Miksi oon lyhyt 15 vuotiaaksi?

hgggfddfg

Oon kohta 15 ja oon poika. Oon jotaa 154-155cm pitkää VAAN. En ymmärrä miksi mä en voi kasvaa tai terkkari sano vähän aikaa sit et kasvupyrähys on alkanut. Mut minust tuntuu et se ei ees oo alkannu ku mun 2 puol vuotta nuorempi pikkuvelikii tuntuu kasvavan ohi minusta. Vaikka mullahan se kasvupyrähys pitäs olla .? Onko muita saman ikäisiä jotka on saman pitusii? En oo ees ikinä maistannu tupakkaa et siintä ei voi johtua.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muorikki

Eräs tuttavan poika kasvoi tosi pitkäksi, ajattelin johtuvan siitä että perhe söi paljon kalaa, en tiedä sitten onko tosi, mutta uskoisin.

• klop99

Yleensä lapsista kasvaa ainankin vanhempiensa mittaisia ja pojat kasvaa vielä armeijassakin.Älä huoli, sinulla on aikaa kasvaa vielä monta vuotta.Liiku paljon ja syö terveellisesti..Kyllä täällä maailmassa on kaiken kokoisia ja pituisia ihmisiä ja kaikki mahtuu hyvin joukkoon.Pelkkään paljoon kalan syöntiin pituuden kannalta en usko,vaikka kala terveellistä onkin.Toiset kasvaa nopeammin ja toiset hitaammin,johtuu paljon perintötekijöistä.Vasta kun pituuskasvusi loppuu, niin tiedät miten pitkäksi kasvoit.

• mr.ahort

mä on 164cm joten etoo yksin joka murehtii pituudesta

• Mikkolevonen

Älä usko terveydenhoitajia, mulle sanottiin sun ikäisennä et mulla on alkanu pyrähdys ja olin silloin 159cm. 3 vuotta sen jälkeen kasvoin sen 25cm lisää ja oon nyt 184cm.

• Sukulaispoika venähti pikkupojasta miehen mittoihin vasta karvan verran vaille 16-vuotiaana. Eikä se sinusta sen huonompaa tee, vaikka olisit keskimääräustä lyhyempi.

• LyhytMiäs

Ite oon 14 ja 144 cm pitkä että juuh..

• Antakaa nuoret miehet itsellenne aikaa kasvaa rauhassa. Kyllä ne sentit ajan kuluessa lisääntyy - sekä ylä- että alapäähän.:D

Terveet elämäntavat ei tietysti haittaa, mutta ei niidenkään suhteen kannata natsimaisesti nipottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      42
      3116
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      4
      1891
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      323
      1822
    4. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      129
      1736
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      65
      1293
    6. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      9
      1229
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      75
      1209
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      141
      1171
    9. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1163
    10. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      72
      1117
    Aihe