä tehnyt testiä.
- ehkäisy
Seksin aikana siittiöitä pääsee emättimeen laukeaminen muualle ei siis toimi ehkäisynä. Mikäli seksin olet aloittanut suosittelen hakemaan terkkarilta ehkäisypillerit tai käyttämään kondomia. Käy kuitenkin ensin apteekista ostamassa testi ja kerro äidillesi mikäli tulos on positiivinen.
- apuaa
Mie käyn ostaan apteekista sen testin jos on positiivinen niin kerron äitille. Pelottaa hieman:O voiko raskauden aikana tulla kuukautisia?
- apuaa
Pystyykö Anttilasta ostaa sen testin ku mie sain lahjakortin sinne?
- uusavutonko
mistä me netti ihmiset sun raskaus voidaan tietää? paras on mennä terveysasemalle niitä vastauksia hakemaan! Haloo mikä sulla on ku täältä kyselet vastauksia, tuskimpa selvännäkijöitä ollaan...parhaimman ja luotettavimman vastauksen saat menemällä laporatoorioon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731